GuidZP400 |
b9ea14e9-ed5d-4bf0-8358-c6215cae51d6
|
Biuletyn |
535927-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
Regon |
43517650000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-063
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6322361
|
Zamawiajacy fax |
426 322 361
|
Zamawiajacy email |
biuro@mzz.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.mzz.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mzz.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4,
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4, w podziale na części:
1.1. Część 1 dostawa mebli kuchennych
1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
1.3. Część 3 dostawa sprzętu AGD
1.4. Część 4 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
1.5. Część 5 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
|
Cpv glowny przedmiot |
37500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
123732,99
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4,
|
Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania:
2.1. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług,
2.2. zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp.,
2.3. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy.
Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli kuchennych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13431,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal dziecięcych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58055,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem, mebli, zabawek, dywanów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23268,02
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem sprzętu AGD
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15633,53
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13344,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
|
| |