Zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Polski Instytyt Ekonomiczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537683-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Dwunastu zestawów komputerowych ( laptop, monitor, dedykowana torba, listwa zasilająca, adapter USB-RJ45 oraz mysz i klawiatura) do zastosowań standardowych aplikacji biurowych z systemem Windows lub równoważnym
2) Sześciu zestawów komputerowych (PC, monitor, listwa zasilająca oraz mysz i klawiatura bluetooth) do zastosowań standardowych aplikacji biurowych z systemem Windows lub równoważnym
3) Sześciu monitorów
4) Ośmiu zestawów: mysz wraz z klawiaturą
5) Pięciu Switch’ów
6) Szesnastu pakietów biurowych Microsoft Office lub równoważnych
7) Czterech pendrive’ów
8) Pięciu stacji dokujących do laptopa
9) Dwóch kości pamięci RAM
10) Jednej licencji WinSvrSTDCore 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic
11) Pięciu licencji WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL
12) Jednej licencji WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL
13) Jednej licencji SAP SQL Anywhere, Database and Sync Client
14) Jednego urządzenia UTM

Szczegółowe parametry są zawarte w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ac01d82-08f2-4d5f-a6a1-34c0b7dbca02
Biuletyn 537683-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polski Instytyt Ekonomiczny
Regon 38137509300000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 87
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226285585
Zamawiajacy email administracja@pie.net.pl
Adres strony url www.pie.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pie.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pie.net.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne tomasz.kanigowski@pie.net.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dostarczenie osobiście do siedziby w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku godz. 8:00-16:00) lub drogą przesyłki pocztowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polski Instytut Ekonomiczny, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny PZP.4/2019/INFO
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1) Dwunastu zestawów komputerowych ( laptop, monitor, dedykowana torba, listwa zasilająca, adapter USB-RJ45 oraz mysz i klawiatura) do zastosowań standardowych aplikacji biurowych z systemem Windows lub równoważnym 2) Sześciu zestawów komputerowych (PC, monitor, listwa zasilająca oraz mysz i klawiatura bluetooth) do zastosowań standardowych aplikacji biurowych z systemem Windows lub równoważnym 3) Sześciu monitorów 4) Ośmiu zestawów: mysz wraz z klawiaturą 5) Pięciu Switch’ów 6) Szesnastu pakietów biurowych Microsoft Office lub równoważnych 7) Czterech pendrive’ów 8) Pięciu stacji dokujących do laptopa 9) Dwóch kości pamięci RAM 10) Jednej licencji WinSvrSTDCore 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic 11) Pięciu licencji WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL 12) Jednej licencji WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL 13) Jednej licencji SAP SQL Anywhere, Database and Sync Client 14) Jednego urządzenia UTM Szczegółowe parametry są zawarte w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001-2008 w zakresie: „Świadczenia usług instalacyjnych, serwisowych i konserwacyjnych sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych. Wdrażanie, realizacja i zarządzanie usługami IT”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 3 do SIWZ „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu”
Zakresie warunkow udzialu Posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie zamówień w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 4 realizacji zamówień w zakresie zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie zamówień w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 4 realizacji zamówień w zakresie zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 4 do SIWZ „Oświadczenie na zgodę na przetwarzanie danych osobowych” Załącznik nr 5 do SIWZ „Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej”
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A. Pieniądzu; B. Poręczeniach bankowych; C. Gwarancjach bankowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Polski Instytut Ekonomiczny nr 71 1130 1017 0020 1521 1020 0005 z tytułem „Wadium PZP.4/19/INFO”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ppkt 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w formie dokumentów gwarancyjnych, dokumenty gwarancyjne: A. Muszą obejmować swym zakresem roszczenia Zamawiającego z tytułu nieprzystąpienia przez Wykonawcę do podpisania umowy; B. Dokumenty te będą zawierały klauzulę zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; C. Dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wartość umowy zmienia się odpowiednio. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria Oferowana cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Czas dostarczenia zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)