GuidZP400 |
a2e33052-dd83-487b-aa3b-1e1d4c1d7122
|
Biuletyn |
532412-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
|
Regon |
00001775600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szamocka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3, 5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-748
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 667 17 04
|
Zamawiajacy fax |
22 667 17 33
|
Zamawiajacy email |
SekretariatDZP@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, poprzez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego - patrz pkt 1.5.3. - 1.5.5. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społęcznych, ul.szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa kartonu offsetowego 250 g/m²
|
Numer referencyjny |
TZ/271/11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kartonu offsetowego 250 g/m² w ilości 100 000 kg.
Karton offsetowy, arkuszowy, biały, bezdrzewny, niepowlekany, dwustronnie maszynowo gładzony, do obustronnego zadruku wielobarwnego w arkuszowej technologii offsetowej, w formacie B1 (1000 x 700 mm) – włókno wzdłuż krótszego boku.
Nie dopuszcza się możliwości przekroczenia zamówionej ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wskazanej wyżej ilości o nie więcej niż 15%, o czym pisemnie poinformuje Wykonawcę nie później niż na 30 dni przed terminem zakończenia umowy. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń.
Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie od dnia zawarcia umowy w terminie 18 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197600-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy w terminie 18 miesięcy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
nie dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy)
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie określono inaczej.
2. Z wnioskiem o zmianę postanowień Umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
3. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację Przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego, o których mowa w § 3 Umowy. Zmiany, o których mowa, dla swej ważności, wymagają pisemnego poinformowania drugiej Strony.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.
6. Przesłanki zmiany Umowy wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 2) – pkt 6) ustawy stosuje się odpowiednio.
7. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8-11 w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 847);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
8. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 7, skutkujących zmianą kosztów Wykonawcy, każda ze Stron, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej Strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia.
9. Podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia.
10. Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia
w ramach środków posiadanych w planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego skrócenia okresu świadczenia usług.
12. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w Umowie stanowi zmianę Umowy i wymaga zawarcia pisemnego aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|