GuidZP400 |
5b6220bd-4587-4c64-9d06-f44de7c34a40
|
Biuletyn |
538094-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
|
Regon |
22035628700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 10 Lutego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-364
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 761 20 87-88; 761 20 85
|
Zamawiajacy fax |
058 6622841
|
Zamawiajacy email |
refzampub@zdiz.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp24
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp24
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81- 364 Gdynia, sekretariat pok. 407
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i ologowanie akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu
|
Numer referencyjny |
EZP.271.24.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i ologowanie akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu, z dopuszczeniem składania ofert częściowych.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami następujących akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu:
a) zestawów lampek rowerowych LED typu 1 – 850 sztuk,
b) chust/kominów wielofunkcyjnych – 500 sztuk,
c) zestawów lampek rowerowych LED typu 2 – 2100 sztuk,
d) opasek odblaskowych LED - 1800 sztuk,
e) worków odblaskowych – 5000 sztuk,
f) węży spacerowych – 5 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) załącznik A do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
b) załącznik B do siwz - wzór logo Mobilna Gdynia,
c) załącznik nr 9 do siwz - Wzór umowy.
3. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, wysokiej jakości, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie zawartym w załączniku A do siwz.
4. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.).
5. Na wszystkich akcesoriach musi być zamieszczone w sposób trwały logo Mobilna Gdynia wg opisu przy każdym z elementów zamówienia. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wersję elektroniczną logo niezwłocznie po podpisaniu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
34432000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
82570,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
na CZĘŚĆ 1 lub CZĘŚĆ 2 lub CZĘŚĆ 3 lub CZĘŚĆ 4 lub CZĘŚĆ 5:
a) wykazania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i ologowaniu akcesoriów promocyjnych, o wartości netto minimum 5 000,00 zł każda;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dostaw, pod warunkiem łącznego spełniania warunku w zakresie wartości netto, z wyłączeniem terminu wykonania zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej (rozdział 7 pkt 2 siwz) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu w Ofercie informacji o dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub możliwości pobrania ich samodzielnie z baz danych wskazanych przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz, oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Fotografie obrazujące wygląd proponowanych akcesoriów, które będą dostarczone wraz z ologowaniem do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik A do siwz. Autentyczność fotografii musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego;
2) Karta opisu akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego dla niechronionych uczestników ruchu, zgodnie z odpowiednim dla danej części załącznikiem nr A1/A2/A3/A4/A5/A6 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY:
1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3) Formularz cenowy, wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik: 1a/1b/1c/1d/1e/1f do siwz.
4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1 - 400,00 zł
Część 2 - 160,00 zł
Część 3 - 450,00 zł
Część 4 - 100,00 zł
Część 5 – 480,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do siwz zamieszczony na stronie internetowej pod adresem www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp24
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy lampek rowerowych LED typu 1 – 850 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34432000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20705,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ 1 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy
ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami zestawów lampek rowerowych LED typu 1 – 850 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 1) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Chusty/kominy wielofunkcyjne – 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39560000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8180,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 2 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami chust/kominów wielofunkcyjnych – 500 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 2) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy lampek rowerowych LED typu 2 – 2100 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34432000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23150,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 3 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy
ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami zestawów lampek rowerowych LED typu 2 –
2100 sztuk
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 3) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opaski odblaskowe LED - 1800 sztuk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34432000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5270,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 4 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami opasek odblaskowych LED - 1800 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 4) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Worki odblaskowe – 5000 sztuk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39560000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24350,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 5 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami worków odblaskowych – 5000 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 5) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Węże spacerowe – 5 sztuk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39560000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
915,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 6 – maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami węży spacerowych – 5 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik A (Część 6) do siwz,
b) logo Mobilna Gdynia - załącznik B do siwz
|
| |