GuidZP400 |
26c2a766-78a0-4f0b-b6d8-8d2b9f1b8a79
|
Biuletyn |
538341-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
|
Regon |
62127890000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 560 129
|
Zamawiajacy fax |
228 270 843
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uokik.gov.pl
|
Adres strony url |
https://uokik.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uokik.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie do siedziby Zamawiającego, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój 1.6 (CSK)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
|
Numer referencyjny |
BBA-2.262-11.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT. Podstawowe informacje dot. Urzędu: a) 16 lokalizacji: Centrala w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1 oraz na ul. Wareckiej 11a, 8 delegatur (we Wrocławiu, w Łodzi, w Krakowie, w Gdańsku, w Poznaniu, w Bydgoszczy, w Lublinie, w Katowicach) i 8 laboratoriów (w Bydgoszczy, w Katowicach, w Kielcach, w Lublinie, w Łodzi, w Olsztynie, w Poznaniu, w Warszawie przy ul. Sienkiewicza 3), b) ok. 500 użytkowników, ok. 500 stacji roboczych wyposażonych w systemy operacyjne: Windows 7,8,10,
c) ok. 350 drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., zwanych dalej zamówieniami „uzupełniającymi” w zakresie usług przedmiotowo podobnych jak te określone w SIWZ w szczególności określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT. Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia przedmiotowych zamówień uzupełniających jest posiadanie przez Wykonawcę w momencie ich udzielania wymaganych przez Zamawiającego uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 100 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę ubezpieczenia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy jej wartość według średniego kursu NBP z pierwszego dnia okresu objętego ubezpieczeniem.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Na potrzeby wstępnego potwierdzenia spełniania wyżej określonego warunku Wykonawca składa w raz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie zobowiązany złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.3 lit. A Części II SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż. 1. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy należycie, przez okres co najmniej 8 miesięcy, minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usługi wsparcia technicznego, w tym co najmniej jedną dla jednostek administracji rządowej, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każda. W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców (Konsorcjantów). 2. dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 osobami (w tym 1 koordynator oraz 2 osoby na stanowisku helpdesku).
Osoba na stanowisku koordynatora helpdesku musi spełniać poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe informatyczne,
b) udokumentowane, co najmniej roczne, doświadczenie w zakresie wsparcia IT,
c) udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem,
d) znajomość systemów Windows 7-10 oraz znajomość konfiguracji sieci komputerowej,
e) bardzo dobra znajomość komputerów i aplikacji Microsoft Office,
f) znajomość zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN,
g) umiejętność pracy w programie nVision,
h) umiejętność kontaktu z firmami serwisującymi drukarki, komputery czy inny sprzęt informatyczny.
Osoby świadczące usługi na stanowisku helpdesku muszą spełniać poniższe wymagania:
a) udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w zakresie wsparcia IT,
b) znajomość systemów Windows 7-10,
c) bardzo dobra znajomość komputerów,
d) bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office,
e) znajomość zagadnień dotyczących sieci LAN i WAN,
f) znajomość konfiguracji podłączania drukarek do sieci/do komputera,
g) umiejętność podstawowej obsługi urządzeń drukujących drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek w tym wymiany toneru,
h) umiejętność pracy w programie nVision.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Na potrzeby wstępnego potwierdzenia spełniania wyżej określonego warunku Wykonawca składa w raz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w pkt 1.2.1.1 i 1.2.1.2. lit. A Części II SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.3 lit. A Części II SIWZ,
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ).
Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
• w przypadku usług lub dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.2. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 8 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 lit. B Części II SIWZ. W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
a) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 600,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych 00/100).
5.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zastrzegą sobie możliwość zmiany umowy w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób wykonujących usługę wsparcia, osoby uprawnionej do kontaktu lub zmiany osoby nadzorującej wykonanie umowy ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, itp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. W przypadku reorganizacji Urzędu skutkującą znacznym zwiększeniem ilości pracowników Urzędu, Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości osób świadczących usługi HelpDesku. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zwiększone o koszty zatrudnienia dodatkowego pracownika na warunkach płacowych dotychczas zatrudnionego personelu Wykonawcy na tym samym stanowisku pracy. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające aktualne wynagrodzenia osób świadczących usługę HelpDesku, w celu wyliczenia kosztów zatrudnienia dodatkowego pracownika. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
5. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|