GuidZP400 |
d2a29c60-6420-419c-9f03-5f11db2c8066
|
Biuletyn |
539679-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
zam_publ@muzeum.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Przeszłość przyszłości – remont i wyposażenie Muzeum Książąt Czartoryskich - Muzeum Narodowe w Krakowie w celu udostępnienia unikatowej kolekcji ” nr POIS.08.01.00-00-0015/17 dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,314027,2019.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,314027,2019.html
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa zabudowy meblowej oraz ekspozytorów wg projektu dla Muzeum Książąt Czartoryskich
|
Numer referencyjny |
EP-ZP-271-16/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa zabudowy meblowej oraz ekspozytorów wg projektu dla Muzeum Książąt Czartoryskich.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia wg. części (zadań) wskazanych w rozdziale IV SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie ilości poszczególnych elementów, ich wymiarów, wyposażenia w osprzęt, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. - zawarte jest w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ na który składają się:
• Opis techniczny wykonania przedmiotu zamówienia;
• Rysunki poszczególnych elementów zabudowy meblowej oraz ekspozytorów
4. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych oraz rysunków zawartych w projekcie. Zaprojektowane zabudowy meblowe oraz ekspozytory spełniają warunek, o którym mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wszystkich wymiarów na miejscu przed przystąpieniem do realizacji projektu. Wszystkie zabudowy oraz ekspozytory muszą być zaopatrzone w odpowiednią ilość i jakość osprzętu potrzebnego do prawidłowego funkcjonowania zgodnie z ich projektem i przeznaczeniem.
6. Wszystkie szczegóły projektu wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz autora projektu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego oraz autora projektu na etapie realizacji umowy.
8. Zastosowane materiały muszą zawierać wymóg neutralności chemicznej w stosunku do obiektów, potwierdzony poprzez odpowiednie świadectwa, atesty, certyfikaty, lub poprzez wyniki testów ODDY’ego, wykonanych przez laboratorium muzealne lub posiadające akredytację PCA lub jej zagranicznego odpowiednika.
9. Na etapie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania do zatwierdzenia próbek zastosowanych materiałów.
10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 36 miesięcy (całość przedmiotu zamówienia) w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia, począwszy od dnia podpisania protokołu końcowego, na wszystkie wykonane przez siebie konstrukcje, wykończenia, instalacje i ich montaż oraz zapewnić podjęcie stosownych działań w przypadku jakichkolwiek usterek, wad czy problemów w działaniu przedmiotu zamówienia.
11. Miejscem dostawy jest Muzeum Książąt Czartoryskich, Kraków ul. św. Jana 19/ Pijarska 15.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 października 2019 r. z zastrzeżeniem, że montaż nie może się odbyć wcześniej niż od dnia 11 października 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że:
Zadanie Nr 1:
1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwie realizacje (w ramach oddzielnych umów), które swoim zakresem obejmowały wykonanie i dostawę mebli/zabudowy meblowej wg projektu Zamawiającego o wartości co najmniej 500 000,00 zł netto,
Zadanie Nr 2:
1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat1 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwie realizacje (w ramach oddzielnych umów), które swoim zakresem obejmowały wykonanie i dostawę ekspozytorów wg projektu Zamawiającego o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto,
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, pkt. 2 może polegać na zdolności technicznej, zawodowej innych podmiotów (w zakresie jaki określił Zamawiający w ust. 2), niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ, zawierające informacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zostanie wezwany do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ:
wykaz dostaw wykonanych (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie każdej z części (zadań)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz Cenowy (załącznik Nr 1a do SIWZ), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 4 do SIWZ) próbki do każdego z zadań, szczegółowo określone w rozdziale XVII ust. 4 SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Powyższy zapis ma zastosowanie w sytuacji, gdy do postępowania zostaną złożone co najmniej dwie oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium:
1) Dla zadania Nr 1 w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2) Dla zadanie Nr 2 w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-16/19, wskazać NIP Wykonawcy, oraz nr zadania
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.
5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050 do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert, w taki sposób aby Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści Umowy w zakresie:
1) przedłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem:
- nieterminowego udostępniania przez Zamawiającego wolnej przestrzeni w celu rozmieszczenia i montażu przedmiotu umowy,
- konieczności zmian „Projektu”, w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji Umowy,
b) prace budowlane prowadzone w Muzeum Książąt Czartoryskich uniemożliwią oddanie do dyspozycji Wykonawcy przestrzeń do ustawienia i montażu w terminie, o którym mowa w § 2 Umowy.
c) gdy wystąpi konieczność wykonania prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania prac montażowych z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
g) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
2) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do „Projektu” jeśli:
a) pojawiły się na rynku materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;
b) stały się konieczne na skutek wad „Projekcie”, czyli jej niezgodności z zasadami wiedzy lub spowodują utrudnienie w użytkowaniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
c) wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w „Projekcie”;
d) zastosowanie jako „zamienne” materiały lub urządzenia mają nie gorsze parametry techniczne niż materiały lub urządzenia wskazane w „Projekcie”.
e) wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność użytkowania asortymentu przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie,
w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację mebli po ich wprowadzeniu;
3) zmiany parametrów lub wymiarów pierwotnie określonych w „Projekcie” jeśli:
a) zmiany wynikają z niezgodności lub wad w „Projekcie” i powodują utrudnienie w użytkowaniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
b) nie odbiegają znacząco od pierwotnie określonych wymiarów tj. mieszczą się w granicy +/- 10%.
4) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku urzędowej zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia i zostanie to wykazane przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego paragrafu.
5) wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
a) konieczności wprowadzenia dodatkowych/nowych rozwiązań technologicznych, nieprzewidzianych na etapie zawarcia umowy, a niezbędnych do prawidłowej realizacji;
b) wystąpienia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 lit. b) i e) oraz ust. 2 pkt. 3 Umowy.
- zmiany wynagrodzenia o których mowa powyżej są możliwe po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą z uwzględnieniem wartości cen jednostkowych ujętych w formularzu cenowym, aktualnych cen rynkowych, zgodnie z przepisami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt. 2-3 i 6 Pzp, po podpisaniu Protokołu konieczności.
6) zmiany lub zgłoszenia nowego podwykonawcy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Wniosek strony o dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 winien zostać przesłany drugiej stronie na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem. Proponowane zmiany nie mogą prowadzić do pogorszenia stanu technicznego lub zmniejszenia wartości użytkowej asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian.
5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
6. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 6, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
8. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 4), zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody (dokumenty) określające wynagrodzenie pracowników zatrudnionych na podstawie Umowy o pracę i na podstawie umów cywilnoprawnych wykonujących przedmiot Umowy. Jeżeli wynagrodzenia osób w zatrudnionych w ramach stosunku pracy były na minimalnym poziomie, to koszty usługi mogą wzrosnąć o różnicę pomiędzy kwotą minimalnego wynagrodzenia po jego podwyższeniu, a kwotą wcześniejszą. Jeżeli pracownicy otrzymali wynagrodzenia wyższe niż minimalne, to wzrost wynagrodzenia minimalnego nie może być przesłanką do wzrostu wynagrodzenia za realizację przedmiotu Umowy. Analogiczne zasady będą stosowane w odniesieniu do osób, z którymi Wykonawcę łączą Umowy cywilnoprawne i które wykonują przedmiot Umowy w przypadku wzrostu stawki godzinowej.
9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 10 maja 2019 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego. Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, sala 127
|