Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania na wyposażenie pracowni informatycznych w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dopiewie oraz w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Skórzewie oraz tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Więckowicach

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-05-06 00:00:00
Instytucja Gmina Dopiewo
Miejscowość Dopiewo
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539780-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

• 30213300-8 – Komputer biurkowy
• 30231300-0 – Monitory ekranowe
• 30213100-6 – Komputery przenośne
• 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
• 48761000-0 – Pakiety oprogramowania antywirusowego
• 32322000-6 – Urządzenia multimedialne
• 38652100-1 – Projektory
• 38651000-3 – Aparaty fotograficzne

3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania na wyposażenie pracowni informatycznych w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dopiewie oraz w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Skórzewie oraz tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Więckowicach, w tym m.in. komputery przenośne i stacjonarne wraz z oprogramowaniem ,tablice multimedialne i aparaty fotograficzne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część.

Zamówienie związane jest z realizacją Projektu pn. „e-Umiejętności to nowe możliwości w Gminie Dopiewo” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa 8 Edukacja; Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej; Poddziałanie 8.1.4 Kształcenie ogólne w ramach ZIT dla MOF Poznania. Nr umowy: RPWP.08.01.04-30-0009/17-00


W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkty, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych - innego niż opisane poniżej, jeżeli swoimi parametrami są równe bądź lepsze od określonego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie cech równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu, należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cc11f69-4578-4b2b-b928-ed4dcfd4c8d1
Biuletyn 539780-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Dopiewo
Regon 63125873800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy miejscowosc Dopiewo
Zamawiajacy kod pocztowy 62-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0618148331 w 34
Zamawiajacy fax 618 148 092
Zamawiajacy email pawlicka@dopiewo.pl
Adres strony url http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie związane jest z realizacją Projektu pn. „e-Umiejętności to nowe możliwości w Gminie Dopiewo” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa 8 Edukacja; Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej; Poddziałanie 8.1.4 Kształcenie ogólne w ramach ZIT dla MOF Poznania. Nr umowy: RPWP.08.01.04-30-0009/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, pok nr 5 - Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania na wyposażenie pracowni informatycznych w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dopiewie oraz w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Skórzewie oraz tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Więckowicach
Numer referencyjny ROA.271.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): • 30213300-8 – Komputer biurkowy • 30231300-0 – Monitory ekranowe • 30213100-6 – Komputery przenośne • 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne • 48761000-0 – Pakiety oprogramowania antywirusowego • 32322000-6 – Urządzenia multimedialne • 38652100-1 – Projektory • 38651000-3 – Aparaty fotograficzne 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania na wyposażenie pracowni informatycznych w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dopiewie oraz w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Skórzewie oraz tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Więckowicach, w tym m.in. komputery przenośne i stacjonarne wraz z oprogramowaniem ,tablice multimedialne i aparaty fotograficzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część. Zamówienie związane jest z realizacją Projektu pn. „e-Umiejętności to nowe możliwości w Gminie Dopiewo” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa 8 Edukacja; Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej; Poddziałanie 8.1.4 Kształcenie ogólne w ramach ZIT dla MOF Poznania. Nr umowy: RPWP.08.01.04-30-0009/17-00 W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkty, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych - innego niż opisane poniżej, jeżeli swoimi parametrami są równe bądź lepsze od określonego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie cech równoważności leży po stronie Wykonawcy. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu, należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w niniejszym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. (Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, także w odniesieniu do tych podmiotów). 10.a) Dokumenty podmiotów zagranicznych : 10.a.1.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10. 5) a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.a.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10.a.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.b) Dokumenty lub Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 17 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993), dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot , na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 1.1 i Załącznik nr 1.2. do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy : 1) w zakresie terminu wykonania – w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2) w zakresie zmiany asortymentu określonego w formularzu cenowym na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i posiadający jakość i parametry użytkowe (w tym koszty eksploatacji) takie same lub lepsze jak towar wskazany w formularzu ofertowym, przy czym zmiana taka może nastąpić jedynie w sytuacji zaprzestania produkcji lub długotrwałej niedostępności asortymentu wskazanego w formularzu ofertowym, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać. 3. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. 5. Wykonawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z zobowiązań umownych. Wszelkie takie przeszkody winny ponadto zostać udokumentowane przez Wykonawcę wraz z określeniem daty wystąpienia przeszkody, jej charakteru oraz czasu trwania. 6. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas pracy na baterii komputera przenośnego/tabletu wg dokumentacji producenta – „B”
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputer stacjonarny – „Gs”
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na tablicę interaktywną – „Gm”
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputer przenośny /tablet – „Gt”
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)