Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539470-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 398315001, 429500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów, części do maszyn oraz samochodowych środków czyszczących do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
2. Szczegółowy wykaz części, akcesoriów, materiałów i środków czyszczących do pojazdów mechanicznych podlegających ocenie zawierają formularze cenowe od załącznika nr 2A do 2I do SIWZ.
W celu ułatwienia Wykonawcom wyceny części zamiennych w zadaniach nr 1 i 2 Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ zamieścił Wykaz numerów VIN i roczników pojazdów będących na stanie Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 9 zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów.
Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych.
Zadanie nr 3 – Dostawa akcesoriów do pojazdów.
Zadanie nr 4 – Dostawa samochodowych środków czyszczących.
Zadanie nr 5 – Dostawa materiałów do pojazdów.
Zadanie nr 6 – Dostawa części do pojazdu Volvo FS7.
Zadanie nr 7 – Dostawa części do pojazdów dla Kompanii Obsługi Lotnisk.
Zadanie nr 8 – Dostawa środków do konserwacji i pielęgnacji pojazdów.
Zadanie nr 9 – Dostawa części do maszyn w Jarocinie.
4. Części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów
i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Również materiały i środki czyszcząco-konserwujące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. Dodatkowo środki służące do czyszczenia, konserwacji czy pielęgnacji pojazdów muszą być opatrzone co najmniej 12-miesięczną datą ważności, zgodną ze wskazaniem zawartym w formularzu cenowym.
5. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu danej służby Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia.
6. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron.
7. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 6-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 1-5 i 8 oraz co najmniej 12-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 6-7 oraz 9, wszystkie liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo w zakresie zadań nr 6-7 i 9 gwarancja może zostać przedłużona przez Wykonawcę w ramach kryterium pozacenowego.
8. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3bb42d3-40a2-4efa-a4ea-462ce03ac317
Biuletyn 539470-N-2019
Zamawiajacy nazwa 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 31018885400000
Zamawiajacy adres ulica Powidz-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Powidz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 544 471; 261 544 261
Zamawiajacy fax 261 544 332; 261 544 111
Zamawiajacy email 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.33bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.33bltr.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.33bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33 Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, kancelaria jawna - budynek nr 1, na parterze, pokój nr 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Numer referencyjny 12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów, części do maszyn oraz samochodowych środków czyszczących do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu. 2. Szczegółowy wykaz części, akcesoriów, materiałów i środków czyszczących do pojazdów mechanicznych podlegających ocenie zawierają formularze cenowe od załącznika nr 2A do 2I do SIWZ. W celu ułatwienia Wykonawcom wyceny części zamiennych w zadaniach nr 1 i 2 Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ zamieścił Wykaz numerów VIN i roczników pojazdów będących na stanie Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 9 zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów. Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych. Zadanie nr 3 – Dostawa akcesoriów do pojazdów. Zadanie nr 4 – Dostawa samochodowych środków czyszczących. Zadanie nr 5 – Dostawa materiałów do pojazdów. Zadanie nr 6 – Dostawa części do pojazdu Volvo FS7. Zadanie nr 7 – Dostawa części do pojazdów dla Kompanii Obsługi Lotnisk. Zadanie nr 8 – Dostawa środków do konserwacji i pielęgnacji pojazdów. Zadanie nr 9 – Dostawa części do maszyn w Jarocinie. 4. Części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Również materiały i środki czyszcząco-konserwujące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. Dodatkowo środki służące do czyszczenia, konserwacji czy pielęgnacji pojazdów muszą być opatrzone co najmniej 12-miesięczną datą ważności, zgodną ze wskazaniem zawartym w formularzu cenowym. 5. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu danej służby Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. 6. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 7. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 6-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 1-5 i 8 oraz co najmniej 12-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 6-7 oraz 9, wszystkie liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo w zakresie zadań nr 6-7 i 9 gwarancja może zostać przedłużona przez Wykonawcę w ramach kryterium pozacenowego. 8. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2E do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A-2I do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określają wzory umów stanowiące załączniki nr: 6 do SIWZ (dla zadań nr 1-3), 7 do SIWZ (dla zadań nr 4-5), 8 do SIWZ (dla zadań nr 6-9). Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust. 2 ustawy Pzp). 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany wartości umowy przez wzgląd na: - zmianę ustawowej stawki podatku VAT; - wystąpienie szkody całkowitej w pojeździe (maszynie), do którego była przewidziana część/części. /Zapis lit. a tylko dla zadań 6-7 oraz 9/ b) Zmniejszenia zakresu realizacji umowy w sytuacji brak dostępności towaru objętego umową w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z rynku europejskiego. /Zapis lit. b tylko dla zadań 1-3/ c) Zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; d) Zaistnienia okoliczności z przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę. Nie uznaje się za siłę wyższą brak siły roboczej, materiałów, surowców, chyba, że jest to spowodowane siłą wyższą. e) Zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, tj. przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych. 3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 60-dniowy czas dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium.
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 60-dniowy czas dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium.
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Dostawa akcesoriów do pojazdów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 60-dniowy czas dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium.
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Dostawa samochodowych środków czyszczących.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Dostawa materiałów do pojazdów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Dostawa części do pojazdu Volvo FS7.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – Dostawa części do pojazdów dla Kompanii Obsługi Lotnisk.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 – Dostawa środków do konserwacji i pielęgnacji pojazdów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 – Dostawa części do maszyn w Jarocinie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42950000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawy odbędą się jednorazowo w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym. Termin dostawy będzie liczony od momentu podpisania umowy do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Batalionu remontu lotnisk w Jarocinie.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)