1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie Systemu Kolejkowego we wskazanych budynkach Urzędu Miasta Torunia, w skład którego wchodzą:
1) Wydział Ewidencji i Zezwoleń oraz Wydział Komunikacji UMT (zlokalizowany w 2 budynkach)
• 3 automaty biletowe
• 19 wyświetlaczy stanowiskowych
• 3 wyświetlacze grupowe
• system przywołania głosowego obsługującego 3 głośniki
2) Wydział Spraw Administracyjnych UMT przy ul. Batorego 40:
• 2 automaty biletowe
• 3 wyświetlacze grupowe
• 11 wyświetlaczy stanowiskowych
• system przywołania głosowego obsługującego 2 głośniki
3) Centra Handlowe (Centrum Handlowe Plaza i Centrum Handlowe Copernicus) przy ul. Broniewskiego 90 i ul. Żółkiewskiego 15, odpowiednio
• 2 automaty biletowe (po 1 na centrum)
• 8 wyświetlaczy stanowiskowych (po 4 na centrum)
4) Dla wszystkich lokalizacji:
• Terminale stanowiskowe (programowe) obsługiwane z poziomu konsoli wirtualnej na terminalu 10’’ - 37 sztuk
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia (Specyfikacja) znajduje się w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część umowy stanowiącej załącznik do siwz.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu dostawy elementów systemów atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności producenta dostarczonego sprzętu, o których mowa w ust. 1 potwierdzające spełnienie wymogów bezpieczeństwa zgodnie z przepisami prawa jak również uprawnienia (dane dostępowe, hasła, klucze itp.) dające Zamawiającemu możliwość zmiany, modyfikacji, rozbudowy itp. systemu będącego przedmiotem umowy lub stosowne narzędzia umożliwiające integrację z wdrożonym rozwiązaniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje wykluczeń na podstawie art. 24 ust. 5
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
7. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
9. Rozwiązania równoważne:
1)Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
2)W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3)Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
4)Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
|
GuidZP400 |
ae07e510-4d8a-49e2-a298-7d32fe74bae4
|
Biuletyn |
539077-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zapisem SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Torunia Biuro Projektów Informatycznych, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z instalacją Kupującemu oraz uruchomienie Systemu Kolejkowego we wskazanych budynkach Urzędu Miasta Torunia
|
Numer referencyjny |
47/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie Systemu Kolejkowego we wskazanych budynkach Urzędu Miasta Torunia, w skład którego wchodzą:
1) Wydział Ewidencji i Zezwoleń oraz Wydział Komunikacji UMT (zlokalizowany w 2 budynkach)
• 3 automaty biletowe
• 19 wyświetlaczy stanowiskowych
• 3 wyświetlacze grupowe
• system przywołania głosowego obsługującego 3 głośniki
2) Wydział Spraw Administracyjnych UMT przy ul. Batorego 40:
• 2 automaty biletowe
• 3 wyświetlacze grupowe
• 11 wyświetlaczy stanowiskowych
• system przywołania głosowego obsługującego 2 głośniki
3) Centra Handlowe (Centrum Handlowe Plaza i Centrum Handlowe Copernicus) przy ul. Broniewskiego 90 i ul. Żółkiewskiego 15, odpowiednio
• 2 automaty biletowe (po 1 na centrum)
• 8 wyświetlaczy stanowiskowych (po 4 na centrum)
4) Dla wszystkich lokalizacji:
• Terminale stanowiskowe (programowe) obsługiwane z poziomu konsoli wirtualnej na terminalu 10’’ - 37 sztuk
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia (Specyfikacja) znajduje się w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część umowy stanowiącej załącznik do siwz.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu dostawy elementów systemów atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności producenta dostarczonego sprzętu, o których mowa w ust. 1 potwierdzające spełnienie wymogów bezpieczeństwa zgodnie z przepisami prawa jak również uprawnienia (dane dostępowe, hasła, klucze itp.) dające Zamawiającemu możliwość zmiany, modyfikacji, rozbudowy itp. systemu będącego przedmiotem umowy lub stosowne narzędzia umożliwiające integrację z wdrożonym rozwiązaniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje wykluczeń na podstawie art. 24 ust. 5
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
7. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
9. Rozwiązania równoważne:
1)Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
2)W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3)Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
4)Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca wykaże, że zrealizował w sposób należyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
co najmniej dwie dostawy i wdrożenia systemu kolejkowego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznika
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca
polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które
określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów
innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz
do formularza ofertowego wykonawca dołączy pełen opis funkcjonalności proponowanego rozwiązania w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją tech.)
Oświadczenia: - oświadczenie
Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym
uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty
składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa
w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia
zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 10 – oświadczenie składane w
przypadku korzystania z podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|