Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi CZĘŚĆ 1- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki CZĘŚĆ 3 – Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne CZĘŚĆ 4 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
Miejscowość Libiąż
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539554-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr A, B, C i D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a34f266-9992-4720-9d40-d1f9fb2bb326
Biuletyn 539554-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
Regon 12304395900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Libiąż
Zamawiajacy kod pocztowy 32-590
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 32 6271841, 32 6165028
Zamawiajacy fax 32 6271841, 32 6165028
Zamawiajacy email sekretariat@zeasip.pl
Adres strony url www.zeasip.pl (BIP)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Oś 11 Rewitalizacja Przestrzeni Regionalnej, Działanie 11.1 – Rewitalizacja miast, Poddziałanie11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych; Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w kwestiach merytorycznych: Karolina Atłas – Starszy Referent, (stanowisko ds. umów: k.atlas@zeasip.pl, 32 627 18 41/ 31 616 50 28, w kwestiach formalnych: Karolina Atłas – Starszy Referent (stanowisko ds. umów: k.atlas@zeasip.pl, 32 627 18 41/ 31 616 50 28).
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zeasip.pl (BIP)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zeasip.pl (BIP)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesyłka kurierska, osobiście, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiaż - pokój nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi CZĘŚĆ 1- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki CZĘŚĆ 3 – Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne CZĘŚĆ 4 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków
Numer referencyjny ZEASiP.SU.2610.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr A, B, C i D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę wraz z montażem mebli wyposażenia przedszkolnego. - Dla części 1 zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 1, Części 2, Części 3 oraz dla Części 4, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; opis oferowanego sprzętu Załącznik nr 1a do SIWZ dla Części 1 lub 1b dla Części 2 lub 1c dla Części 3 lub 1d dla Części 4 oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2a dla Części 1 lub 2b dla Części 2 lub 2c dla Części 3 lub 2d dla Części 4 SIWZ; zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 z późn. zm.) – załącznik nr 4a do SIWZ - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ/
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik D do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)