GuidZP400 |
1a34f266-9992-4720-9d40-d1f9fb2bb326
|
Biuletyn |
539554-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
|
Regon |
12304395900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Libiąż
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-590
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6271841, 32 6165028
|
Zamawiajacy fax |
32 6271841, 32 6165028
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zeasip.pl
|
Adres strony url |
www.zeasip.pl (BIP)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Oś 11 Rewitalizacja Przestrzeni Regionalnej, Działanie 11.1 – Rewitalizacja miast, Poddziałanie11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych; Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w kwestiach merytorycznych: Karolina Atłas – Starszy Referent,
(stanowisko ds. umów: k.atlas@zeasip.pl, 32 627 18 41/ 31 616 50 28, w kwestiach formalnych: Karolina Atłas – Starszy Referent
(stanowisko ds. umów: k.atlas@zeasip.pl, 32 627 18 41/ 31 616 50 28).
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zeasip.pl (BIP)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zeasip.pl (BIP)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przesyłka kurierska, osobiście, pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiaż - pokój nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi CZĘŚĆ 1- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki CZĘŚĆ 3 – Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne CZĘŚĆ 4 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków
|
Numer referencyjny |
ZEASiP.SU.2610.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr A, B, C i D do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę wraz z montażem mebli wyposażenia przedszkolnego. - Dla części 1 zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 1, Części 2, Części 3 oraz dla Części 4, zawierający w szczególności:
wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
opis oferowanego sprzętu Załącznik nr 1a do SIWZ dla Części 1 lub 1b dla Części 2 lub 1c dla Części 3 lub 1d dla Części 4
oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2a dla Części 1 lub 2b dla Części 2 lub 2c dla Części 3 lub 2d dla Części 4 SIWZ;
zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 z późn. zm.) – załącznik nr 4a do SIWZ - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności
albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian postanowień umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ/
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik D do SIWZ.
|
| |