Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych.

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539632-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych:

- długopisów, piór, kubków i porcelanowych zestawów do kawy/herbaty, zegarów, akcesoriów do telefonu (zawieszki w kształcie ludzika WAT, podkładki samochodowe, czyściki do ekranów, stojaki), toreb foliowych, smyczy, ludzików antystresowych, latarek, pamięci USB, parasoli, portfeli, koszulek w kamuflażu, koszulek sportowych, bluz z kapturem, skarpet sportowych, koszulek polo, spodenek sportowych.

Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych materiałów promocyjnych z logo.

Zadanie nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży z logo.

Wykonawca musi dołączyć od oferty i dostarczyć próbki:
Integralną część oferty stanowić będą niżej wymienione próbki dostarczone dla każdego zadania i każdej wymaganej pozycji przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki powinny zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową). Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium wyboru oferty.

Próbki dla zadania 1, z pozycji nr: 1, 4, 38, 39, 72 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3.1 i 3.2 (Próbki do zadania 1) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.

Próbki dla zadania 2, z pozycji nr: 1, 30, 34, 42, 58, 62 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3A), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3A.1 i 3A.2 (Próbki do zadania 2) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e5710c2-0475-483a-8e10-f8b142b242b3
Biuletyn 539632-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 12122900000000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.bip.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://wat.zamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KANCELARIA JAWNA Wojskowej Akademii Technicznej, im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-905 Warszawa, bud. 100, pok. 130, piętro pierwsze, w godzinach 07:45 - 15:00
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych.
Numer referencyjny 57/DPM/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych: - długopisów, piór, kubków i porcelanowych zestawów do kawy/herbaty, zegarów, akcesoriów do telefonu (zawieszki w kształcie ludzika WAT, podkładki samochodowe, czyściki do ekranów, stojaki), toreb foliowych, smyczy, ludzików antystresowych, latarek, pamięci USB, parasoli, portfeli, koszulek w kamuflażu, koszulek sportowych, bluz z kapturem, skarpet sportowych, koszulek polo, spodenek sportowych. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych materiałów promocyjnych z logo. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży z logo. Wykonawca musi dołączyć od oferty i dostarczyć próbki: Integralną część oferty stanowić będą niżej wymienione próbki dostarczone dla każdego zadania i każdej wymaganej pozycji przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki powinny zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową). Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium wyboru oferty. Próbki dla zadania 1, z pozycji nr: 1, 4, 38, 39, 72 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3.1 i 3.2 (Próbki do zadania 1) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki dla zadania 2, z pozycji nr: 1, 30, 34, 42, 58, 62 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3A), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3A.1 i 3A.2 (Próbki do zadania 2) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek. Integralną część oferty stanowić będą niżej wymienione próbki dostarczone dla każdego zadania i każdej wymaganej pozycji przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki powinny zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową). Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium wyboru oferty. Próbki dla zadania 1, z pozycji nr: 1, 4, 38, 39, 72 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3.1 i 3.2 (Próbki do zadania 1) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki dla zadania 2, z pozycji nr: 1, 30, 34, 42, 58, 62 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3A), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3A.1 i 3A.2 (Próbki do zadania 2) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości Umowy; b) W przypadku nie wyczerpania środków określonych w umowie, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, przewiduje się możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, do czasu zrealizowania wartościowego, pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej poprzez zawarcie aneksu do umowy, za zgodą obu stron
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 57/DPM/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;  odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnych materiałów promocyjnych z logo.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych materiałów promocyjnych z logo. - długopisów, piór, kubków i porcelanowych zestawów do kawy/herbaty, zegarów, akcesoriów do telefonu (zawieszki w kształcie ludzika WAT, podkładki samochodowe, czyściki do ekranów, stojaki), toreb foliowych, smyczy, ludzików antystresowych, latarek, pamięci USB, parasoli, portfeli. Integralną część oferty stanowić będą niżej wymienione próbki dostarczone dla każdego zadania i każdej wymaganej pozycji przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki powinny zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową). Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium wyboru oferty. Próbki dla zadania 1, z pozycji nr: 1, 4, 38, 39, 72 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3.1 i 3.2 (Próbki do zadania 1) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży z logo.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży z logo. - koszulek w kamuflażu, koszulek sportowych, bluz z kapturem, skarpet sportowych, koszulek polo, spodenek sportowych. Wykonawca musi dołączyć od oferty i dostarczyć próbki: Integralną część oferty stanowić będą niżej wymienione próbki dostarczone dla każdego zadania i każdej wymaganej pozycji przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki powinny zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową). Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium wyboru oferty. Próbki dla zadania 2, z pozycji nr: 1, 30, 34, 42, 58, 62 ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3A), winny być zgodne ze wzorami, cechami graficznymi i wizerunkiem określonymi ilustracjami w załączniku nr 3A.1 i 3A.2 (Próbki do zadania 2) do SIWZ oraz określonymi parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość próbki
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)