GuidZP400 |
05071155-0505-434d-a651-6ca815fa29cb
|
Biuletyn |
539559-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Stary Sącz
|
Regon |
49189311500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stary Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 446 02 70
|
Zamawiajacy fax |
18 446 02 73
|
Zamawiajacy email |
apierzga@um.stary.sacz.pl
|
Adres strony url |
www.stary.sacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Miasta i Gminy Stary Sącz”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.stary.sacz.pl/pl/3385/0/przetargi-ogloszone.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.stary.sacz.pl/pl/3385/0/przetargi-ogloszone.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Starym Sączu, ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Miasta i Gminy Stary Sącz”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostęp do sieci Internet dla 150 gospodarstw domowych i 12 jednostek podległych Zamawiającemu.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Miasta i Gminy Stary Sącz”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Dostarczenie i instalację zestawów umożliwiających dostęp do Internetu dla 150 gospodarstw domowych i 12 jednostek podległych Zamawiającemu.
b) Dostarczenie sygnału internetowego do 162 miejsc dostępowych na terenie Gminy Stary Sącz.
c) Świadczenie usługi asysty technicznej przy obsłudze dostarczonego sygnału internetowego.
3. Minimalne parametry łącza:
a. dla gospodarstw domowych: download: minimum 2 Mbit/s; upload: minimum 526 Kbit/s; limit przesyłu danych: minimum 4 GB/miesiąc;
b. dla jednostek podległych: download: minimum 4 Mbit/s; upload: minimum 1 Mbit/s; limit przesyłu danych: brak limitu.
4. Dostęp do sieci Internet może być realizowany w dowolnej technologii (np. przesył radiowy, kablowy, satelitarny, komórkowy) pozwalającej na zachowanie minimalnych parametrów.
5. Wykonawca zapewni wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń oraz podłączenia komputerów użytkowników do Internetu, w szczególności urządzenie dostępowe, okablowane oraz jeśli to będzie wymagane, maszty i elementy umocowania anten.
6. Użytkownikami końcowymi (Beneficjentami ostatecznymi projektu) są osoby zagrożone wykluczeniem cyfrowym będące mieszkańcami gminy Stary Sącz. Wykaz miejsc instalacji urządzeń oraz dostarczania Internetu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Użytkownik końcowy i Zamawiający nie będzie podpisywał żadnej dodatkowej umowy z dostawcą sygnału internetowego.
8. Wykonawca dokona podłączenia sygnału internetowego do zestawów komputerowych użytkowników końcowych. Poprzez podłączenie sygnału internetowego Zamawiający rozumie realizację wszelkich prac technicznych, montażowych, instalacyjnych, konfiguracyjnych oraz instruktażowych. Termin wykonania tych prac Wykonawca każdorazowo uzgodni z użytkownikiem końcowym. Wszelkie koszty związane z podłączeniem sygnału internetowego do zestawów użytkowników muszą zostać uwzględnione w cenie oferty (w miesięcznej opłacie abonamentowej).
9. Szczegółowy zakres oraz warunki świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zapewnieniu dostępu do sieci Internet dla co najmniej 100 odbiorców końcowych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Przez zapewnienie dostępu do sieci Internet Zamawiający rozumie dostawę i montaż urządzeń dostępowych wraz z udostępnieniem Internetu dla odbiorcy końcowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 1 – 3.
6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 1 – 3.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzony przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz.
3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres dopuszczalnych zmian umowy oraz warunki na jakich zostaną dokonane określa wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Stary Sącz, adres siedziby: ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, email: gmina@stary.sacz.pl.
• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Miasta i Gminy Stary Sącz” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres wymagany właściwymi przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji przetargowej, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy przekracza czas przechowywania dokumentacji – do czasu upływu terminu przedawnienia;
• obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiadają Państwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
__________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|