Przedmiotem zamówienia jest:
3.2.1 Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) do:
a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz
b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim.
3.2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części.
Część I – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych w zakresie języka angielskiego i przedsiębiorczości, matematyczno-przyrodniczych, języka pol-skiego terapii pedagogicznej, zajęć logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych.
Część II – Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych).
Część III – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK.
Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane
w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK( cześć III), minimalnej (obowiązkowej) gwarancji na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
3.3.3 Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesienie zamówionych pomocy, materiałów oraz sprzętu do:
a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz
b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim.
3.2.4 Pomoce, materiały oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe i trwale oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz numeru seryjnego produktu.
3.2.5 Pomoce oraz sprzęt muszą być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
3.2.6 W przypadku części III sprzęt musi współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz.
3.2.7 Minimalne wymagania techniczno-użytkowe pomocy dydaktycznych, materiałów oraz sprzętu podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ są wymagane (obowiązkowe).
3.2.8 Niespełnienie jakiegokolwiek minimalnego parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
3.2.9 W celu zachowania reguły konkurencyjności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć rozwiązanie o wydajności, jakości, technologii wykonania wyższej lub lepszej, posiadające dodatkowe funkcjonalności, ale nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Równoważne rozwiązanie oferowanym nie może odbiegać znacząco od technologii, funkcjonalności i wydajności wyszczególnionym w rozwiązaniu wyspecyfikowanym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację dostarczoną przez Wykonawcę potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Więcej informacji dotyczących rozwiązań równoważnych przedstawia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
3.2.10 Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania materiałów/sprzętu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3.2.11 Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Edukacja przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.
|
GuidZP400 |
380c550f-3891-4c9e-a268-5210e3674372
|
Biuletyn |
537622-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bełchatów
|
Regon |
59064821500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bełchatów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 6325211 w. 34
|
Zamawiajacy fax |
446 326 854
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl
|
Adres strony url |
www.ugbelchatow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK w ramach projektu pn. "Edukacja przyszłości" w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne..
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ugbelchatow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ugbelchatow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bełchatów, ul.Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów pokój nr 44 ( II piętro ) - Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych lub w sekretariacie urzedu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK w ramach projektu pn. "Edukacja przyszłości"
|
Numer referencyjny |
IZ.271.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
3.2.1 Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) do:
a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz
b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim.
3.2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części.
Część I – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych w zakresie języka angielskiego i przedsiębiorczości, matematyczno-przyrodniczych, języka pol-skiego terapii pedagogicznej, zajęć logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych.
Część II – Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych).
Część III – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK.
Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane
w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK( cześć III), minimalnej (obowiązkowej) gwarancji na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
3.3.3 Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesienie zamówionych pomocy, materiałów oraz sprzętu do:
a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz
b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim.
3.2.4 Pomoce, materiały oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe i trwale oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz numeru seryjnego produktu.
3.2.5 Pomoce oraz sprzęt muszą być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
3.2.6 W przypadku części III sprzęt musi współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz.
3.2.7 Minimalne wymagania techniczno-użytkowe pomocy dydaktycznych, materiałów oraz sprzętu podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ są wymagane (obowiązkowe).
3.2.8 Niespełnienie jakiegokolwiek minimalnego parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
3.2.9 W celu zachowania reguły konkurencyjności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć rozwiązanie o wydajności, jakości, technologii wykonania wyższej lub lepszej, posiadające dodatkowe funkcjonalności, ale nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Równoważne rozwiązanie oferowanym nie może odbiegać znacząco od technologii, funkcjonalności i wydajności wyszczególnionym w rozwiązaniu wyspecyfikowanym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację dostarczoną przez Wykonawcę potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Więcej informacji dotyczących rozwiązań równoważnych przedstawia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
3.2.10 Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania materiałów/sprzętu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3.2.11 Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Edukacja przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla Części I - wykazania wykonania min. jednego zamówienia polegającego na dostawie pomocy dydaktycznych, o wartości co najmniej 20.000,00 zł wraz z załączeniem dowodów, że zostało wykonane należycie;
dla Części II – Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
dla Części III - wykazania wykonania min. jednego zamówienia polegającego na dostawie narzędzi TIK (technologia informacyjno-komunikacyjna), o wartości co najmniej 70.000,00 zł wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V, pkt 2, lit. C SIWZ dla Części I i Części III;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu — według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Dokumenty składane po otwarciu ofert na wezwanie zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V, pkt 2, lit. C SIWZ dla Części I i Części III;
Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów:
1) wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ;
2) dowodów określających, czy dostawy wymienione w wykazanie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty:
1) Wypełniony Formularz wymaganego sprzętu – dla danej części (załącznik do formularza oferty przetargowej) – stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu — według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania — według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2.
6) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
7) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, jeżeli uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986
z późn. zmianami).
2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Oprócz przypadków o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1, w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 10;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku zmian w harmonogramie wydatków projektu;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu, dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ
i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert.
g) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
h) obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych w zakresie języka angielskiego i przedsiębiorczości, matematyczno-przyrodniczych, języka pol-skiego terapii pedagogicznej, zajęć logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup oraz dostawa pomocy dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych w zakresie języka angielskiego i przedsiębiorczości, matematyczno-przyrodniczych, języka pol-skiego terapii pedagogicznej, zajęć logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane
w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK( cześć III), minimalnej (obowiązkowej) gwarancji na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |