Zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego wraz z usługą wsparcia

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527532-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302113004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz zakup usług wsparcia. System rekrutacyjny powinien umożliwiać:
a. tworzenie ofert pracy w formie stron internetowych;
b. zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Oferty pracy w formie stron internetowych:
4.1. System powinien umożliwić tworzenie ofert pracy, z których każda będzie w formie osobnej strony internetowej (ledning page).
4.2. Strony ofert powinny być przygotowane zgodnie z identyfikacją wizualną Zamawiającego (załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia).
4.3. Stworzone oferty pracy powinny być responsywne, dopasowane do dowolnej wielkości ekranu i nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych.
4.4. Stworzone oferty pracy powinny umożliwić prezentację elementów oferty oraz materiałów dodatkowych, wzbogacających ofertę (zdjęcia, filmy, mapy).
4.5. System powinien umożliwić wprowadzanie modyfikacji w wyglądzie oferty pracy,
w zakresie: zmian wykorzystywanych grafik i kolorystyki, logotypów, haseł promocyjnych, dodawania nowych treści (np. wymagania dla kandydatów, wymaganych zgód prawnych), dodawania i usuwania zdjęć, filmów wideo i map.
4.6. Wykonawca zapewni wsparcie w realizacji modyfikacji w wyglądzie ofert pracy.
4.7. Układ oferty pracy w formie strony internetowej powinien być zaprojektowany wykorzystując zasadę stopniowego zaangażowania użytkownika, która pozwala użytkownikowi zapoznać się ze skróconą wersją informacji i rozwinąć te wątki, które są dla niego najbardziej interesujące.
4.8. Oferta pracy w formie strony internetowej powinna umożliwiać użytkownikom podanie swoich danych kontaktowych (imię, nazwisko, email, telefon) oraz wprowadzenie swojego CV do systemu. Proces wprowadzania swojego CV do systemu może być maksymalnie dwustopniowy.

5. Zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów:
5.1. System powinien umożliwiać tworzenie organizacji partnerskich.
5.2. System powinien umożliwiać zarządzanie i podgląd wszystkich stworzonych ofert pracy w ramach danej organizacji partnerskiej.
5.3. System powinien umożliwiać zarządzanie wszystkimi kandydatami i aplikacjami
w ramach organizacji partnerskiej.
5.4. Każda organizacja partnerska może posiadać wiele ofert pracy.
5.5. Kandydaci aplikujący poprzez ofertę pracy w formie strony internetowej związanej
z daną organizacją partnerską tworzą osobną bazę kandydatów.
5.6. Profil kandydata w systemie:
5.6.1. Prezentowane informacje:
5.6.1.1. Dane kontaktowe (imię, nazwisko, email, telefon).
5.6.1.2. CV.
5.6.1.3. Data wysłania CV.
5.6.1.4. Oferta, na którą CV zostało wysłane.
5.6.1.5. Status rekrutacji (opcje: brak kontaktu, w procesie, wysłana oferta, zatrudniony).
5.6.1.6. Daty zmiany statusu rekrutacji
5.6.1.7. Rekruter odpowiedzialny za proces.
5.6.1.8. Ocena kandydata
5.6.1.9. Komentarze rekrutera.
5.7. System powinien umożliwiać ręczne dodawanie nowych profili kandydatów
z poziomu administratora lub partnera i przypisywanie ich do danej oferty pracy
w ramach organizacji partnerskiej.
5.8. Użytkownikami systemu będą Zamawiający (występujący w roli administratora) oraz jego partnerzy - łącznie max. 300 użytkowników (indywidualni pracownicy Zamawiającego i partnerów) w ciągu obowiązywania umowy.
5.9. Na uprawnienia administratora składają się:
5.9.1. Dodawanie nowych użytkowników (partnerów Zamawiającego).
5.9.2. Nadawanie dostępu partnerom do poszczególnych organizacji partnerskich
(w tym baz kandydatów). Administrator powinien mieć pełną swobodę
w określaniu uprawnień dostępu do danej organizacji partnerskiej.
5.9.3. Zamawianie nowych ofert pracy w formie strony internetowej.
5.9.4. Dostęp do danych statystycznych.
5.9.5. Wgląd i możliwość modyfikowania profili wszystkich kandydatów
w organizacji partnerskiej.
5.10. Administrator może dodać dowolną liczbę partnerów.
5.11. Na uprawnienia partnera składają się:
5.11.1. Wgląd w profile kandydatów, zgodnie z nadanym przez administratora dostępem.
5.11.2. Prawo do przetwarzania danych osobowych kandydatów.
5.11.3. Prawo do kontaktowania się z kandydatami.
5.11.4. Możliwość dodania dowolnej ilości osób (rekruterów), mających wgląd do bazy kandydatów.
5.11.5. Możliwość przypisania rekrutera do kandydata.
5.12. Partnerzy, w ramach swoich uprawnień, mają możliwość modyfikacji profilu kandydata w zakresie: statusu rekrutacji, oceny kandydata, dodawania komentarzy rekruterów.
5.13. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego wymaga weryfikacji ze strony Wykonawcy poprzez bezpośredni kontakt z kandydatem w ramach wsparcia systemu.
5.14. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego powoduje jego usunięcie z bazy danych. Jego dane powinny być widoczne wyłącznie dla partnera, który zatrudnił danego kandydata.

6. Usługi wsparcia, które zapewni Wykonawca:
6.1. Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu treści ofert pracy w formie strony internetowej.
6.2. Wstępna weryfikacja kandydatów. Kryteria wejścia, jakie powinni spełniać kandydaci, zostaną uzgodnione z Zamawiającym dla każdej z ofert pracy w formie strony internetowej. Wyłącznie kandydaci, którzy zostaną zweryfikowani pozytywnie przez Wykonawcę, zostaną włączeni do bazy kandydatów. Wykonawca przeprowadzi proces weryfikacji dla każdego kandydata składającego aplikację, a w przypadku negatywnej weryfikacji, Wykonawca wskaże kandydatowi alternatywne oferty pracy oraz wskaże mu, jak rozpocząć proces aplikacji.
6.3. Aktywna komunikacja z kandydatami, aby zachęcić ich do umieszczenia swojego CV w bazie kandydatów.
6.4. Zbieranie danych statystycznych i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie miesięcznych raportów. Zakres zbieranych danych będzie obejmował:
6.4.1. Śledzenie i analizę zachowania użytkowników ofert pracy w formie stron internetowych pod kątem zbierania informacji o najbardziej istotnych elementach ofert.
6.4.2. Analizę ruchu kandydatów na ofertach pracy w formie stron internetowych
i jego źródeł, analizę efektywności poszczególnych kanałów promocyjnych,
w zakresie: w jaki sposób kandydaci trafili na ofertę pracy, które źródła generują największy ruch, największą liczbę aplikacji, największe zatrudnienie.
6.4.3. Liczby odwiedzin ofert pracy w formie strony internetowej.
6.4.4. Liczby kandydatów w bazie i ich status.
6.4.5. Liczby kandydatów na 100 osób odwiedzających oferty pracy w formie strony internetowej.
6.5. Co dwa tygodnie Wykonawca będzie zbierał i przekazywał Zamawiającemu dane dotyczące liczby kandydatów w bazie i ich statusu rekrutacyjnego. Po uzgodnieniu tego z Zamawiającym, Wykonawca będzie przenosił wskazanych przez Zamawiającego kandydatów między bazami.

7. Obowiązki Wykonawcy:
7.1. Zapewnienie wsparcia technicznego:
7.1.1. Zapewnienie dedykowanej osoby, która będzie wspierać Zamawiającego
w tworzeniu ofert pracy w formie stron internetowych. Kontakt będzie odbywać się za pomocą poczty email.
7.1.2. Czas reakcji na zgłoszenie powinien maksymalnie wynosić 24 godziny.
7.1.3. Efekt wsparcia technicznego w postaci stworzenia oferty pracy w formie strony internetowej powinien powstać maksymalnie po 2 dniach roboczych od dnia przesłania zgłoszenia.
7.2. Zapewnienie krótkiego czasu ładowania się ofert pracy w formie strony internetowej, nie dłuższego niż ok. 1,5-2 sekund.
7.3. Przygotowanie stosownych oświadczeń dla kandydatów, Zamawiającego i partnerów w celu wypełnienia przez Zamawiającego wymagań pod względem RODO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d35a7ec7-7251-47f4-86e9-db06f63d8ad8
Biuletyn 527532-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Regon 19004453000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 472D
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 32 33 100
Zamawiajacy fax 58 32 33 200
Zamawiajacy email maria.warkusz@arp.gda.pl
Adres strony url https://www.arp.gda.pl/; bip.arp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: "Invest in Pomerania 2020", realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umowa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy 1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://arp.eb2b.com.pl w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych ustawą Pzp o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm., dalej ustawy Pzp).
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://arp.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://arp.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://arp.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego wraz z usługą wsparcia
Numer referencyjny ZP.12.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz zakup usług wsparcia. System rekrutacyjny powinien umożliwiać: a. tworzenie ofert pracy w formie stron internetowych; b. zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów. 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oferty pracy w formie stron internetowych: 4.1. System powinien umożliwić tworzenie ofert pracy, z których każda będzie w formie osobnej strony internetowej (ledning page). 4.2. Strony ofert powinny być przygotowane zgodnie z identyfikacją wizualną Zamawiającego (załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia). 4.3. Stworzone oferty pracy powinny być responsywne, dopasowane do dowolnej wielkości ekranu i nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych. 4.4. Stworzone oferty pracy powinny umożliwić prezentację elementów oferty oraz materiałów dodatkowych, wzbogacających ofertę (zdjęcia, filmy, mapy). 4.5. System powinien umożliwić wprowadzanie modyfikacji w wyglądzie oferty pracy, w zakresie: zmian wykorzystywanych grafik i kolorystyki, logotypów, haseł promocyjnych, dodawania nowych treści (np. wymagania dla kandydatów, wymaganych zgód prawnych), dodawania i usuwania zdjęć, filmów wideo i map. 4.6. Wykonawca zapewni wsparcie w realizacji modyfikacji w wyglądzie ofert pracy. 4.7. Układ oferty pracy w formie strony internetowej powinien być zaprojektowany wykorzystując zasadę stopniowego zaangażowania użytkownika, która pozwala użytkownikowi zapoznać się ze skróconą wersją informacji i rozwinąć te wątki, które są dla niego najbardziej interesujące. 4.8. Oferta pracy w formie strony internetowej powinna umożliwiać użytkownikom podanie swoich danych kontaktowych (imię, nazwisko, email, telefon) oraz wprowadzenie swojego CV do systemu. Proces wprowadzania swojego CV do systemu może być maksymalnie dwustopniowy. 5. Zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów: 5.1. System powinien umożliwiać tworzenie organizacji partnerskich. 5.2. System powinien umożliwiać zarządzanie i podgląd wszystkich stworzonych ofert pracy w ramach danej organizacji partnerskiej. 5.3. System powinien umożliwiać zarządzanie wszystkimi kandydatami i aplikacjami w ramach organizacji partnerskiej. 5.4. Każda organizacja partnerska może posiadać wiele ofert pracy. 5.5. Kandydaci aplikujący poprzez ofertę pracy w formie strony internetowej związanej z daną organizacją partnerską tworzą osobną bazę kandydatów. 5.6. Profil kandydata w systemie: 5.6.1. Prezentowane informacje: 5.6.1.1. Dane kontaktowe (imię, nazwisko, email, telefon). 5.6.1.2. CV. 5.6.1.3. Data wysłania CV. 5.6.1.4. Oferta, na którą CV zostało wysłane. 5.6.1.5. Status rekrutacji (opcje: brak kontaktu, w procesie, wysłana oferta, zatrudniony). 5.6.1.6. Daty zmiany statusu rekrutacji 5.6.1.7. Rekruter odpowiedzialny za proces. 5.6.1.8. Ocena kandydata 5.6.1.9. Komentarze rekrutera. 5.7. System powinien umożliwiać ręczne dodawanie nowych profili kandydatów z poziomu administratora lub partnera i przypisywanie ich do danej oferty pracy w ramach organizacji partnerskiej. 5.8. Użytkownikami systemu będą Zamawiający (występujący w roli administratora) oraz jego partnerzy - łącznie max. 300 użytkowników (indywidualni pracownicy Zamawiającego i partnerów) w ciągu obowiązywania umowy. 5.9. Na uprawnienia administratora składają się: 5.9.1. Dodawanie nowych użytkowników (partnerów Zamawiającego). 5.9.2. Nadawanie dostępu partnerom do poszczególnych organizacji partnerskich (w tym baz kandydatów). Administrator powinien mieć pełną swobodę w określaniu uprawnień dostępu do danej organizacji partnerskiej. 5.9.3. Zamawianie nowych ofert pracy w formie strony internetowej. 5.9.4. Dostęp do danych statystycznych. 5.9.5. Wgląd i możliwość modyfikowania profili wszystkich kandydatów w organizacji partnerskiej. 5.10. Administrator może dodać dowolną liczbę partnerów. 5.11. Na uprawnienia partnera składają się: 5.11.1. Wgląd w profile kandydatów, zgodnie z nadanym przez administratora dostępem. 5.11.2. Prawo do przetwarzania danych osobowych kandydatów. 5.11.3. Prawo do kontaktowania się z kandydatami. 5.11.4. Możliwość dodania dowolnej ilości osób (rekruterów), mających wgląd do bazy kandydatów. 5.11.5. Możliwość przypisania rekrutera do kandydata. 5.12. Partnerzy, w ramach swoich uprawnień, mają możliwość modyfikacji profilu kandydata w zakresie: statusu rekrutacji, oceny kandydata, dodawania komentarzy rekruterów. 5.13. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego wymaga weryfikacji ze strony Wykonawcy poprzez bezpośredni kontakt z kandydatem w ramach wsparcia systemu. 5.14. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego powoduje jego usunięcie z bazy danych. Jego dane powinny być widoczne wyłącznie dla partnera, który zatrudnił danego kandydata. 6. Usługi wsparcia, które zapewni Wykonawca: 6.1. Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu treści ofert pracy w formie strony internetowej. 6.2. Wstępna weryfikacja kandydatów. Kryteria wejścia, jakie powinni spełniać kandydaci, zostaną uzgodnione z Zamawiającym dla każdej z ofert pracy w formie strony internetowej. Wyłącznie kandydaci, którzy zostaną zweryfikowani pozytywnie przez Wykonawcę, zostaną włączeni do bazy kandydatów. Wykonawca przeprowadzi proces weryfikacji dla każdego kandydata składającego aplikację, a w przypadku negatywnej weryfikacji, Wykonawca wskaże kandydatowi alternatywne oferty pracy oraz wskaże mu, jak rozpocząć proces aplikacji. 6.3. Aktywna komunikacja z kandydatami, aby zachęcić ich do umieszczenia swojego CV w bazie kandydatów. 6.4. Zbieranie danych statystycznych i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie miesięcznych raportów. Zakres zbieranych danych będzie obejmował: 6.4.1. Śledzenie i analizę zachowania użytkowników ofert pracy w formie stron internetowych pod kątem zbierania informacji o najbardziej istotnych elementach ofert. 6.4.2. Analizę ruchu kandydatów na ofertach pracy w formie stron internetowych i jego źródeł, analizę efektywności poszczególnych kanałów promocyjnych, w zakresie: w jaki sposób kandydaci trafili na ofertę pracy, które źródła generują największy ruch, największą liczbę aplikacji, największe zatrudnienie. 6.4.3. Liczby odwiedzin ofert pracy w formie strony internetowej. 6.4.4. Liczby kandydatów w bazie i ich status. 6.4.5. Liczby kandydatów na 100 osób odwiedzających oferty pracy w formie strony internetowej. 6.5. Co dwa tygodnie Wykonawca będzie zbierał i przekazywał Zamawiającemu dane dotyczące liczby kandydatów w bazie i ich statusu rekrutacyjnego. Po uzgodnieniu tego z Zamawiającym, Wykonawca będzie przenosił wskazanych przez Zamawiającego kandydatów między bazami. 7. Obowiązki Wykonawcy: 7.1. Zapewnienie wsparcia technicznego: 7.1.1. Zapewnienie dedykowanej osoby, która będzie wspierać Zamawiającego w tworzeniu ofert pracy w formie stron internetowych. Kontakt będzie odbywać się za pomocą poczty email. 7.1.2. Czas reakcji na zgłoszenie powinien maksymalnie wynosić 24 godziny. 7.1.3. Efekt wsparcia technicznego w postaci stworzenia oferty pracy w formie strony internetowej powinien powstać maksymalnie po 2 dniach roboczych od dnia przesłania zgłoszenia. 7.2. Zapewnienie krótkiego czasu ładowania się ofert pracy w formie strony internetowej, nie dłuższego niż ok. 1,5-2 sekund. 7.3. Przygotowanie stosownych oświadczeń dla kandydatów, Zamawiającego i partnerów w celu wypełnienia przez Zamawiającego wymagań pod względem RODO.
Cpv glowny przedmiot 30211300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia – 16 miesięcy. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę dostarczenia systemu rekrutacyjnego, umożliwiającego tworzenie ofert pracy w formie stron internetowych, zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów i świadczył usługi wsparcia dla tego systemu przez okres minimum 6 miesięcy. Świadczone usługi wsparcia obejmowały minimum wstępną weryfikację kandydatów pod kątem spełniania minimalnych kryteriów rekrutacyjnych, zbieranie danych statystycznych dot. ruchu użytkowników na ofertach pracy w formie stron internetowych oraz jego źródeł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą ofertą: 1) w celu oceny oferty w ramach kryterium „Próbka strony oferty pracy dla użytkownika”, próbkę strony oferty pracy dla użytkownika (osoby rekrutowanej) zawierającą: a. prezentację szaty graficznej strony oferty pracy przygotowanej dla użytkownika; b. prezentację makiet strony (mockup) z opisem proponowanych funkcji i narzędzi wykorzystanych na stronie. Materiały powinny być przygotowane zgodnie z: a. wytycznymi identyfikacji wizualnej przekazanej przez Zamawiającego, stanowiącej Załącznik nr 1A do OPZ; b. wytycznymi Material Design by Google lub Material Design 2 by Google Materiały powinny być przygotowane w następujących formatach: a. próbka szaty graficznej – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; b. próbka makiety – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; próbki mogą być przygotowane w programie do tworzenia makiet stron, mogą być klikalne; forma przygotowania nie będzie podlegała ocenie; W przypadku nie dostarczenia próbki/ek wraz ofertą, oferta otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego. 2) w celu oceny oferty w ramach kryterium „Próbka systemu dla rekrutera” Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertę próbkę systemu dla rekrutera (osoby rekrutującej) zawierającą: a. prezentację wyglądu systemu przygotowanego dla rekrutera zgodnie z zasadami User Experience; b. prezentację makiet strony (mockup) z opisem proponowanych funkcji i narzędzi wykorzystanych na stronie; Materiały powinny być przygotowane zgodnie z: a. wytycznymi identyfikacji wizualnej przekazanej przez Zamawiającego stanowiącej Załącznik nr 1A do OPZ; b. wytycznymi Material Design by Google lub Material Design 2 by Google Materiały powinny być przygotowane w następujących formatach: a. próbka szaty graficznej – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; b. próbka makiety – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; próbki mogą być przygotowane w programie do tworzenia makiet stron, mogą być klikalne; forma przygotowania nie będzie podlegała ocenie; W przypadku nie dostarczenia próbki/ek wraz ofertą, oferta otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania umowy; b) warunków i terminów płatności. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nastąpią jedynie w następujących uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2) w zakresie ust. 2 pkt. a) w przypadku, gdy dotrzymanie terminu okazało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) w zakresie ust. 2 pkt. b) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy. 4. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy. 5. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk, NIP 583-000-20-02, Regon 190044530, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl, tel. +48 58 32 33 101, fax +48 58 32 33 200 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Pomorza S.A. jest Lucjan Brudzyński, kontakt: rodo@arp.gda.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz eB2B Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U21, 02-797 Warszawa), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000426361, REGON: 146200473, NIP: 951-23-57-750, właściciel Platformy zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie do upływu terminów wynikających z tej Umowy, nie krócej niż do dnia 31 grudnia 2028 r.; 6) obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoba, której dane są przetwarzane, posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osoba, której dane są przetwarzane, nie posiada: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych; b. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.////5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 7) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy. 9) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt. 1.2. musi spełniać przynajmniej jeden wykonawca. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2, 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w ust. 1 pkt. 1 ppkt. 1.1.////1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.

Criterion

Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Próbka systemu dla rekrutera
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Próbka strony oferty pracy dla użytkownika
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)