GuidZP400 |
70121350-2170-4c63-8d2b-a436eaebd918
|
Biuletyn |
539384-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Szczecinie
|
Regon |
27686000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staromłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 315 200,
|
Zamawiajacy fax |
914 315 204
|
Zamawiajacy email |
biuro@muzeum.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim; zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzu załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu oświetleniowego ekspozycyjnego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”
|
Numer referencyjny |
AZ.2710.4.2019.AK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu oświetleniowego ekspozycyjnego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 kwietnia 2020roku, w tym do:
a) dostawy wraz z montażem szynoprzewodów i systemu sterowania w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy (etap I);
b) dostawy i montażu opraw oświetleniowych na szynoprzewodach wraz z uruchomieniem systemu sterowania w terminie 105 dni od dnia zawarcia umowy (etap II);
c) dostosowanie oświetlenia do wykonanej wystawy (dostosowanie oświetlenia przez Wykonawcę poprzez 4 wizyty w siedzibie Zamawiającego po 8 godzin roboczych każda
z nich) wraz z przeprowadzonym szkoleniem z obsługi systemu sterowania w terminie do dnia 30 kwietnia 2020 roku (etap III).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) Zdolności technicznej lub zawodowej w tym:
W zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich
4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie systemu oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda z nich. Jako jedno zamówienie należy rozumieć dostawę w ramach jednej umowy.
W zakresie kwalifikacji lub wykształcenia
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 Ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
• zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
• oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
• oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio:
• informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp (powinien być wystawiony nie wcześniej 6 miesiące przed upływem tego terminu).
• Informację, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinien być wystawiony nie wcześniej 3 miesiące przed upływem tego terminu).
• Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
• Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:
a) Wypełniony formularz cenowy,
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
d) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika
z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej,
e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone
w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej,
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
Kserokopię dowodu przelewu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Informacja Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Wysokość wadium ustala się w wysokości 5 000,00 zł.
2) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział Szczecin, ul. Tkacka 4 , 70-556 Szczecin
Nr rachunku : 68 1130 1176 0022 2063 6520 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie:
a) zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów,
b) zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy:
-jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp.
-z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź braku dostępności pomieszczeń,
-działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy
c) zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli element zadeklarowany w załączonym do oferty formularzu cenowym został w okresie realizacji zamówienia wycofany ze sprzedaży przez producenta lub producent czasowo wstrzymał jego produkcję, a parametry zaproponowanego w zamian nowego elementu są takie same lub lepsze od uprzednio zaoferowanego. Taka zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany wartości zamówienia.
d) zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia.
e) rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego produktu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego produktu.
f) zmian związanych ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych
3. Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy,
b) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy,
c) zmiana danych teleadresowych,
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|