Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539285-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, wymiary pomieszczeń, szkice i rysunki mebli zawiera załącznik nr 13, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edbfe103-526e-4c8c-96d7-8ba42fdabc2b
Biuletyn 539285-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelrai Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części
Numer referencyjny AZP/261/D/15/TIN.213.PB.16.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, wymiary pomieszczeń, szkice i rysunki mebli zawiera załącznik nr 13, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-22T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do dnia 22 lipca 2019 r. – dotyczy części I, 35 dni roboczych od daty zawarcia umowy – dotyczy części II, 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy – dotyczy części III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia (od daty zawarcia umowy) w sytuacji: a) gdy Wykonawca robót budowlanych (prac remontowych) opóźni się w terminowym wykonaniu robót budowlanych w obiekcie, w którym ma być dokonana dostawa i montaż przedmiotu zamówienia; b) wstrzymania robót budowlanych (prac remontowych) w obiekcie, w którym ma być dokonana dostawa i montaż przedmiotu zamówienia, c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością dokonania montażu przedmiotu zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wyposażenia meblowego o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części I; dwie dostawy wyposażenia meblowego biurowego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części II; dwie dostawy mebli medycznych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 – dotyczy części III; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Zamawiający dopuszcza, aby jedno zamówienie potwierdzało spełnienie warunku dla różnych części. Podana wartość dostawy musi dotyczyć jednego zamówienia, czyli musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; informacje te należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i próbek materiałów: materiały informacyjne zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; atesty higieniczne, certyfikaty, deklaracje lub atesty oraz zaświadczenia, oświadczenia wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia Załączniki nr 2 3. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfika asortymentowa Załączniki nr 3 4. Tabela oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4 5. Formularz cenowy Załączniki nr 5 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 7. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 8. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 14 9. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz dostaw wraz z dowodami Załącznik nr 8 2. Materiały informacyjne zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. Atesty higieniczne, certyfikaty, deklaracje lub atesty oraz zaświadczenia, oświadczenia wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: • cena – 60%, • okres gwarancji – 40%. 2) Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu. 3) Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR ) x 60 gdzie : CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR – cena oferty rozpatrywanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. 4) Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji ” zostanie przyznana w następujący sposób: CZĘŚĆ 1 i 2 • Zaoferowany okres gwarancji (minimalny dopuszczony): 36 miesięcy – 0 pkt, • Zaoferowany okres gwarancji: 48 miesięcy – 20 pkt, • Zaoferowany okres gwarancji: 60 miesięcy – 40 pkt. Uwaga: Ocenie nie podlega gwarancja na urządzenia określone w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres minimalny dopuszczony dla Cz. 1 i 2, tj. 36 miesięcy – 0 pkt CZĘŚĆ 3 • Zaoferowany okres gwarancji (minimalny dopuszczony): 48 miesięcy – 0 pkt, • Zaoferowany okres gwarancji: 60 miesięcy i więcej – 40 pkt. W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres minimalny dopuszczony dla Cz. 3, tj. 48 miesięcy – 0 pkt 40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium termin gwarancji 40%. 5) Jako oferta najkorzystniejsza dla danej części wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PG.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)