GuidZP400 |
a4b846e6-2959-48e5-8660-8cdd696d7d7d
|
Biuletyn |
538822-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
|
Regon |
17756000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 459 65 77, 91 459 65 78, 91 459 69 53
|
Zamawiajacy fax |
91 459 65 76
|
Zamawiajacy email |
czp_szczecin@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZUS Oddział w Szczecinie ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, III piętro pokój nr 230 lub w kancelarii, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby organizacji kolonii letniej/pobytu wypoczynkowego w Ośrodku w Lubinie
|
Numer referencyjny |
271/PN/D/4/ZAP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: a) część I - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta, b) część II - mięso, drób oraz wędliny, c) część III - warzywa, owoce i warzywa przetworzone, d) część IV - różne artykuły spożywcze
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
222400,31
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716), 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
brak
|
Zakresie kryteriow selekcji |
brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa razem z ofertą, wg wzoru załącznika do SIWZ: a) formularz cenowy, dla każdej części zamówienia odrębnie, wg wzorów załączników do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, wg wzoru załącznika do SIWZ, c) o ile dotyczy - pełnomocnictwo (tylko w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), d) oświadczenie dot. RODO, wg wzoru załącznika do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania i terminu realizacji, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie w przypadku zaistnienia ww. zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Cena ofertowa brutto, stanowiąca sumę cen jednostkowych w formularzu ofertowym, służy do wyłonienia wykonawcy i wyboru oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia. Cena ta musi być podana w złotych polskich (PLN), zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, obliczona w oparciu o kalkulację własną, opis przedmiotu zamówienia, zapisy wzoru umowy, z uwzględnieniem dostawy do Ośrodka w Lubinie k/Międzyzdrojów ul. Główna 6 Lubin. Ceny jednostkowe, podane w formularzach cenowych, dla części zamówienia I, II i IV: a)służą do rozliczenia umowy oraz do wyboru oferty najkorzystniejszej, b) są stałe w okresie realizacji umowy, c) zawierają wszystkie czynniki wpływające na ich wysokość oraz wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty pracy osób biorących udział w realizacji zamówienia, koszt transportu, rozładunku, wniesienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu, wszystkie ewentualne upusty i rabaty, wszelkie podatki (w tym VAT) naliczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyliczoną do celów oceny ofert sumę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji formularza cenowego. Ceny jednostkowe, podane w formularzu cenowym, dla części zamówienia III: a) nie służą do rozliczenia umowy, a jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenie umowy odbywać się będzie zgodnie z zapisami § 4 wzoru umowy na dostawę warzyw, owoców i warzyw przetworzonych. b) wykonawca podaje ceny jednostkowe w oparciu o ceny obowiązujące w okresie od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert. W przypadku braku możliwości pozyskania aktualnych cen któregokolwiek asortymentu na rynku, wykonawca powinien oszacować wartość tych artykułów o dane z lat poprzednich. c) zawierają wszystkie czynniki wpływające na ich wysokość oraz wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty pracy osób biorących udział w realizacji zamówienia, koszt transportu, rozładunku, wniesienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu, wszystkie ewentualne upusty i rabaty, wszelkie podatki (w tym VAT) naliczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie całej umowy (przez okres jej obowiązywania) nie może przekroczyć kwoty brutto, jaką zamawiający przewidział na realizację zamówienia, w danej części, tj.: część I 30.459,30 zł, część II 45.121,80 zł, część III 35.018,26 zł, część IV 130.396,64 zł. Rozliczenie umowy w trakcie realizacji dla części I,II i IV, będzie następować poprzez zapłatę za ilość zamówionych artykułów żywnościowych na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych, które są stałe w okresie realizacji umowy. Dla części III, rozliczenie umowy będzie odbywało się zgodnie z zapisami § 3 wzoru umowy na dostawę warzyw, owoców i warzyw przetworzonych.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28657,80
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część I - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mięso, drób oraz wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42973,14
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część II - mięso, drób oraz wędliny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce i warzywa przetworzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33228,28
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część III - warzywa, owoce i warzywa przetworzone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
117541,09
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część IV - różne artykuły spożywcze
|
| |