Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby organizacji kolonii letniej/pobytu wypoczynkowego w Ośrodku w Lubinie

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538822-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009, 151000009, 31100005, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: a) część I - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta, b) część II - mięso, drób oraz wędliny, c) część III - warzywa, owoce i warzywa przetworzone, d) część IV - różne artykuły spożywcze

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4b846e6-2959-48e5-8660-8cdd696d7d7d
Biuletyn 538822-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
Regon 17756000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 459 65 77, 91 459 65 78, 91 459 69 53
Zamawiajacy fax 91 459 65 76
Zamawiajacy email czp_szczecin@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZUS Oddział w Szczecinie ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, III piętro pokój nr 230 lub w kancelarii, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby organizacji kolonii letniej/pobytu wypoczynkowego w Ośrodku w Lubinie
Numer referencyjny 271/PN/D/4/ZAP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: a) część I - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta, b) część II - mięso, drób oraz wędliny, c) część III - warzywa, owoce i warzywa przetworzone, d) część IV - różne artykuły spożywcze
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 222400,31
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716), 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu brak
Zakresie kryteriow selekcji brak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci brak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa razem z ofertą, wg wzoru załącznika do SIWZ: a) formularz cenowy, dla każdej części zamówienia odrębnie, wg wzorów załączników do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, wg wzoru załącznika do SIWZ, c) o ile dotyczy - pełnomocnictwo (tylko w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), d) oświadczenie dot. RODO, wg wzoru załącznika do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania i terminu realizacji, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie w przypadku zaistnienia ww. zmian.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Cena ofertowa brutto, stanowiąca sumę cen jednostkowych w formularzu ofertowym, służy do wyłonienia wykonawcy i wyboru oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia. Cena ta musi być podana w złotych polskich (PLN), zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, obliczona w oparciu o kalkulację własną, opis przedmiotu zamówienia, zapisy wzoru umowy, z uwzględnieniem dostawy do Ośrodka w Lubinie k/Międzyzdrojów ul. Główna 6 Lubin. Ceny jednostkowe, podane w formularzach cenowych, dla części zamówienia I, II i IV: a)służą do rozliczenia umowy oraz do wyboru oferty najkorzystniejszej, b) są stałe w okresie realizacji umowy, c) zawierają wszystkie czynniki wpływające na ich wysokość oraz wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty pracy osób biorących udział w realizacji zamówienia, koszt transportu, rozładunku, wniesienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu, wszystkie ewentualne upusty i rabaty, wszelkie podatki (w tym VAT) naliczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyliczoną do celów oceny ofert sumę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji formularza cenowego. Ceny jednostkowe, podane w formularzu cenowym, dla części zamówienia III: a) nie służą do rozliczenia umowy, a jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenie umowy odbywać się będzie zgodnie z zapisami § 4 wzoru umowy na dostawę warzyw, owoców i warzyw przetworzonych. b) wykonawca podaje ceny jednostkowe w oparciu o ceny obowiązujące w okresie od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert. W przypadku braku możliwości pozyskania aktualnych cen któregokolwiek asortymentu na rynku, wykonawca powinien oszacować wartość tych artykułów o dane z lat poprzednich. c) zawierają wszystkie czynniki wpływające na ich wysokość oraz wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty pracy osób biorących udział w realizacji zamówienia, koszt transportu, rozładunku, wniesienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu, wszystkie ewentualne upusty i rabaty, wszelkie podatki (w tym VAT) naliczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie całej umowy (przez okres jej obowiązywania) nie może przekroczyć kwoty brutto, jaką zamawiający przewidział na realizację zamówienia, w danej części, tj.: część I 30.459,30 zł, część II 45.121,80 zł, część III 35.018,26 zł, część IV 130.396,64 zł. Rozliczenie umowy w trakcie realizacji dla części I,II i IV, będzie następować poprzez zapłatę za ilość zamówionych artykułów żywnościowych na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych, które są stałe w okresie realizacji umowy. Dla części III, rozliczenie umowy będzie odbywało się zgodnie z zapisami § 3 wzoru umowy na dostawę warzyw, owoców i warzyw przetworzonych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28657,80
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część I - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mięso, drób oraz wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42973,14
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część II - mięso, drób oraz wędliny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa warzywa, owoce i warzywa przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03110000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33228,28
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część III - warzywa, owoce i warzywa przetworzone
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117541,09
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, poniższych grup artykułów żywnościowych, do Ośrodka w Lubinie Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szczecinie, określonych asortymentowo wraz z szacunkowymi ilościami w rozdziale III w ust. 4 SIWZ: część IV - różne artykuły spożywcze
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)