GuidZP400 |
439bdbf6-4c05-4304-9a63-2c0c2ebf558b
|
Biuletyn |
540891-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
http://bip.awl.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://awl.edu.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 8. pok. 09 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP ODZIEŻY SPECJALISTYCZNEJ I SPRZĘTU SŁUŻBY MUNDUROWEJ
|
Numer referencyjny |
WNP/337/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawą odzieży specjalistycznej, ochronnej, bielizny osobistej i sprzętu w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do siwz.
Zamówienie jest podzielone na 4 części:
I część – SPRZĘT AGD
II część – ODZIEZ OSOBISTA
III część – ODZIEŻ ROBOCZA
IV część – BIELIZNA OSOBISTA
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
237100,27
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
II.9) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Oferta musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
12. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek.
13. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego produkty, odpowiednio opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze, niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) Opisów zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w siwz wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wykazem zwartym (dotyczy cz. I).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do siwz. Informacje zawarte w załączniku będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ.
2. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana nr rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
4. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29195,12
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu AGD, zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ OSOBISTA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25092,27
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży osobistej, w tym butów, kasków, gogli, fartuchów itp., zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ ROBOCZA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
172062,88
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, w tym czapek, czepków kucharskich, fartuchów, koszul, kurtek itp., zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
BIELIZNA OSOBISTA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10750,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą bielizny osobistej, w tym bielizny i koszulek zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
|
| |