GuidZP400 |
e9299929-a7a7-4cda-8268-cb6f67eeb697
|
Biuletyn |
540859-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
|
Regon |
61103840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
243 665 400
|
Zamawiajacy fax |
243 665 421
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pwszplock.pl
|
Adres strony url |
www.pwszplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1. PUE POWR.03.01.00-00-P002/15)„Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. PUE POWR.05.03.00-00-077/17 w ramach realizacji projektu pn. „Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwszplock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwszplock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uczelni
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 1, 09-402 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku”
|
Numer referencyjny |
DA.PM.232.35.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
. Urządzenie wielofunkcyjne – 2. Drukarka laserowa mono Drukarka laserowa mono – 1 szt Drukarka laserowa kolorowa Drukarka igłowa – 1 szt ( Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki drukarka laserowa mono
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń drukujących potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Wykonawca wystawi faktury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dziale II.
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
wskazania producenta i modelu sprzętu, zgodnie z Załącznikami
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy,
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|