Dostawa sprzetu medycznego

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542678-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 184243000, 331400003, 331410000, 243000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego w postaci:
sprzętu jednorazowego użytku,
rękawic jednorazowych,
masek,
akcesorii do defibrylatorów LifePak i masażerów klatki piersiowej Lucas,
igieł doszpikowych,
środków opatrunkowych,
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221.000 euro.
• opatrunków hydrożelowych,
• preparatu do dezynfekcji.
Zamówienie CPV 33.00.00.00-0 zostało podzielone na osiem zadań:

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4563eb42-c9b5-43bf-9ec5-ca94626dba17
Biuletyn 542678-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach
Regon 79100162700000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 662 268,
Zamawiajacy fax 875 662 268
Zamawiajacy email wsprsuwalki@wp.pl,
Adres strony url http://wsprsuw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wsprsuw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsprsuw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć jedną ofertę na poszczególne zadanie, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki w sekretariacie.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu medycznego
Numer referencyjny OT 332-08-19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego w postaci: sprzętu jednorazowego użytku, rękawic jednorazowych, masek, akcesorii do defibrylatorów LifePak i masażerów klatki piersiowej Lucas, igieł doszpikowych, środków opatrunkowych, Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221.000 euro. • opatrunków hydrożelowych, • preparatu do dezynfekcji. Zamówienie CPV 33.00.00.00-0 zostało podzielone na osiem zadań:
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga podania w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 25 ust. 1 pkt. 3 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sposób przewidziany w art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie: a) zmiany danych dotyczących Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c) konieczności dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego w przypadku zmiany stanu prawnego, d) danych personelu wskazanego w umowie, w przypadku wystąpienia zmian dotyczących personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, f) zmiany ilości dostarczanego sprzętu medycznego wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku zwiększonego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie 14 dni przed planowanym zwiększeniem dostaw.
IV 4 4 data 2019-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg załącznika nr 6-1 do SIWZ. CPV 33.00.00.00-0;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa rękawic jednorazowych wg załącznika nr 6-2 do SIWZ. CPV 18.42.43.00-0;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - przedmiotem trzeciego zadania jest dostawa masek wg załącznika nr 6-3 do SIWZ. CPV : 33.14.00.00-3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - przedmiotem czwartego zadania jest dostawa akcesorii do defibrylatorów LifePak i masażerów klatki piersiowej Lucas wg załącznika nr 6-4 do SIWZ. CPV : 33.00.00.00-0.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - przedmiotem piątego zadania jest dostawa igieł doszpikowych wg załącznika nr 6-5 do SIWZ. CPV : 33.14.00.00-3.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 - przedmiotem szóstego zadania jest dostawa środków opatrunkowych wg załącznika nr 6-6 do SIWZ. CPV : 33.14.10.00-0.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 - przedmiotem siódmego zadania jest dostawa opatrunków hydrożelowych wg załącznika nr 6-7 do SIWZ. CPV : 33.14.10.00-0.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24300000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 - przedmiotem ósmego zadania jest dostawa preparatu do dezynfekcji wg załącznika nr 6-8 do SIWZ. CPV : 24.30.00.00-7.
  

Criterion

Kryteria warunki dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin ważności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)