Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545173-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach: nr 2 do SIWZ (Arkusz asortymentowo – cenowy), nr 3 do SIWZ (Opis wykonania mebli – wymagania Zamawiającego). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w załącznikach: nr 2, nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d032aaf1-9c38-4de7-adda-0b651f3fbc10
Biuletyn 545173-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/IZ/PN-36/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach: nr 2 do SIWZ (Arkusz asortymentowo – cenowy), nr 3 do SIWZ (Opis wykonania mebli – wymagania Zamawiającego). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w załącznikach: nr 2, nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji jednostkowej dostawy przedmiotu zamówienia (max 21 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia Wykonawcy) stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. 1) katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy – dotyczy biurek, szaf, kontenerów, 2) próbki kolorów mebli w co najmniej 15 kolorach, do wyboru przez Zamawiającego. W przypadku tkanin tapicerskich należy złożyć fabryczny próbnik tkanin potwierdzający skład oraz atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające wymaganą wytrzymałość na ścieranie (nie dotyczy skóry naturalnej). Atesty lub sprawozdania z badań mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Próbnik i atesty lub sprawozdania z badań mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane, 3) atest higieniczności potwierdzający klasę E1 lub równoważny płyty melaminowanej z której wykonane są meble będące przedmiotem zamówienia. Atest musi być wystawiony przez uprawnioną, akredytowaną instytucję; 4) wymienionych w opisie certyfikatów potwierdzających zgodność z normami. Dokumenty mają być wystawione przez akredytowaną jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Są to następujące deklaracje zgodności: PN-EN 1021-1:2014-12 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN 1021-2:2014-12 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN ISO 12947-2:2017-02 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN ISO 12945-2:2002 - wersję polską lub równoważną, PN-EN 14465:2005/A1:2007 lub równoważną, PN-EN ISO 14184-1:2011 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN ISO 105-E04:2013-06 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN 1335-1:2004 lub równoważną, PN-EN 1335-2:2009 - wersję angielską lub równoważną, PN-EN-1335-3:2009 – wersję angielską lub równoważną.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz asortymentowo – cenowy mebli (załącznik nr 2 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1-4 niniejszej SIWZ, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) wzrostu cen mebli w roku 2020 i 2021 - zmiana jest dopuszczalna o wskaźnik wzrostu cen od towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany za ubiegły rok obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane, np. na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl). Wówczas o konieczności zmiany ceny w roku 2020 i 2021 Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego najpóźniej w terminie 30 dni przed planowaną zmianą cen mebli; 5) zmiany terminu dostawy mebli - w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji określonego w § 3 ust. 1 umowy. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2019-05-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji jednostkowej dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)