GuidZP400 |
6ed9f35f-1b41-4f1a-82ae-604d60928baf
|
Biuletyn |
544820-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
http://bip.awl.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.awl.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej bud. 8 pok. 0.09
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AWL
|
Numer referencyjny |
WNP/376/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków myjąco – dezynfekujących, środków czystości i artykułów gospodarczych w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych (art.83 ust.1 ustawy PZP).
2.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
- I część – zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL
- II część - zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni
3. Wykonawca może złożyć ofertę w dowolnej liczbie części.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
518297,56
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
II.9) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Oferta musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów związanych z realizacją zamówienia.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wg składanych zamówień z terminem 7 dni od daty otrzymania zamówienia na wskazany nr faksu Wykonawcy lub na adres e-mail w okresie obowiązywania umowy, z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne.
4. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego, oficjalnego kanału dystrybucji producenta tych towarów, w oryginalnych, zamkniętych opakowaniach producenta.
6. Dostawy będą realizowane na każdorazowe zamówienie Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne.
7. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny, przy czym dostawy będą odbywać się w dni robocze w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego – 8.00-13.00).
8. Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca.
9. Miejscem dostawy jest magazyn w siedzibie Zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych, ul. Czajkowskiego 109 Wrocław.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji asortymentu wyszególnionych w załączniku nr 1 (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym,
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej partii towaru. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia.
11. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego,
w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie i obowiązujące normy jakościowe na podstawie dostarczonych faktur. W przypadku zlecenia przez Wykonawcę dostawy towaru przez firmę przewozową Wykonawca ustali z przewoźnikiem warunki przekazania i odbioru towaru do magazynu zgodnie z wymogami umowy
12. W pozycjach opisanych przez Zamawiającego przy pomocy nazw własnych, które mają charakter orientacyjny dla Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty o właściwościach, co najmniej równych opisanym, bądź lepszych. Tym samym dopuszcza się składanie ofert na artykuły o innych nazwach handlowych i innych producentów, aniżeli podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jednak o parametrach nie gorszych niż artykuły wymienione w tym opisie i dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. z 2011 r. Nr 63, poz. 322 z późn. zm.)
13. Wszystkie środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania (co najmniej 6 m-cy od czasu dostarczenia, a dla materiałów o krótkim terminie przydatności do użycia, co najmniej 3 m-ce).
14. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane produkty wymagań określonych w siwz, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty (jeśli takie są wymagane przez Zamawiającego).
W przypadku artykułów niebezpiecznych lub środków zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne należy dołączyć do oferty kartę charakterystyki, a produkty takie powinny być oznaczone zgodnie z przyjętymi standardami.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z treścią siwz, Zamawiający żąda:
- opisów, zaoferowanego asortymentu. W opisach Wykonawca zobowiązany jest zamieścić parametry faktyczne, takie jakie oferuje a nie przybliżone określone w siwz.
- kart produktu lub etykiet produktu, ulotek produktu, kart charakterystyki, pozwolenie na obrót produktami biobójczymi (musi znajdować się w Aktualnym Wykazie Produktów Biobójczych - Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
Świadectwa Jakości Zdrowotnej wystawionego przez Państwowy Zakład Higieny lub inną instytucję Zdrowia Publicznego zaświadczające, że zaoferowane wyroby o zadeklarowanym składzie nie stanowią zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A.
2. Karty charakterystyki produktów w przypadku zaoferowania produktów biodegradowalnych,(produktów zawierających w swoim składzie mieszaniny i związki powierzchniowo czynne o trwałości i zdolności rozkładu zgodnie z Rozporządzeniem nr 648/2004/WE – dotyczy części I (dokumenty będą oceniane w kryterium jakość)
3. Świadectwo Jakości Zdrowotnej wystawione przez Państwowy Zakład Higieny lub inna instytucje Zdrowia Publicznego zaświadczającą, ze wyrób o zadeklarowanym składzie nie stanowi zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka - dotyczy części II (dokumenty będą oceniane w kryterium jakość)
4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np.. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr B do niniejszej SIWZ.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia:
a) Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkami określonymi w niniejszej siwz.
b) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- w przypadku zmiany adresu, osób do kontaktu, itp.
- jeżeli w trakcie realizacji umowy, producent zaoferowanego przez wykonawcę produktu, zakończy lub czasowo wstrzyma jego produkcję, co uniemożliwi wykonawcy dokonanie dostawy w terminie, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, a taka zmiana asortymentu nie stanowić będzie zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta asortymentu o zakończeniu lub czasowym wstrzymaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że nowy produkt spełnia warunki określone w SIWZ.
4. Zmiana postanowień umowy będzie dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” pragniemy poinformować, że Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Akademii jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki z siedzibą w m. Wrocław, przy ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław reprezentowana przez Rektora-Komendanta.
Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub tel. 261658474.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o RODO i ochronie danych osobowych na naszej stronie internetowej Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki https://www.awl.edu.pl/uczelnia-start/ochrona-danych-osobowych
Jednocześnie informujemy, że został opracowany Regulamin ochrony danych osobowych Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki i wprowadzony do użytku służbowego Rozkazem Dziennym Nr 101/2018 r. z dnia 25.05.2018 r. Niniejszy Regulamin określa reguły przetwarzania danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, jako zestaw praw, zasad i zaleceń regulujących sposób ich zarządzania, ochrony i dystrybucji w Akademii Wojsk Lądowych. Regulamin dostępny jest również na dysku publicznym w folderze „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH”.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup środków czystości na potrzeby AWL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
309973,72
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków i sprzętu do utrzymania czystości, w tym płynów do naczyń, proszku do prania, pasty do podłogi, płynu do czyszczenia, koszy na śmieci, mioteł, gąbek, itp. Zakres, warunki dostawy i wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup środków czystości na potrzeby kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
208323,84
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków i sprzętu do utrzymania czystości, w tym mydła w płynie, płyn do mycia szyb, płyn do mycia podłóg, płyn do odkażania, sól do zmywarek, tabletki do mycia naczyń w zmywarce itp. Zakres, warunki dostawy i wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2.
|
| |