ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AWL

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-22 00:00:00
Instytucja Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544820-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków myjąco – dezynfekujących, środków czystości i artykułów gospodarczych w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych (art.83 ust.1 ustawy PZP).
2.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
- I część – zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL
- II część - zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni
3. Wykonawca może złożyć ofertę w dowolnej liczbie części.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ed9f35f-1b41-4f1a-82ae-604d60928baf
Biuletyn 544820-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
Adres strony url http://bip.awl.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.awl.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej bud. 8 pok. 0.09
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AWL
Numer referencyjny WNP/376/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup środków myjąco – dezynfekujących, środków czystości i artykułów gospodarczych w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych (art.83 ust.1 ustawy PZP). 2.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - I część – zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL - II część - zakup środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni 3. Wykonawca może złożyć ofertę w dowolnej liczbie części. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 518297,56
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oferta musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów związanych z realizacją zamówienia. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wg składanych zamówień z terminem 7 dni od daty otrzymania zamówienia na wskazany nr faksu Wykonawcy lub na adres e-mail w okresie obowiązywania umowy, z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne. 4. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego, oficjalnego kanału dystrybucji producenta tych towarów, w oryginalnych, zamkniętych opakowaniach producenta. 6. Dostawy będą realizowane na każdorazowe zamówienie Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne. 7. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny, przy czym dostawy będą odbywać się w dni robocze w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego – 8.00-13.00). 8. Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. 9. Miejscem dostawy jest magazyn w siedzibie Zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych, ul. Czajkowskiego 109 Wrocław. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji asortymentu wyszególnionych w załączniku nr 1 (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym, b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej partii towaru. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia. 11. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie i obowiązujące normy jakościowe na podstawie dostarczonych faktur. W przypadku zlecenia przez Wykonawcę dostawy towaru przez firmę przewozową Wykonawca ustali z przewoźnikiem warunki przekazania i odbioru towaru do magazynu zgodnie z wymogami umowy 12. W pozycjach opisanych przez Zamawiającego przy pomocy nazw własnych, które mają charakter orientacyjny dla Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty o właściwościach, co najmniej równych opisanym, bądź lepszych. Tym samym dopuszcza się składanie ofert na artykuły o innych nazwach handlowych i innych producentów, aniżeli podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jednak o parametrach nie gorszych niż artykuły wymienione w tym opisie i dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. z 2011 r. Nr 63, poz. 322 z późn. zm.) 13. Wszystkie środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania (co najmniej 6 m-cy od czasu dostarczenia, a dla materiałów o krótkim terminie przydatności do użycia, co najmniej 3 m-ce). 14. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane produkty wymagań określonych w siwz, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty (jeśli takie są wymagane przez Zamawiającego). W przypadku artykułów niebezpiecznych lub środków zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne należy dołączyć do oferty kartę charakterystyki, a produkty takie powinny być oznaczone zgodnie z przyjętymi standardami.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z treścią siwz, Zamawiający żąda: - opisów, zaoferowanego asortymentu. W opisach Wykonawca zobowiązany jest zamieścić parametry faktyczne, takie jakie oferuje a nie przybliżone określone w siwz. - kart produktu lub etykiet produktu, ulotek produktu, kart charakterystyki, pozwolenie na obrót produktami biobójczymi (musi znajdować się w Aktualnym Wykazie Produktów Biobójczych - Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. Świadectwa Jakości Zdrowotnej wystawionego przez Państwowy Zakład Higieny lub inną instytucję Zdrowia Publicznego zaświadczające, że zaoferowane wyroby o zadeklarowanym składzie nie stanowią zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A. 2. Karty charakterystyki produktów w przypadku zaoferowania produktów biodegradowalnych,(produktów zawierających w swoim składzie mieszaniny i związki powierzchniowo czynne o trwałości i zdolności rozkładu zgodnie z Rozporządzeniem nr 648/2004/WE – dotyczy części I (dokumenty będą oceniane w kryterium jakość) 3. Świadectwo Jakości Zdrowotnej wystawione przez Państwowy Zakład Higieny lub inna instytucje Zdrowia Publicznego zaświadczającą, ze wyrób o zadeklarowanym składzie nie stanowi zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka - dotyczy części II (dokumenty będą oceniane w kryterium jakość) 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np.. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr B do niniejszej SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia: a) Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkami określonymi w niniejszej siwz. b) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - w przypadku zmiany adresu, osób do kontaktu, itp. - jeżeli w trakcie realizacji umowy, producent zaoferowanego przez wykonawcę produktu, zakończy lub czasowo wstrzyma jego produkcję, co uniemożliwi wykonawcy dokonanie dostawy w terminie, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, a taka zmiana asortymentu nie stanowić będzie zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta asortymentu o zakończeniu lub czasowym wstrzymaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że nowy produkt spełnia warunki określone w SIWZ. 4. Zmiana postanowień umowy będzie dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” pragniemy poinformować, że Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Akademii jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki z siedzibą w m. Wrocław, przy ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław reprezentowana przez Rektora-Komendanta. Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub tel. 261658474. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o RODO i ochronie danych osobowych na naszej stronie internetowej Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki https://www.awl.edu.pl/uczelnia-start/ochrona-danych-osobowych Jednocześnie informujemy, że został opracowany Regulamin ochrony danych osobowych Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki i wprowadzony do użytku służbowego Rozkazem Dziennym Nr 101/2018 r. z dnia 25.05.2018 r. Niniejszy Regulamin określa reguły przetwarzania danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, jako zestaw praw, zasad i zaleceń regulujących sposób ich zarządzania, ochrony i dystrybucji w Akademii Wojsk Lądowych. Regulamin dostępny jest również na dysku publicznym w folderze „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH”.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup środków czystości na potrzeby AWL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 309973,72
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup środków i sprzętu do utrzymania czystości, w tym płynów do naczyń, proszku do prania, pasty do podłogi, płynu do czyszczenia, koszy na śmieci, mioteł, gąbek, itp. Zakres, warunki dostawy i wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup środków czystości na potrzeby kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 208323,84
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup środków i sprzętu do utrzymania czystości, w tym mydła w płynie, płyn do mycia szyb, płyn do mycia podłóg, płyn do odkażania, sól do zmywarek, tabletki do mycia naczyń w zmywarce itp. Zakres, warunki dostawy i wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2.
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)