GuidZP400 |
facd6dec-c995-4593-8daf-f0d63b23146c
|
Biuletyn |
558338-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
|
Regon |
17356800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sosnowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-251
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 477 800
|
Zamawiajacy fax |
583 477 833
|
Zamawiajacy email |
jaroslaw.jaloza@straz.gda.pl, aneta.michalak@straz.gda.pl
|
Adres strony url |
http://kwpspgdansk.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://kwpspgdansk.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kwpspgdansk.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w kopercie oznaczonej napisem: "OFERTA – dostawa środowiska do wirtualizacji systemów serwerowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej i komend powiatowych/miejskich wraz z wdrożeniem – dostawa serwerów, macierzy dyskowej, przełączników sieciowych oraz oprogramowania wraz z licencjami i szkoleniem. NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 14.06.2019 R. GODZ. 10:30"
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środowiska do wirtualizacji systemów serwerowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej i komend powiatowych/miejskich wraz z wdrożeniem – dostawa serwerów, macierzy dyskowej, przełączników sieciowych oraz oprogramowania wraz z licencjami i szkoleniem.
|
Numer referencyjny |
WT.2370.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środowiska do wirtualizacji systemów serwerowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej i komend powiatowych/miejskich wraz z wdrożeniem – dostawa serwerów, macierzy dyskowej, przełączników sieciowych oraz oprogramowania wraz z licencjami i szkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Minimalne wymagania techniczno – użytkowe na dostawę środowiska do wirtualizacji systemów serwerowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej i komend powiatowych/miejskich wraz z wdrożeniem – dostawa serwerów, macierzy dyskowej, przełączników sieciowych oraz oprogramowania wraz z licencjami i szkoleniem oraz w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę redundantnego systemu wirtualizacyjnego wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, złożył oświadczenie w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dotyczące tych podmiotów. Dodatkowo Wykonawca składa zobowiązania (Załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Gdańsk nr: 17 1010 1140 0140 2313 9120 0000, Na poleceniu należy wpisać:„Wadium – dostawa środowiska do wirtualizacji systemów serwerowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej i komend powiatowych/miejskich wraz z wdrożeniem – dostawa serwerów, macierzy dyskowej, przełączników sieciowych oraz oprogramowania wraz z licencjami i szkoleniem – sprawa WT.2370.1.2019”, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Prawidłowo sporządzone formy wadium wymienione w pkt. 2. lit. b) do e) winny być złożone w Kancelarii Ogólnej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku (III piętro) przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formach wymienionych w pkt 2 lit. b) do e) może być również dołączone do oferty złożonej przed upływem terminu jej składania. 7. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Zasady zwrotu wadium określone są w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Za okres przechowywania wadium wniesionego w pieniądzu będą zwracane odsetki wynikające z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian Umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego, po uprzednim uzyskaniu jego zgody: a) w przypadku działania siły wyższej, b) w przypadku przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizację dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Wykonawcę lub Zamawiającego, c) w zakresie rodzaju/typu/modelu sprzętu lub oprogramowania w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu lub oprogramowania, pod warunkiem, że proponowany sprzęt lub oprogramowanie będzie nowszą wersją od wcześniej oferowanego, a jego parametry techniczno-użytkowe będą korzystniejsze, d) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych i zaleceń odpowiednich Urzędów (np. Urzędu Zamówień Publicznych, czy Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, e) w przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 2. Zmiany Umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą Wynagrodzenia ani sposobu naliczania kar umownych bądź odsetek ustawowych dla którejkolwiek ze Stron Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|