dostawa wyposażenia medycznego dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558296-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391131008, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenia medycznego - w podziale na 9 - dla Poradni Profilaktyczno-leczniczej HIV/AIDS oraz zamontowanie w pomieszczeniach znajdujących się w budynku C Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowej 5 Wrocław
Wyposażenie musi być:
1) zgodne z wymogami i parametrami, które zostały opisane w załączniku nr 1,
2) w ilościach opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym
stanowiącym załącznik nr 2,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b92c0618-4cf6-4d7b-9730-f534c3b87731
Biuletyn 558296-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPDS.06.02.00-02-0069/16 pn: „Prosta droga do zdrowia-wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego przez Centrum Medyczne „Dobrzyńska” oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J.Gromkowskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocław ul.Koszarowa 5 budynek J pokój nr 15
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyposażenia medycznego dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Numer referencyjny PN 44/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenia medycznego - w podziale na 9 - dla Poradni Profilaktyczno-leczniczej HIV/AIDS oraz zamontowanie w pomieszczeniach znajdujących się w budynku C Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowej 5 Wrocław Wyposażenie musi być: 1) zgodne z wymogami i parametrami, które zostały opisane w załączniku nr 1, 2) w ilościach opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2,
Cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 52556,90
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów - Dla wszystkich zadań 2) Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – Dla zadań nr 1,2, 3,4,5 3) oświadczenie producenta lub dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego należy podać siedzibę i adres punktu serwisowego - dla zadań nr 1,2,3,5,9
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3569,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Fotel wypoczynkowo transportowy - 2 szt. - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8045,73
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wózek zabiegowo-opatrunkowy - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 dla zadania nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9600,93
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis parawan mobilny - szt. 4 zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 dla zadania nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11869,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis fotel do pobrań zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 dla zadnia nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1923,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis kozetka metalowa - 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 dla zadania nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6458,40
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis waga lekarska - 2 szt.zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 dla zadania nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3866,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kozetka z elektryczną regulacją wysokości - 1 szt. , zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 dla zadania nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3367,49
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Podwójny zbieracz - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11901,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Fotelik lekarski – 3 szt.
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres (termin) gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)