Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Prokuratura Regionalna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557993-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym okresy gwarancji określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz załączniku nr 2 do umowy.
1.2 Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w ofercie materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ (parametry techniczne oferowanego sprzętu nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego).
1.3 Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów oferowanego sprzętu na etapie badania i oceny ofert.
1.4 Przez produkt równoważny dla opisanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami (aplikacjami, oprogramowaniem) Zamawiającego, działającymi w środowisku Microsoft Windows, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej zawartej w załączniku Nr 1 do SIWZ.
1.5 Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostaw winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najwcześniej w 2018 r. nieużywany, nieuszkodzony i winien spełniać normy bezpieczeństwa.

1.6 Ponadto sprzęt komputerowy powinien wyposażony we wszystkie elementy (tj. przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy sprzętu u Zamawiającego.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Certyfikaty CE na oferowany sprzęt najpóźniej w dniu dostawy.
1.8 Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją (dokumentacja techniczna i instrukcje obsługi) i nośnikami z oprogramowaniem.
1.9 Zestawienie sprzętu, urządzeń (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ):
Lp. Rodzaj sprzętu Ilość

1 Komputer Stacjonarny 15
Oprogramowanie Office 15
2 Monitory 15
3 Drukarki jednostanowiskowe 15
4 Pendrive USB szyfrowane 30
5 Napęd DVD SLIM 5
6 Napęd optyczny 3,5" 4
7 Nagrywarka Blu-ray 5
8 Zestaw klawiatura + myszka 25
9 Switche 5-port 25
10 Karta sieciowa WiFi USB 25
11 RDX2TB 6
12 KVM 25
13 Przedłużacze USB 3m 30
14 listwy zasilające 30
15 kabel patchcord 40
16 kabel patchcord 40
17 kabel patchcord 40
18 Dyski SSD 50
19 Pamięć RAM 25
20 DYSK M2 do laptopów SDA 44

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f563267-afc7-4668-92d6-da96585073e4
Biuletyn 557993-N-2019
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Regionalna w Warszawie
Regon 36386753900000
Zamawiajacy adres ulica Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-071
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 649 112
Zamawiajacy fax 224 649 241
Zamawiajacy email finanse@warszawa.pr.gov.pl
Adres strony url www.warszawa.pr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ ochrony prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.warszawa.pr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.warszawa.pr.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie
Numer referencyjny RP VI WBA 261.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1 Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym okresy gwarancji określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz załączniku nr 2 do umowy. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w ofercie materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ (parametry techniczne oferowanego sprzętu nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego). 1.3 Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów oferowanego sprzętu na etapie badania i oceny ofert. 1.4 Przez produkt równoważny dla opisanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami (aplikacjami, oprogramowaniem) Zamawiającego, działającymi w środowisku Microsoft Windows, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej zawartej w załączniku Nr 1 do SIWZ. 1.5 Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostaw winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najwcześniej w 2018 r. nieużywany, nieuszkodzony i winien spełniać normy bezpieczeństwa. 1.6 Ponadto sprzęt komputerowy powinien wyposażony we wszystkie elementy (tj. przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy sprzętu u Zamawiającego. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Certyfikaty CE na oferowany sprzęt najpóźniej w dniu dostawy. 1.8 Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją (dokumentacja techniczna i instrukcje obsługi) i nośnikami z oprogramowaniem. 1.9 Zestawienie sprzętu, urządzeń (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ): Lp. Rodzaj sprzętu Ilość 1 Komputer Stacjonarny 15 Oprogramowanie Office 15 2 Monitory 15 3 Drukarki jednostanowiskowe 15 4 Pendrive USB szyfrowane 30 5 Napęd DVD SLIM 5 6 Napęd optyczny 3,5" 4 7 Nagrywarka Blu-ray 5 8 Zestaw klawiatura + myszka 25 9 Switche 5-port 25 10 Karta sieciowa WiFi USB 25 11 RDX2TB 6 12 KVM 25 13 Przedłużacze USB 3m 30 14 listwy zasilające 30 15 kabel patchcord 40 16 kabel patchcord 40 17 kabel patchcord 40 18 Dyski SSD 50 19 Pamięć RAM 25 20 DYSK M2 do laptopów SDA 44
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto co najmniej 100 000 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenie dotyczące zakupionego sprzętu i realizacji usług serwisowych (załącznik Nr 6).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto co najmniej 100 000 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 3.3 oraz w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, przedstawi na wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego następujące dokumenty: 1) wykaz dostaw sprzętu komputerowego, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności. 2. Za zgodną wolą obu Stron może dojść do zmiany umowy w następujących przypadkach: a) konieczności dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowaną zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) wynikające ze specyfiki działalności Użytkownika, potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej wersji oprogramowania przez producenta, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora; f) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; g) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; i) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy; j) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 3. Za zgodną wolą obu Stron może dojść zmiany umowy także w innych niż w ust. 2 niniejszego paragrafu przypadkach a określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, wymienionych w ust. 2 lub określonych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i uzasadnienie. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający może również odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawcy przysługuje wówczas wynagrodzenie za zrealizowany zakres dostawy.
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)