Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-18 00:00:00
Instytucja Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551868-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302000001, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz licencji i podzielony jest na 3 części:
1) Część 1 obejmuje dostawę:
a) piętnastu (15) komputerów mini PC,
b) jednego (1) komputera przenośnego,
– o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiącym załącznik 5a do SIWZ;
2) Część 2 obejmuje dostawę:
a) dwunastu (12) dysków SATA TYP I,
b) czternastu (14) dysków SATA TYP II,
c) dziesięciu (10) dysków SATA TYP III,
d) czternastu (14) dysków SAS SSD,
e) czternastu (14) dysków SAS HDD,
– o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiącym załącznik 5b do SIWZ.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wszystkie wymienione dyski – 60 miesięcy.
3) Część 3 obejmuje dostawę jednego (1) serwera o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiącym załącznik 5c do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Parametry równoważności Jeżeli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych sprzętów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać sprzęt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy podmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego sprzętu, uznając tym samym każdy sprzęt o wskazanych parametrach lub lepszych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8063c405-67da-42c5-afdf-24669ef21bc3
Biuletyn 551868-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Regon 00051578000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grażyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 258 20 21-25
Zamawiajacy fax 32 258 20 25, 41 63 167
Zamawiajacy email przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony url www.kzgm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstaiwe-ustawy-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro - Sekretariat (wejście do budynku od strony Ronda), a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową, kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny NZ.231.051.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz licencji i podzielony jest na 3 części: 1) Część 1 obejmuje dostawę: a) piętnastu (15) komputerów mini PC, b) jednego (1) komputera przenośnego, – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiącym załącznik 5a do SIWZ; 2) Część 2 obejmuje dostawę: a) dwunastu (12) dysków SATA TYP I, b) czternastu (14) dysków SATA TYP II, c) dziesięciu (10) dysków SATA TYP III, d) czternastu (14) dysków SAS SSD, e) czternastu (14) dysków SAS HDD, – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiącym załącznik 5b do SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wszystkie wymienione dyski – 60 miesięcy. 3) Część 3 obejmuje dostawę jednego (1) serwera o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiącym załącznik 5c do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Parametry równoważności Jeżeli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych sprzętów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać sprzęt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy podmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego sprzętu, uznając tym samym każdy sprzęt o wskazanych parametrach lub lepszych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 130700,00
Waluta calosc PLN
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian podane są w § 10 Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ); 3) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 4) Oświadczenia o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z Załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ; 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 6) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 7) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. II. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. III. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: - Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 700 ze zm.), - w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, - w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w językach innych niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, lub gdy Zamawiający ma wiedzę, że je posiada, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca może podać nazwę postępowania i rok w którym było przeprowadzone lub numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę w oświadczeniu. IV. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego komputery miniPC, komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje dostawę: a) piętnastu (15) komputerów mini PC, b) jednego (1) komputera przenośnego, – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiącym załącznik 5a do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - dyski SATA, dyski SAS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 96400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje dostawę: a) dwunastu (12) dysków SATA TYP I, b) czternastu (14) dysków SATA TYP II, c) dziesięciu (10) dysków SATA TYP III, d) czternastu (14) dysków SAS SSD, e) czternastu (14) dysków SAS HDD, – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiącym załącznik 5b do SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wszystkie wymienione dyski – 60 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - serwer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 3 obejmuje dostawę jednego (1) serwera o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiącego załącznik 5c do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)