GuidZP400 |
97505348-a12a-4200-82c7-4e6bb8f6b226
|
Biuletyn |
558952-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
18150000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291- 2410/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
-Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest przedłożyć dokument dotyczący podmiotów trzecich.
-Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia dokumentu dotyczącego podwykonawców.
Uwaga:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony druk OFERTA – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2)Wypełniony FORMULARZ CENOWY – stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
3)Pełnomocnictwo:
a)dla osoby,osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
4)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3A do specyfikacji
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku:
a.zmiany adresu pod który materiały mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
b.gdy materiały, których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że dostarczany zamienny materiał będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz że cena nie ulegnie zmianie,
c.zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako siła wyższa,
d.ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo – promocyjnych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
|
| |