| GuidZP400 |
2cb871f5-0164-4938-bf09-34765730b979
|
| Biuletyn |
558619-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
| Regon |
00132576700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
| Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
| Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
| Adres strony url |
https://www.uck.katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.uck.katowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uck.katowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D022 – Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pulsoksymetru neonatologicznego i 3 sztuk kardiomonitorów
|
| Numer referencyjny |
DZP/381/41B/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pulsoksymetru neonatologicznego i 3 sztuk kardiomonitorów
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Pakiet 1: Dostawa pulsoksymetru neonatologicznego
Pakiet 2: Dostawa kardiomonitora z podstawą jezdną
Pakiet 3: Dostawa kardiomonitora (1)
Pakiet 4: Dostawa kardiomonitora (2)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia –deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi (dotyczy wszystkich wyrobów medycznych), certyfikaty jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylne, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
b) wypełnione i podpisane Zestawienie Parametrów Technicznych – według załącznika nr 2 do SIWZ (w zakresie oferowanego pakietu)
c) karty katalogowe lub ulotki lub inne materiały informacyjne potwierdzające parametry opisane w Zestawieniu Parametrów Technicznych (załącznik nr 2) w poniżej wskazanych pozycjach ZPT:
- pakiet 1: 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 18, 27, 28, 29, 30;
- pakiet 2: 1, 3, 5, 8, 10, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 20,23, 24, 27, 28, 29, 31, 32, 33, 47;
- pakiet 3: 1, 3, 4, 5, 10, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 31, 32, 33, 47;
- pakiet 4: 1, 3, 7, 8, 11, 13, 19.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
A). Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów:
1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik 3 do SIWZ
3) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 5 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy,
4) Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 6 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy.
5) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
6) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu – dołączyć do oferty w formie pisemnej.
7) pełnomocnictwo
B) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
3. Strony ustalają, że wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzane wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu zasad wynikających z niniejszej umowy.
4. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmniejszenie ceny określonej w umowie przy zachowaniu pozostałych warunków bez zmian.
c) zmiany numeru rachunku bankowego.
5. Zmiany określone w ust. 4 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 4 pkt b) i c) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
dotyczy punktu III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu TAK Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu NIE
|