GuidZP400 |
ed95ed27-1269-4a57-aa28-14707a844675
|
Biuletyn |
560596-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
00132576700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
Adres strony url |
https://uck.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.uck.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uck.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych oraz mebli medycznych - etap I (3)
|
Numer referencyjny |
DZP/381/62B/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawę mebli biurowych oraz mebli medycznych - etap I (3)
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Pakiet 1 - Wózki anestezjologiczne, reanimacyjne, transportowe.
Pakiet 2 - Stoliki zabiegowe instrumentalne, wielofunkcyjne, asystory
Pakiet 3 - Kozetki, taborety, parawany, wózki, stojaki
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Wypełnione i podpisane Zestawienie Parametrów Technicznych według druku stanowiącego
załącznik nr 4 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
A) Dokumenty składane do oferty: 1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez
osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według
druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany
przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz
asortymentowo-cenowy według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik 2 do SIWZ 4) Wykaz części
zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 7 do SIWZ –
dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części
zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający
uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, 5)
Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez
kwoty podatku. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca
deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy. 6) Do oferty wykonawca
korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego
zobowiązanie o przekazaniu zasobu – dołączyć do oferty w formie pisemnej. 7) pełnomocnictwo B)
inne: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP –
załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu
VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże
Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy
założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dotyczy punktu III.3 - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wózki anestezjologiczne, reanimacyjne, transportowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Wózki anestezjologiczne, reanimacyjne, transportowe. 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Stoliki zabiegowe instrumentalne, wielofunkcyjne, asystory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Stoliki zabiegowe instrumentalne, wielofunkcyjne, asystory. 20 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Kozetki, taborety, parawany, wózki, stojaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Kozetki, taborety, parawany, wózki, stojaki . 16 pozycji asortymentowych
|
| |