GuidZP400 |
3332e1cd-d81e-404e-ab95-46b8644905b2
|
Biuletyn |
560257-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Obsługi Jednostek Organizacyjnych Powiatu Sanockiego
|
Regon |
36298833000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134652971
|
Zamawiajacy fax |
134652971
|
Zamawiajacy email |
dstanczak.centrum@powiat-sanok.pl
|
Adres strony url |
https://pcojopssanok.bip.gov.pl/ oraz https://powiat-sanok.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pcojopssanok.bip.gov.pl/ oraz https://powiat-sanok.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pcojopssanok.bip.gov.pl/ oraz https://powiat-sanok.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
38-500 Sanok, ul. Jagiellońska 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych w Częściach dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku
|
Numer referencyjny |
PCOJOPS.160.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów żywnościowych w Częściach dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 8 części:
Część 1 - Dostawa pieczywa
Część 2 - Dostawa artykułów nabiałowych
Część 3 - Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, drobiu oraz podrobów
Część 4 - Dostawa warzyw, owoców i jaj
Część 5 - Dostawa mrożonek
Część 6 - Dostawa artykułów spożywczych
Część 7 - Dostawa ryb mrożonych
Część 8 - Dostawa dań gotowych
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów nabiałowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów nabiałowych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, drobiu oraz podrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, drobiu oraz podrobów dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb mrożonych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dań gotowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dań gotowych dla Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |