GuidZP400 |
abc32334-565f-4e50-84d5-842a29de661a
|
Biuletyn |
561641-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Archiwum Państwowe w Poznaniu
|
Regon |
11690000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 23 Lutego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-967
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 524 601
|
Zamawiajacy fax |
618 517 310
|
Zamawiajacy email |
archiwum@poznan.ap.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.ap.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ap.gov.pl/poznan
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ap.gov.pl/poznan
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Archiwum Państwowe w Poznaniu, ul. 23 Lutego 41/43, 60-697 Poznań (sekretariat - pok. 7)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż serwera sieciowego z oprogramowaniem do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
DNS.26.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż serwera wraz z oprogramowaniem do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi:
a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia:
- serwer sieciowy – 1 sztuka;
- domenowy system operacyjny dla serwera sieciowego – 1 sztuka;
- serwer baz danych SQL dla EZD PUW – 1 sztuka wraz z licencją bezterminową na 2 rdzenie fizyczne pozwalająca na obsługę dowolnej liczby użytkowników bez konieczności zakupu dodatkowych licencji;
b) montaż urządzeń w siedzibie zamawiającego;
c) podstawowe szkolenie z obsługi urządzenia oraz oprogramowania do digitalizacji korespondencji przychodzącej dla min. dwóch pracowników.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegającą na dostawie i instalacji serwerów z oprogramowaniem, w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
4) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) zmiany zaoferowanego asortymentu w wyniku wycofania produktu z rynku, zaprzestania jego produkcji – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że proponowany asortyment będzie posiadać takie same lub wyższe parametry od wymaganych w postanowieniach SIWZ. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego;
2) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu;
3) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|