| GuidZP400 |
61313ae1-418c-4afc-bd09-9104a5202f64
|
| Biuletyn |
561464-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
|
| Regon |
29063000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świebodzin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
68 4750601
|
| Zamawiajacy fax |
68 4750602
|
| Zamawiajacy email |
lco@loro.pl
|
| Adres strony url |
www.loro.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.loro.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiającego-sekretariat
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
|
| Numer referencyjny |
ZP.PN.9.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej serwis, konserwację oraz nadzór eksploatacyjny oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i Impuls 2. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w projekcie umowy (patrz załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
|
| Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia mogą dotyczyć powtórzenia usług objętych niniejszym zamówieniem, zarówno w zakresie rozszerzenia zawartej umowy zamówienia publicznego (np. w przypadku zwiększenia liczby licencji, dodanie nowych kompatybilnych z systemem Eskulap czy Impuls EVO usług czy nowych dodatkowych modułów oraz ich wdrożenia) oraz w przypadku konieczności wydłużenia okresu obowiązywania zawartej umowy. Na warunkach określonych w niniejszej umowie.
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) posiadają wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonywali lub wykonują przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto; 2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności dysponują serwisem online umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy, obejmujące przynajmniej: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników zamieszczane na serwerze sftp lub udostępniane poprzez serwis Help Desk.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i/lub oświadczeń (patrz pkt VII niniejszej specyfikacji). Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca musi dysponować: 1) odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca musi dysponować: 1) wykazem usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; przy czym wystarczające będzie zamieszczenie w wykazie usługi, o której mowa w pkt V.1.2.a. SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy określone są w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji Postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie.
|
| IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|