GuidZP400 |
3360ce6e-47b9-4a62-ab78-ada883165550
|
Biuletyn |
561220-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
8 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
35013887100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kraków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 136 250
|
Zamawiajacy fax |
261 136 280
|
Zamawiajacy email |
balice.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
8. Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, 30-901 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego
|
Numer referencyjny |
10/WF/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego, zwanego dalej „towarem”, do 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianego towaru zostały określone w zał. nr 4 A – G do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 7” oraz w zał. nr 5 A – G do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 - 7”.
|
Cpv glowny przedmiot |
18412000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy sprzętu sportowego i odzieży sportowej, o wartości nie mniejszej niż:
1. w zakresie zadania nr 2 – 6 000,00 zł każda dostawa,
2. w zakresie zadania nr 3 – 17 000,00 zł każda dostawa,
3. w zakresie zadania nr 5 – 60 000,00 zł każda dostawa,
4. w zakresie zadania nr 6 – 25 000,00 zł każda dostawa
z podaniem przedmiotu i miejsca wykonania dostawy, wartości, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy te były lub są wykonywane oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
W zakresie zadań nr 1, 4 i 7 zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie (w zakresie zadań 2, 3, 5 i 6), zamawiający dopuszcza wykazanie łącznie dwóch dostaw przy zachowaniu warunku, że wartość każdej z dwóch wykazanych dostaw nie może być mniejsza niż 60 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw odzieży i sprzętu sportowego z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw”;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”.
2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A – G do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 7” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
|
Zmiana umowy tekst |
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 10 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
IV 4 4 data |
2019-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla WKU Oświęcim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla WKU Oświęcim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla WKU Nowy Targ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla WKU Nowy Targ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu narciarskiego dla 1. RODiN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu narciarskiego dla 1. RODiN.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów do sprzętu sportowego dla 1. RODiN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa akcesoriów do sprzętu sportowego dla 1. RODiN.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla 8. BLTr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego dla 8. BLTr.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu narciarskiego dla 8. BLTr.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu narciarskiego dla 8. BLTr.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów do sprzętu sportowego dla 8. BLTr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa akcesoriów do sprzętu sportowego dla 8. BLTr.
|
| |