Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny.
dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020. |
| GuidZP400 |
d6d1950f-6d6e-4391-ba1e-701666013500
|
| Biuletyn |
561777-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
|
| Regon |
36205616400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Wolności
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-700
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 248 12 68
|
| Zamawiajacy fax |
32 248 12 68
|
| Zamawiajacy email |
mp7@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa samorządu Ruda Śląska
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiste dostarczenie ofert
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ruda Śląska, ul. Astrów 5
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
1. różne artykuły spożywcze i mięso wędliny. 2. różne artykuły spożywcze lub mięso, wędliny.
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny.
dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do siwz.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr do siwz.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń- na formularzu oferty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo należy dołączyć o oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. oświadczenie do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
kupujący zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|