Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny.
dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020. |
GuidZP400 |
d6d1950f-6d6e-4391-ba1e-701666013500
|
Biuletyn |
561777-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
|
Regon |
36205616400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 248 12 68
|
Zamawiajacy fax |
32 248 12 68
|
Zamawiajacy email |
mp7@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa samorządu Ruda Śląska
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zmp1.bipinfo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiste dostarczenie ofert
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ruda Śląska, ul. Astrów 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1. różne artykuły spożywcze i mięso wędliny. 2. różne artykuły spożywcze lub mięso, wędliny.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny.
dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do siwz.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń- na formularzu oferty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo należy dołączyć o oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. oświadczenie do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
kupujący zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym.
|
IV 4 4 data |
2019-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|