GuidZP400 |
cb9b31c5-e77c-493d-8c77-370341967249
|
Biuletyn |
562681-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
17343300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-459
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.sapsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej.
|
Numer referencyjny |
ST-IV.2370.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa środków ochrony indywidualnej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych, CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa rękawic specjalnych, CZĘŚĆ Nr 3 – dostawa kominiarek.
|
Cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy części Nr 1, 2, 3.
Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów:
a) ważne certyfikaty oceny typu UE wraz ze sprawozdaniami z badań stanowiącymi załącznik do nich - dotyczy części Nr 1, 2, 3,
b) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów
do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z zm.) - dotyczy części Nr 1, 2, 3,
c) ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem oceny typu UE, jeżeli certyfikat UE jest starszy niż rok kalendarzowy licząc od dnia składania ofert - dotyczy części
Nr 1, 2, 3,
d) raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry, jeżeli nie są one zawarte w ww. dokumentach - dotyczy części Nr 1, 2, 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Do oferty należy załączyć:
1) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu,
2) oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Rozdziału V pkt 11 SIWZ,
3) w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część Nr 1: 1.500,00 zł, Część Nr 2: 500,00 zł, Część Nr 3: 200,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiana określonego typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tymże cena wskazana w §2 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie,
3) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym również dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu umowy zgodnych z obowiązującymi normami,
4) zmiana przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy lub miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku koszty związane z przedmiotową zmianą obciążają Wykonawcę,
5) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
6) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym.
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic specjalnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kominiarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 3.
|
| |