| GuidZP400 |
350b6847-a0f3-41e0-a593-804e79ec5eb8
|
| Biuletyn |
562648-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Lublin
|
| Regon |
43268646000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Podwale
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-117
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 466 50 00,
|
| Zamawiajacy fax |
81 466 50 01
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
|
| Adres strony url |
http://sm.bip.lublin.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sm.bip.lublin.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sm.bip.lublin.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub drogą pocztową
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.
|
| Numer referencyjny |
SM-FN-AD.220.3.5.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sweter ciemnogranatowy typu „serek” – 69 szt. Sweter mundurowy wykonany z materiału o składzie: 50% akryl, 50% wełna. Dół swetra i rękawy zakończone ściągaczami. Przednia i tylna część barków oraz łokcie wzmocnione tkaniną w kolorze swetra. Na ramionach wszyte pagony o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości 4 cm +/- 0,5 cm, ścięte na końcu, w kształcie litery V, zapinane na guzik. Na lewej piersi kieszeń z klapką zapinaną na rzep. Nad kieszenią naszyta patka o dł. 11 cm +/- 1 cm, szer. 3 cm +/- 0,5 cm, z oczkiem metalowym lub z tworzywa sztucznego w kolorze swetra, przystosowanym do umocowywania znaku identyfikacyjnego z numerem służbowym – dolna część patki mocowana do swetra na rzep. Oczko umiejscowione pośrodku patki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
|
| Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
45
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć :
1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej nie będzie wymagane w przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta
Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty dołączony był kawałek materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności:
a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy
przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|