Dostawa jednolitego oprogramowania dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-07-02 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562334-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa jednolitego oprogramowania dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.

Zamawiający zamierza wdrożyć jednolite oprogramowanie ERP (Enterprise Resource Planning) w obrębie PSP województwa małopolskiego, które pozwoli na integrację procesów i usprawni zarządzanie zasobami instytucji obejmując działy kadrowe, finansowe, kwatermistrzowskie i logistyczne.

Oprogramowanie będzie wykorzystywane w 19 komendach powiatowych/miejskich PSP woj. małopolskiego oraz w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Krakowie.

Oprogramowanie musi działać na infrastrukturze sprzętowej Zamawiającego wykorzystującej środowisko wirtualizacyjne VMware 6.5 oraz systemy operacyjne MS Windows 2016 DC.

Dostęp do oprogramowania musi być realizowany przez przeglądarkę internetową (tzw. webservice).


Wykonawca musi z migrować dane do nowego systemu oraz przeszkolić osoby do pracy w nowym systemie.

Dostarczone oprogramowanie musi być przewidziane do pracy dla min. 200 użytkowników (Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne licencje jeśli takowe są wymagane).

Oprogramowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń zm.) i być właściwie zabezpieczone.

Wykonawca musi zaprojektować i dostarczyć otwarty interfejs do wymiany danych z SWD PSP i innych systemów wykorzystywanych przez Zamawiającego, w ramach którego będą przekazywane następujące dane:
- imię, nazwisko, data urodzenia, stopień, szkolenia,
- rodzaj pojazdu, nr rejestracyjny, wyposażenie, daty przeglądów.

Zamawiający informuję, iż przedmiotowe zamówienie obejmuje prawo opcji.

 Opcja nr 1 – 12 miesięcy gwarancji oraz 12 miesiące opieki powdrożeniowej.
 Opcja nr 2 – 12 miesięcy gwarancji oraz 24 miesiące opieki powdrożeniowej.
 Opcja nr 3 – 12 miesięcy gwarancji oraz 36 miesiące opieki powdrożeniowej.
 Opcja nr 4 – 12 miesięcy gwarancji oraz 48 miesiące opieki powdrożeniowej.
 Opcja nr 5 – 12 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy opieki powdrożeniowej.

Pozostałe zapisy opisu przedmiotu zamówienia są identyczne dla wszystkich opcji.

Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy wybranemu, zgodnie z kryteriami opisanymi w SIWZ. Zamawiający przy udzielaniu zamówienia kierować się będzie limitem środków jakie posiada na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający wybierze opcję z najdłuższą miesięczną opieką powdrożeniową na jaką pozwolą mu środki zabezpieczone na to zadanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.


Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cea81749-cc81-4b59-9451-cf45969e2abe
Biuletyn 562334-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Regon 35013258400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zarzecze
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6399250
Zamawiajacy fax (12)6399259
Zamawiajacy email przetargi@straz.krakow.pl
Adres strony url www.straz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPMP.02.01.01-12-0085/17 pod nazwą: „Na straży danych – cyfryzacja procesów realizowanych w jednostkach PSP woj. małopolskiego wraz z budową systemu bezpieczeństwa danych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, składane osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zarzecze 106, 30-385 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednolitego oprogramowania dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.
Numer referencyjny WZP.2370.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednolitego oprogramowania dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego. Zamawiający zamierza wdrożyć jednolite oprogramowanie ERP (Enterprise Resource Planning) w obrębie PSP województwa małopolskiego, które pozwoli na integrację procesów i usprawni zarządzanie zasobami instytucji obejmując działy kadrowe, finansowe, kwatermistrzowskie i logistyczne. Oprogramowanie będzie wykorzystywane w 19 komendach powiatowych/miejskich PSP woj. małopolskiego oraz w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Krakowie. Oprogramowanie musi działać na infrastrukturze sprzętowej Zamawiającego wykorzystującej środowisko wirtualizacyjne VMware 6.5 oraz systemy operacyjne MS Windows 2016 DC. Dostęp do oprogramowania musi być realizowany przez przeglądarkę internetową (tzw. webservice). Wykonawca musi z migrować dane do nowego systemu oraz przeszkolić osoby do pracy w nowym systemie. Dostarczone oprogramowanie musi być przewidziane do pracy dla min. 200 użytkowników (Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne licencje jeśli takowe są wymagane). Oprogramowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń zm.) i być właściwie zabezpieczone. Wykonawca musi zaprojektować i dostarczyć otwarty interfejs do wymiany danych z SWD PSP i innych systemów wykorzystywanych przez Zamawiającego, w ramach którego będą przekazywane następujące dane: - imię, nazwisko, data urodzenia, stopień, szkolenia, - rodzaj pojazdu, nr rejestracyjny, wyposażenie, daty przeglądów. Zamawiający informuję, iż przedmiotowe zamówienie obejmuje prawo opcji.  Opcja nr 1 – 12 miesięcy gwarancji oraz 12 miesiące opieki powdrożeniowej.  Opcja nr 2 – 12 miesięcy gwarancji oraz 24 miesiące opieki powdrożeniowej.  Opcja nr 3 – 12 miesięcy gwarancji oraz 36 miesiące opieki powdrożeniowej.  Opcja nr 4 – 12 miesięcy gwarancji oraz 48 miesiące opieki powdrożeniowej.  Opcja nr 5 – 12 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy opieki powdrożeniowej. Pozostałe zapisy opisu przedmiotu zamówienia są identyczne dla wszystkich opcji. Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy wybranemu, zgodnie z kryteriami opisanymi w SIWZ. Zamawiający przy udzielaniu zamówienia kierować się będzie limitem środków jakie posiada na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający wybierze opcję z najdłuższą miesięczną opieką powdrożeniową na jaką pozwolą mu środki zabezpieczone na to zadanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 63
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie do 9 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: 1 dostawę podobnego oprogramowania wraz z jego wdrożeniem (przez podobne oprogramowanie rozumie się oprogramowanie, które umożliwia automatyzację prac biurowych oraz integracje procesów obejmujących kilka działów/ wydziałów, w tym m.in..: kadr, finansów, kwatermistrzowsko – technicznych i logistycznych),
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wersji demo programu (na płycie CD/DVD) lub zdjęć, wizualizacji i opisów lub katalogów, informacji i folderów zawierających opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Wybór sposobu/ formy (z ww. wymienionych) potwierdzenia zgodności oferowanego z wymogami określonymi w SIWZ Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.400,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych okoliczności: 1. Zmiana na nowszą wersję oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawione przez Wykonawcę w ofercie oprogramowanie przestanie być dostępny na rynku. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie oferowanego oprogramowania, oprogramowaniem w wersji nowszej, o parametrach nie gorszych niż przedstawione w ofercie. 2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 3. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie. 4. Zmiany określone w pkt 1-3 są dopuszczalne przy założeniu, że cena ofertowa nie ulegnie zwiększeniu. 5. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7. Zmiana Wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem podwykonawców. 8. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 10. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest w przypadku jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)