POSTĘPOWANIE PROWADZONE W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ NA DOSTAWĘ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558483-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 302131006, 385200006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku:
Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe PC
Zadanie nr 2 – monitory komputerowe
Zadanie nr 3 – komputery przenośne
Zadanie nr 4 – skanery płaskie
Zadanie nr 5 – drukarki laserowe i urządzenia wielofunkcyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A-1E SIWZ.
Wskazany w załącznikach zakres ilościowy asortymentu został określony szacunkowo w celu sporządzenia oferty w niniejszym postępowaniu zmierzającym do zawarcia umowy ramowej i może ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie realizacji umowy ramowej, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58e948f3-ef3e-4261-8d83-a2b5ff84b38e
Biuletyn 558483-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Regon 50252820000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 670 31 37
Zamawiajacy fax 85 670 28 42
Zamawiajacy email zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
Adres strony url www.podlaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podlaska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podlaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój 220
Nazwa nadana zamowieniu POSTĘPOWANIE PROWADZONE W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ NA DOSTAWĘ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Numer referencyjny 13/L/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe PC Zadanie nr 2 – monitory komputerowe Zadanie nr 3 – komputery przenośne Zadanie nr 4 – skanery płaskie Zadanie nr 5 – drukarki laserowe i urządzenia wielofunkcyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A-1E SIWZ. Wskazany w załącznikach zakres ilościowy asortymentu został określony szacunkowo w celu sporządzenia oferty w niniejszym postępowaniu zmierzającym do zawarcia umowy ramowej i może ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie realizacji umowy ramowej, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 433837,40
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń i dokumentów w powyższym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń i dokumentów w powyższym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a) Dokument potwierdzający zgodność zaoferowanego urządzenia z oznakowaniem CE.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2A-2E SIWZ. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 2. Aktualne na dzień składania ofert, złożone w formie oryginału, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 3 SIWZ (jeżeli dotyczy – jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie podaje dane osób fizycznych). 5. Dokumenty wymagane po złożeniu ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej – wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ. a) Zamawiający zawrze umowę ramową maksymalnie z trzema Wykonawcami na każde zadanie częściowe, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców; b) Zawarcie umowy ramowej nie jest jednoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń do Zamawiającego o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu informatycznego. Zamawiający nie gwarantuje zlecania zamówień na dostawy objęte przedmiotem umowy ramowej na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zawrze umowę ramową z Wykonawcami, których oferty złożone w niniejszym postępowaniu ocenione zostaną jako najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ; d) Po zawarciu umowy ramowej Zamawiający prześle wszystkim Wykonawcom zaproszenie do złożenia oferty realizacyjnej. Zaproszenie będzie zawierało m.in.: informacje o miejscu i terminie składania ofert, miejscu dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia, terminie realizacji zamówienia, ilości i rodzaju zamawianego asortymentu; e) Zamawiający udzieli zamówienia realizacyjnego Wykonawcy, którego oferta oceniona będzie jako najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych ofert. Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. Zamówienia realizacyjne będą udzielane w miarę istniejących potrzeb oraz środków finansowych; f) Oferta realizacyjna nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w niniejszym postępowaniu (dotyczy to cen jednostkowych, zaoferowanego urządzenia), pod rygorem odrzucenia oferty; g) Podstawą do realizacji zamówienia będzie umowa realizacyjna, zawierana z wybranym Wykonawcą, oddzielnie dla każdego zamówienia realizacyjnego, której wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ; h) Zamawiający będzie udzielał zamówień realizacyjnych przy zachowaniu procedur określonych w niniejszym postępowaniu, umowie ramowej, umowie realizacyjnej oraz w ustawie PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informacje zawiera wzór umowy ramowej - załącznik nr 4 SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w przypadku zaprzestania produkcji urządzeń oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy – dopuszcza się dostarczenie produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ, bez zmiany ceny; b) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad w dostarczanym asortymencie - dopuszcza się dostarczenie produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ, bez zmiany ceny. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku wzrostu lub zmniejszenia stawki podatku VAT, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów wprowadzających nowe stawki VAT. 3. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają zgody obu stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP – środki ochrony prawnej. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy PZP. Odwołanie można wnosić zgodnie z art. 180 i 182 ustawy PZP do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jego kopię Zamawiającemu. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym ,przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeśli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy PZP, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 5.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1. i 5.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5.4. Jeśli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia 2) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zestawy komputerowe PC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 136585,37
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych PC opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1A SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa monitory komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24016,26
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów komputerowych opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1B SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46731,71
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1C SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2032,52
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1D SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa drukarki laserowe i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 224471,54
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1E SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)