Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku części V i VII.

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563693-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Z. Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na części:
Część Nr 5 – Różne artykuły spożywcze
Część Nr 7 – Ryby mrożone i przetworzone
2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach: nr 5 i nr 7 stanowiących zał.
nr 2 – 3 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez
zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d8159ef-8b01-4f54-bbd9-a737a5cffd02
Biuletyn 563693-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Regon 73531600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-687
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 679 38 80
Zamawiajacy fax 85 679 38 80 wew. 190
Zamawiajacy email sp12@um.bialystok.pl
Adres strony url bip.sp12-bialystok.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.sp12-bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sp12-bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera, 15-687 Białystok, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku części V i VII.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Z. Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na części: Część Nr 5 – Różne artykuły spożywcze Część Nr 7 – Ryby mrożone i przetworzone 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach: nr 5 i nr 7 stanowiących zał. nr 2 – 3 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały (trwają) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy i polegającą na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych, wykonuje: •dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto), •dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2.Jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – dokumenty dotyczące innych podmiotów: a)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej innego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; e)Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f)Oświadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g)Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp; h)Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp; i)Oświadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716)
Zakresie warunkow udzialu a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy c)zdolności technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały (trwają) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy i polegającą na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych, wykonuje: •dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto), •dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto). Należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ. 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: a)zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy (wg zał. nr 4 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu, b)Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 4 do SIWZ), c)Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał. nr 7 do SIWZ), które określa w szczególności: •zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; •sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg zał. nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP (wg załącznika nr 8 do SIWZ). 5.Zamawiający wymaga, aby każdy oferent złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający jego wpis do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( dot. ofert na części 5 i 7).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Pzp. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 10 umowy zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 10 ust. 4 umowy. 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 11 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 11 ust. 2 umowy. 4.Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe cz. 5 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby mrożone i przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe cz. 7 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria czas wymiany towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria żywność pochodząca z produkcji ekologicznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)