Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560852-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy przedstawia podrozdział III.2. SIWZ. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do Umowy. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, oryginalnie zapakowane w opakowaniach producenta. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe w obu częściach zamówienia (liczonej od daty odbioru materiałów) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 976669bf-864a-49fd-a270-53bb36d519a4
Biuletyn 560852-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
Regon 10613083000680
Zamawiajacy adres ulica al. Tadeusza Rejtana
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 756 001
Zamawiajacy fax 178 642 550
Zamawiajacy email podkarpacki@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.arimr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR
Numer referencyjny OR09.2610.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy przedstawia podrozdział III.2. SIWZ. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do Umowy. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, oryginalnie zapakowane w opakowaniach producenta. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe w obu częściach zamówienia (liczonej od daty odbioru materiałów) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dot. pkt 8 Zamawiający wymaga w obu częściach zamówienia, realizacji zamówienia w terminie: pierwsza dostawa do Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, kolejne dostawy (maksymalnie trzy) do Oddziału Regionalnego w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego powiadomienia przez Kupującego, nie później jednak niż do dnia 10.12.2019r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotów, o których mowa w rozdziale VI 4 pkt. 1 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1. Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.qov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), zdarzenie nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji materiałów, zamawiający dopuszcza zmianę wersji materiałów pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ, w przypadku zakończenia wytwarzania materiału objętego umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terenie RP, zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu, materiału zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z treścią z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej: „RODO” Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku postępowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.qov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arinir.qov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zm. (Dz.U.2018.1986), dalej: „Ustawa”, organy kontrolne, osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2018. 1330 ze zm.) podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa. pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia niniejszego postępowania. Ponadto, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyroby biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga w obu częściach zamówienia, realizacji zamówienia w terminie: pierwsza dostawa do Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, kolejne dostawy (maksymalnie trzy) do Oddziału Regionalnego w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego powiadomienia przez Kupującego, nie później jednak niż do dnia 10.12.2019r.
Zalacznik krotki opis Lp. Materiał Ilość 1. Datownik samotuszujący, wysokość czcionki 4,5 mm (+/-0,5 mm), zapis daty zgodny z polską wersją "01 STY 2019", tusz w kolorze czarnym, pierwszy rok w zapisie daty - 2019, wymiary zewnętrzne automatu: max. 30x50x90 mm 90 szt. 2. Długopis z wkładem napełnianym pod ciśnieniem, umożliwiający pisanie na mokrym papierze, w temperaturze ujemnej oraz gdy końcówka jest skierowana do góry, kolor tuszu niebieski 72 szt. 3. Długopis na sprężynie leżący o zastosowaniu recepcyjnym, podstawa samoprzylepna, sprężyna rozciągliwa do ok. 1 m, wymienny wkład w kolorze niebieskim 130 szt. 4. Długopis automatyczny z klipem, kolor tuszu czarny, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 2000 m 1 032 szt. 5. Długopis automatyczny z klipem, kolor tuszu niebieski, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 2000 m 2 940 szt. 6. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu czarny, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m 948 szt. 7. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu niebieski, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m 1 752 szt. 8. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu czerwony, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m 338 szt. 9. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu zielony, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m 206 szt. 10. Druk akcydensowy KP, dowód wpłaty, zawierający rubryki: "Wystawił", "Sprawdził" oraz "Zatwierdził", wykonany na wysokiej jakości papierze samokopiującym, bloczek zawierający po 100 kartek 125 szt. 11. Druk akcydensowy KW, dowód wypłaty, zawierający rubryki: "Wystawił", "Sprawdził" oraz "Zatwierdził", wykonany na wysokiej jakości papierze samokopiującym, bloczek zawierający po 100 kartek 31 szt. 12. Dziurkacz biurowy dziurkujący jednorazowo do 25 kartek 80 g/m2, podstawa wykonana z metalu, uchwyt z metalu lub uchwyt z plastiku wzmocnionego metalową obręczą, posiadający ergonomiczny uchwyt zmniejszający siłę nacisku przy dziurkowaniu, wyposażony w solidny ogranicznik formatów A4/A5/A6/US/888, antypoślizgową podstawę nie rysującą mebli oraz pojemnik na odpadki 56 szt. 13. Etykiety samoprzylepne w kolorze białym, rozmiar 210x297 mm (opakowanie kartonowe - 100 arkuszy po 1 etykiecie) 298 op. 14. Etykiety samoprzylepne w kolorze białym, rozmiar 210x148 mm (opakowanie kartonowe - 100 arkuszy po 2 etykiety) 177 op. 15. Gumka do usuwania śladów ołówka, wykonana z wysokiej jakości kauczuku, przeznaczona do ścierania grafitu zarówno z papieru jak i matowej folii kreślarskiej, ścierająca precyzyjnie i czysto, nie niszcząca ścieranej powierzchni, pozostawiająca małe ilości zanieczyszczeń, wyposażona w ruchomą kartonową osłonę, rozmiar 65x23x13 mm (+/-2 mm) 368 szt. 16. Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 38x51 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) 630 szt. 17. Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 76x76 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) 801 szt. 18. Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 76x126 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) 445 szt. 19. Klej w sztyfcie opakowanie min. 22 g, służący do klejenia papieru, fotografii i tektury, nietoksyczny, nie zawierający rozpuszczalników, nie marszczący papieru, łatwo zmywalny wodą, bezwonny, przydatny do użycia przez okres min. 2 lat 360 szt. 20. Klipy do papieru 19 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.) 70 op. 21. Klipy do papieru 25 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.) 45 op. 22. Klipy do papieru 32 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.) 25 op. 23. Klipy do papieru 41 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.) 33 op. 24. Klipy do papieru 51 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.) 25 op. 25. Koperta bezpieczna o wymiarach wewnętrznych min. 140 x 230 mm, zamykana za pomocą paska z samoprzylepną taśmą. Wykonana z folii wielowarstwowej. Kolor kryjący. Zgrzewy boczne koperty posiadające nadruk zabezpieczający przed otwarciem i ponownym zgrzaniem. Koperta posiadająca: certyfikat bezpieczeństwa, kod kreskowy, indywidualny numer, miejsce na umieszczenie informacji o nadawcy, odbiorcy i polu na dodatkową informację 100 szt. 26. Koperty C4 HK, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.) 298 op. 27. Koperty C5 HK, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.) 488 op. 28. Koperty C6 SK, samoklejące, kolor biały (opakowanie - 50 szt.) 39 op. 29. Koperty DL HK bez okienka, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.) 509 op. 30. Koperty DL HK z okienkiem w prawym dolnym rogu, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.) 1 117 op. 31. Koperta na płyty CD, DVD bez okienka (opakowanie 100 szt.) 24 op. 32. Koperta ozdobna - format DL, zamknięcie HK (samoklejąca z paskiem), gramatura 120 g/m2, kolor biały, nie posiadająca wewnętrznego poddruku 2 500 szt. 33. Korektor w pisaku, szybkoschnący, metalowa końcówka, zawartość min. 12 ml 355 szt. 34. Kostka kubikowa /biurowa/ klejona wzdłuż jednego boku, biała, o wymiarze 85x85 mm (+/-5 mm) (bloczek - min. 400 kartek) 430 szt. 35. Koszulki na dokumenty A4, multiperforowane, wykonane z krystalicznej folii PP o grubości min. 55 mic., otwierane od góry (opakowanie 100 szt.) 188 op. 36. Koszulka ofertówka A4 wykonana z krystalicznej folii PCV o grubości min. 150 mic., zgrzana w literę L (opakowanie - 25 szt.) 34 op. 37. Kwitariusz przychodowy numerowany, formatu A4 (druk ścisłego zarachowania), szyty, papier samokopiujący (bloczek - min. 30 kartek) 80 szt. 38. Linijka aluminiowa z uchwytem, długość 30 cm 78 szt. 39. Marker wodoodporny, niezmywalny, kolor czarny, ścięta twarda końcówka zachowująca długo kształt 233 szt. 40. Marker do opisywania płyt CD/DVD napełniony atramentem, który pozwala na pozostawanie bez zatyczki przez kilka dni bez ryzyka wyschnięcia tuszu, tusz niezmywalny, nieścieralny i wodoodporny po wyschnięciu, grubość linii pisania 0,5-1,0 mm, kolor czarny 166 szt. 41. Marker suchościeralny z tłoczkiem, kolor tuszu czarny, tusz szybkoschnący odporny na działanie światła, łatwy do usuwania, długość linii pisania min. 1000 m. 100 szt. 42. Nici lniane, bielone, nabłyszczane, o grubości: Tex 150x3, szpula o wadze 0,25 kg (+/-0,01 kg), przekrój fi 0,05 (+/- 0,02 mm) 95 szt. 43. Nożyczki biurowe, ostrze ze stali nierdzewnej wysokiej jakości, ergonomiczny miękki (gumowy) i odporny na pęknięcia uchwyt wyprofilowany dla osób prawo i leworęcznych, długość 19,5÷21,5 cm 107 szt. 44. Okładka na dyplom A4, kolor zielony, bez nadruku, oprawa twarda powlekana, z narożnikiem i ozdobnym sznurkiem 100 szt. 45. Ołówek polimerowy z gumką, twardość HB, wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego połączonego z grafitem, po złamaniu nie pozostawiający drzazg, długość min. 170 mm 551 szt. 46. Płyta CD-R wysokiej jakości, pojemność 700MB, prędkość zapisu x52, warstwa nagrywalna odporna na promieniowanie ultrafioletowe (UV) i zapewniająca trwałość przechowywania danych min. 10 lat, powłoka ochronna chroniąca przed odciskami palców, kurzem, zarysowaniami, wyładowaniami elektrostatycznymi i wodą, pakowana w cake box (opakowanie - 25 szt.) + koperta bez okienka do każdej płyty 60 op. 47. Płyta DVD+R wysokiej jakości, pojemność 4,7 GB, prędkość zapisu x16, warstwa nagrywalna odporna na promieniowanie ultrafioletowe (UV) i zapewniająca trwałość przechowywania danych min. 10 lat, powłoka ochronna chroniąca przed odciskami palców, kurzem, zarysowaniami, wyładowaniami elektrostatycznymi i wodą, charakteryzująca się bardzo niskim współczynnikiem występowania błędów, pakowana w cake box (opakowanie - 25 szt.) + koperta bez okienka do każdej płyty 5 op. 48. Pudło archiwizacyjne dostosowane do przechowywania dokumentów w formacie A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, wykonane z twardej tektury falistej w kolorze białym, bez nadruku, po złożeniu stabilne i trwałe, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, dłuższa zakładka na grzbiecie ułatwiająca samodzielne otwieranie, wymiary zewnętrzne (po złożeniu): szerokość 85 mm (+/-3 mm), wysokość 353 mm (+/-3 mm), głębokość 250 mm (+/-3 mm) 7 200 szt. 49. Pudło archiwizacyjne na płyty CD wykonane z mocnego i sztywnego kartonu pokrytego laminowanym papierem w kolorze białym, bez nadruku, metalowe okucia na rogach chroniące przed uszkodzeniem, pojemność min. 150 płyt CD w kopertach, wymiary zewnętrzne (po złożeniu): szerokość 145 mm (+/- 5 mm), wysokość 135 mm (+/-5 mm), głębokość 355 mm (+/-5 mm) 20 szt. 50. Półki na dokumenty o wym.: szerokość 255 mm (+/-5 mm), wysokość 65 mm (+/-5 mm), głębokość 350 mm (+/-5 mm), wykonane z wytrzymałego polistyrenu, z możliwością łączenia pionowo lub pod skosem, kolor przeźroczysty grafitowy lub dymny 69 szt. 51. Przekładki kartonowe A4 posiadające wzmocnione folią kolorowe indeksy bez alfabetycznego oraz numerycznego nadruku, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora, minimum 10 kart (indeksów) w opakowaniu 190 op. 52. Rozszywacz do zszywek 82 szt. 53. Segregator A4 kartonowy wyposażony w mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oklejony na zewnątrz matową folią polipropylenową w kolorze czarnym, szarym, czerwonym, zielonym i niebieskim, dwustronna wymienna etykieta do opisu na grzbiecie, otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm (+/-5 mm) 160 szt. 54. Segregator A4 kartonowy wyposażony w mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oklejony na zewnątrz matową folią polipropylenową w kolorze czarnym, szarym, czerwonym, zielonym i niebieskim, dwustronna wymienna etykieta do opisu na grzbiecie, otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 75mm (+/-5 mm) 200 szt. 55. Skoroszyt papierowy pełny A4, w kolorze białym bez nadruku, metalowa zawieszka ze sprężystymi zaczepami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, gramatura min. 280 g/m2 120 800 szt. 56. Spinacz biurowy okrągły 28 mm, galwanizowany (opakowanie - 100 szt.) 255 op. 57. Taśma klejąca przeźroczysta, szerokość 24 mm (+/-2 mm), długość min. 30 yd 478 szt. 58. Taśma pakowa przezroczysta odporna na proces starzenia się, na wilgoć oraz ścieranie, grubość min. 45µm, szerokość 50 mm (+/-2 mm), długość min. 60 m 72 szt. 59. Teczka kartonowa wiązana z tektury bezkwasowej, w kolorze białym bez nadruku, na dokumenty w formacie A4, gramatura min. 300 g/m2 20 950 szt. 60. Teczka kartonowa wiązana z tektury bezkwasowej, w kolorze białym bez nadruku, mieszcząca do 500 kartek formatu A4, posiadająca długie i szerokie klapy skutecznie chroniące dokumenty przed wypadaniem, gramatura min. 300 g/m2 3 000 szt. 61. Teczka kartonowa z gumką, w kolorze białym bez nadruku, na dokumenty w formacie A4, gramatura min. 300 g/m2 6 200 szt. 62. Temperówka do ostrzenia standardowych oraz polimerowych ołówków, wykonana z plastiku, wyposażona w pojemnik na ostrużyny, posiadająca stalowe ostrze mocowane wkrętem 165 szt. 63. Tusz do pieczątek automatycznych, kolor zielony, poj. min. 30 ml 106 szt. 64. Zakładki indeksujące papierowe samoprzylepne, 200 karteczek w 4 neonowych kolorach (po 50 szt.), rozmiar karteczek 20x50 mm (+/-2 mm) 1 140 szt. 65. Zakreślacz fluorescencyjny do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ścięta końcówka o grubości pisania 1-6 mm, kolory: żółty, zielony, różowy, niebieski i pomarańczowy 710 szt. 66. Zszywacz biurowy zszywający do 30 kartek na zszywki 24/6 oraz 26/6, głębokość zszywania 45 ÷ 50 mm, o konstrukcji metalowej z elementami wykończeniowymi z trwałych tworzyw sztucznych, wyposażony we wskaźnik ilości pozostałych w magazynku zszywek oraz system płaskiego zaginania zszywek pozwalający na zmniejszenie objętości zszywanych dokumentów 102 szt. 67. Zszywacz biurowy na zszywki 10, zszywający do 10 kartek, głębokość zszywania 45÷50 mm, o konstrukcji metalowej z elementami wykończeniowymi z trwałych tworzyw sztucznych 54 szt. 68. Zszywki 10, wykonane z miękkiego drutu, pokryte powłoką galwaniczną zapobiegającą korozji, końcówki zszywek zaostrzone (opakowanie - 1000 szt.) 255 op. 69. Zszywki standardowe 24/6, wykonane z miękkiego drutu, pokryte powłoką galwaniczną zapobiegającą korozji, końcówki zszywek zaostrzone (opakowanie - 1000 szt.) 1 450 op. 70. Kalkulator biurowy posiadający dwunastopozycyjny, ustawiony pod kątem (na stałe) wyświetlacz, podwójne zasilanie (bateryjne i słoneczne), funkcja automatycznego wyłączenia przy braku operacji na klawiszach, funkcje: podwójnego zera, cofania ostatniej cyfry, zaokrąglania wyników, obliczania marży, określania miejsc po przecinku, zmiany znaku +/-, o wymiarach min. 152x152x27 mm, 24 miesiące gwarancji 76 szt. Zapisy parametrów poszczególnych pozycji asortymentu oznaczone jako (+/-) oznaczają, że Zamawiający dopuszcza artykuł mieszczący się w podanej tolerancji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga w obu częściach zamówienia, realizacji zamówienia w terminie: pierwsza dostawa do Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, kolejne dostawy (maksymalnie trzy) do Oddziału Regionalnego w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego powiadomienia przez Kupującego, nie później jednak niż do dnia 10.12.2019r.
Zalacznik krotki opis Lp. Materiał Ilość 1. Papier ozdobny - format A4, gramatura 230 g/m2 (+/-2 g/m2), gładki o aksamitnej powierzchni, kolor śnieżnobiały (opakowanie - 20 szt.). 120 op. 2. Papier satynowany biały, A5, gramatura 120 g/m2 (+/-2 g/m2), niskie zapylenie, białość CIE 168 (+/-5) 32 500 szt. 3. Papier satynowany A4, gramatura 200 g/m2 (+/-2 g/m2), białość min.: CIE 168 (+/-5), (ryza - 250 szt.) 20 ryz 4. Papier kserograficzny A4, gramatura 80 g/m2 (+/-2 g/m2), niskie zapylenie, białość: CIE 163 (+/-5) (ryza - 500 szt.) 8 370 ryz Zapisy parametrów poszczególnych pozycji asortymentu oznaczone jako (+/-) oznaczają, że Zamawiający dopuszcza artykuł mieszczący się w podanej tolerancji.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)