GuidZP400 |
f84a0a6d-1d50-48d3-bcea-e930887d156c
|
Biuletyn |
563318-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
|
Regon |
23048061900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwówecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-503
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
756 453 365
|
Zamawiajacy fax |
756 453 310
|
Zamawiajacy email |
rektorat@kpswjg.pl
|
Adres strony url |
www.kpswjg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW” - w całości dotyczy części zamówienia nr 2, „Podwyższenie jakości kształcenia i zarządzania w Uczelni” - elementy w części zamówienia nr 1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kpswjg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpswjg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, 58-503 Jelenia Góra ul. Lwówecka 18, Rektorat pokój nr 115
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
|
Numer referencyjny |
DAT-2151-3/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Część nr 1 zamówienia - zestawy komputerowe - 14 szt, komputery all in one - 2 szt, laptopy - 14 szt, serwer - 1 szt, drukarki - 8 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt, rzutniki - 4 szt, monitory interaktywne - 3 szt, monitor do prezentacji informacji- 1 szt, router switch - 3 szt, ups - 3 szt, tablety - 2 szt, dysk twardy - 3 szt, głośniki - 5 szt, urządzenie bezprzewodowego przesyłania obrazu do tv - 2 szt, futerały ochronne - 2 szt, patchcordy UTP- 100 szt, skrętki UTP - 3 szt, system backupu - 1 szt, pakiet biurowy Microsoft Office 2019 - 31 szt, Adobe Premiere CC - 1 szt, MS Windows serwer 2019 - 2 szt, system Windows 10 Pro - 10 szt, storage - 1 szt.
Część nr 2 zamówienia - zestawy komputerowe - 21 szt, drukarki - 2 szt.
Część nr 3 zamówienia - Magix Movie Edit Pro 2019 edu - 17 licencji, Wonderware Development Studio 2017 - 1 pakiet, Pakiet Solid Works Education Edition - 1 pakiet, Pakiet Edgam 2020 - 1 pakiet.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla 1 części zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączy dowód określający, że ta dostawa wraz z montażem została wykonana należycie.
Dla 2 części zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączy dowód określający, że ta dostawa wraz z montażem została wykonana należycie.
Dla 3 części zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2 zamówienia (w zakresie Części nr 3 niżej wymienione dokumenty nie są wymagane).
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
d. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a)-c),
e. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a) – c), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 1 ppkt a)- c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2 zamówienia (w zakresie Części nr 3 brak wymagań).
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu dostaw wraz z montażem wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Oświadczenie – „Wykaz dostaw wraz z montażem” zgodne z wymaganiami określonymi Rozdziale V A pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ ppkt a) dla części zamówienia nr 1 oraz ppkt b) dla części zamówienia nr 2.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami art. 25 ust. 1 pkt 2) Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia dokumentów i oświadczeń wymaganych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A lub/i nr 1B lub/i załącznik nr 1C do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę
2) Formularz cenowy (wzór – załącznik nr 1 do formularza ofertowego) – wypełniony przez Wykonawcę
3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI A pkt. 1 -4 niniejszej SIWZ
4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt A ppkt 6 SIWZ – jeżeli dotyczy
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2).
7) Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego towaru zgodnie z Rozdziałem VI A pkt. 6 ppkt. 3) – jeżeli dotyczy
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium.
Dla części nr 1 zamówienia: 7.000,00 zł
(słownie złotych:siedem tysięcy 00/100)
Dla części nr 2 zamówienia: 2.000,00 zł
(słownie złotych: dwa tysiące 00/100)
Dla części nr 3 zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Bank Zachodni WBK SA I Oddz. w Jeleniej Górze, o numerze: 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976
z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr DAT-2151-3/19 - Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
Część/ części - ……………”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania ogólnouczelnianego dla KPSW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy komputerowe - 14 szt, komputery all in one - 2 szt, laptopy - 14 szt, serwer - 1 szt, drukarki - 8 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt, rzutniki - 4 szt, monitory interaktywne - 3 szt, monitor do prezentacji informacji- 1 szt, router switch - 3 szt, ups - 3 szt, tablety - 2 szt, dysk twardy - 3 szt, głośniki - 5 szt, urządzenie bezprzewodowego przesyłania obrazu do tv - 2 szt, futerały ochronne - 2 szt, patchcordy UTP- 100 szt, skrętki UTP - 3 szt, system backupu - 1 szt, pakiet biurowy Microsoft Office 2019 - 31 szt, Adobe Premiere CC - 1 szt, MS Windows serwer 2019 - 2 szt, system Windows 10 Pro - 10 szt, storage - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu „Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy komputerowe - 21 szt, drukarki - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania edukacyjnego dla KPSW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
|
Zalacznik krotki opis |
Magix Movie Edit Pro 2019 edu - 17 licencji, Wonderware Development Studio 2017 - 1 pakiet, Pakiet Solid Works Education Edition - 1 pakiet, Pakiet Edgam 2020 - 1 pakiet.
|
| |