Usługa polegająca na aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych powiatów województwa kujawsko-pomorskiego.

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563208-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723121006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na aktualizacji i weryfikacji zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych powiatów województwa kujawsko-pomorskiego.
2. Zamówienie obejmuje:
a) weryfikacja oraz uporządkowanie atrybutów i wpisów zawartych w bazie BDOT10k,
b) weryfikacja danych BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych przekazanych przez Zamawiającego,
c) aktualizacja i weryfikacja BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe oraz wywiad terenowy.
3. Prace określone w ust. 2 należy wykonać dla następujących powiatów w podziale na poszczególne etapy:

1) W ramach zamówienia podstawowego - 13 powiatów

a) Etap I – powiaty: nakielski (0410)
sępoleński (0413)
tucholski (0416)

b) Etap II – powiaty: aleksandrowski (0401)
inowrocławski (0407)
mogileński (0409)
radziejowski (0411)
włocławski (0418)
miasto Włocławek (0464)

c) Etap III – powiaty: bydgoski (0403)
grudziądzki (0406)
świecki (0414)
żniński (0419)

2) W ramach zamówienia objętego prawem opcji – do 3 powiatów

Etap IV – powiaty: brodnicki (0402)
golubsko-dobrzyński (0405)
rypiński (0412)


UWAGA: PRAWO OPCJI jest uprawnieniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji – skorzysta z niego do wysokości środków przewidzianych na realizację całego zamówienia. O wysokości tych środków Zamawiający poinformuje po upływie terminu składania ofert a przed ich otwarciem. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 611dcc97-f2ee-4b06-b4e0-dc212f0aab51
Biuletyn 563208-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Regon 87112129000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566218281
Zamawiajacy fax +48566218455
Zamawiajacy email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Adres strony url http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta składana w formie pisemnej papierowej. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Usługa polegająca na aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych powiatów województwa kujawsko-pomorskiego.
Numer referencyjny WZP.272.39.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na aktualizacji i weryfikacji zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych powiatów województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Zamówienie obejmuje: a) weryfikacja oraz uporządkowanie atrybutów i wpisów zawartych w bazie BDOT10k, b) weryfikacja danych BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych przekazanych przez Zamawiającego, c) aktualizacja i weryfikacja BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe oraz wywiad terenowy. 3. Prace określone w ust. 2 należy wykonać dla następujących powiatów w podziale na poszczególne etapy: 1) W ramach zamówienia podstawowego - 13 powiatów a) Etap I – powiaty: nakielski (0410) sępoleński (0413) tucholski (0416) b) Etap II – powiaty: aleksandrowski (0401) inowrocławski (0407) mogileński (0409) radziejowski (0411) włocławski (0418) miasto Włocławek (0464) c) Etap III – powiaty: bydgoski (0403) grudziądzki (0406) świecki (0414) żniński (0419) 2) W ramach zamówienia objętego prawem opcji – do 3 powiatów Etap IV – powiaty: brodnicki (0402) golubsko-dobrzyński (0405) rypiński (0412) UWAGA: PRAWO OPCJI jest uprawnieniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji – skorzysta z niego do wysokości środków przewidzianych na realizację całego zamówienia. O wysokości tych środków Zamawiający poinformuje po upływie terminu składania ofert a przed ich otwarciem. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 455
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: termin wykonania Etapu I – 90 dni od zawarcia umowy, termin wykonania Etapu II – 285 dni od zawarcia umowy, termin wykonania Etapu III – 455 dni od zawarcia umowy, PRAWO OPCJI: termin wykonania Etapu IV – 585 dni od zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1 wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednej lub więcej umów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279, poz. 1642), co najmniej 30 arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, opracowanych na podstawie BDOT10k, lub aktualizację bazy danych obiektów topograficznych dla co najmniej 2 powiatów wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający pod pojęciem „wykonane należycie” rozumie prace przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2 w wykonaniu przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć osoby zdolne do jego wykonania, tj. posiadające kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, w tym co najmniej: a) dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu „redakcja map” zgodnie z art. 43 pkt 6 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, b) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika pracami geodezyjnymi i kartograficznymi w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Zamawiający żąda, aby wyżej wymienione osoby posiadały doświadczenie w wykonywaniu lub kierowaniu co najmniej jednej usługi polegającej na: opracowaniu i redakcji standardowego opracowania kartograficznego – mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie BDOT10k lub aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych dla co najmniej 1 powiatu. W przypadku wskazania więcej niż 3 osoby, każda z osób wskazana do realizacji zamówienia musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej 1 usługi jw. W przypadku łączenia uprawnień przez jedną osobę, minimalna liczba osób wskazana do realizacji zamówienia wynosi 2 osoby.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2 w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, okres gwarancji oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik 6 do Siwz). Przy każdej ze wskazanych osób należy podać nr uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii oraz wskazać doświadczenie każdej z tych osób, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz przyznania punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykaz osób należy złożyć razem z ofertą. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% sumy wynagrodzenia należnego Wykonawcy przez cały okres, na który umowa zostanie zawarta (brutto).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)