GuidZP400 |
6a59b288-ef86-42b2-898f-35933d779e06
|
Biuletyn |
562349-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Regon |
01021033300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 824 121
|
Zamawiajacy fax |
261 824 108
|
Zamawiajacy email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. S. Banacha 2, 02-097 WARSZAWA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych
|
Numer referencyjny |
31/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: szafa stalowa, niszczarka do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
|
Cpv glowny przedmiot |
44421300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- część I zamówienia 80 000,00 zł szafy stalowe
- część II zamówienia 100 000,00 zł niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części (I i II) zamówienia Zamawiający wymaga załączenia ww. dokumentu opiewającego na wartość 100 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:
Załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju towarów (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż:
- dla części I zamówienia 80 000,00 zł brutto,
- dla części II zamówienia 100 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na części zamówienia (I i II) Zamawiający wymaga załączenia wykazów każdej z dostaw (min. 2) towarów (tego samego rodzaju z części I i II) na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Dla każdej części zamówienia oddzielnie, na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
UWAGA: Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia dotyczącej danej części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla części I zamówienia (szafy stalowe):
Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”:
- katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu,
- do każdej szafy po 2 kopie papierowe certyfikatu szafy i zamków zainstalowanych w szafie wraz z instrukcjami obsługi.
Dla części II zamówienia (niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek):
Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”:
- katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu,
- oświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych niszczarek potwierdzające spełnienie przez nie wszystkich wymagań Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych,
- deklaracje zgodności każdego typu niszczarki z normą CE, w języku polskim, wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|