Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych

Data publikacji 2019-06-25
Data zakończenia 2019-07-03 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562349-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444213000, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: szafa stalowa, niszczarka do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a59b288-ef86-42b2-898f-35933d779e06
Biuletyn 562349-N-2019
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Regon 01021033300000
Zamawiajacy adres ulica Stefana Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 824 121
Zamawiajacy fax 261 824 108
Zamawiajacy email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa Nr 2063
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. S. Banacha 2, 02-097 WARSZAWA
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych
Numer referencyjny 31/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: szafa stalowa, niszczarka do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
Cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - część I zamówienia 80 000,00 zł szafy stalowe - część II zamówienia 100 000,00 zł niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części (I i II) zamówienia Zamawiający wymaga załączenia ww. dokumentu opiewającego na wartość 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga: Załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju towarów (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż: - dla części I zamówienia 80 000,00 zł brutto, - dla części II zamówienia 100 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na części zamówienia (I i II) Zamawiający wymaga załączenia wykazów każdej z dostaw (min. 2) towarów (tego samego rodzaju z części I i II) na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Dla każdej części zamówienia oddzielnie, na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia dotyczącej danej części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla części I zamówienia (szafy stalowe): Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”: - katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu, - do każdej szafy po 2 kopie papierowe certyfikatu szafy i zamków zainstalowanych w szafie wraz z instrukcjami obsługi. Dla części II zamówienia (niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek): Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”: - katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu, - oświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych niszczarek potwierdzające spełnienie przez nie wszystkich wymagań Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych, - deklaracje zgodności każdego typu niszczarki z normą CE, w języku polskim, wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafy stalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są szafy stalowe.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji naprawy gwarancyjnej
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)