| GuidZP400 |
d84d7716-78b0-4186-9ec6-2f2e0fe77a94
|
| Biuletyn |
565218-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Nadleśnictwo Augustów
|
| Regon |
79001121000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Turystyczna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Augustów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
876 439 900
|
| Zamawiajacy fax |
876 443 576
|
| Zamawiajacy email |
augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce. Numer projektu: POIS.02.04.00-00-0027/18
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa. W zamkniętej kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nadleśnictwo Augustów, ul. Turystyczna19; 16-300 Augustów (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". - II przetarg.
|
| Numer referencyjny |
S.270.4.6.2019.ET
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów profesjonalnych fotopułapek wraz z akcesoriami, zgodnych ze specyfikacją techniczną określoną poniżej, na potrzeby realizacji projektu „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Zamówienie obejmuje dostawę : • 3 sztuk fotopułapek o następujących parametrach: oświetlacz podczerwieni niewidoczny dla ludzkiego oka, rozdzielczość video minimum 1920/1080 p, obudowa ochronna, czujniki ruchu z regulowanym zakresem wykrywania w zakresie minimum 20 metrów, szybka aktywacja po wykryciu ruchu maximum 0,7 s (regulowana), kąt widzenia czujników PIR min. 100 °, zasięg czujnika PIR minimum do 20 metrów, szerokokątny obiektyw, wbudowany wyświetlacz LCD od 1.5" do 2"w celu przeglądania zdjęć i filmów, tryb Smart IR Video, które kontynuuje nagrywanie wideo, gdy obiekt porusza się w zasięgu rażenia czujnika ruchu lub równoważny, automatyczny balans bieli, minimum 3 tryby pracy urządzenia (zdjęcia, zdjęcia+film, film), minimum 6 miesięcy pracy w trybie czuwania, karta SD o pojemności minimum 32 GB, wejście na kartę SIM, bardzo wysoka wodoodporność, temperatura pracy – 20 °C do + 50 °C, do urządzenia musi zostać dołączony podręcznik użytkownika w języku polskim uchwyt montażowy, pasek montażowy.• 3 ładowarki pozwalające na jednoczesne ładowanie kompletu baterii z niezależnymi kanałami ładowania,• 3 komplety akumulatorków. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego Protokołem odbioru produktu.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Oferowane fotopułaki wraz z akcesoriami, o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Urządzenia będą wykorzystywane na drzewach w warunkach leśnych. Na czas wysyłki zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć towar przed niekorzystnymi warunkami, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczonych produktów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
W odniesieniu do punktu II.8 niniejszego zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć jednorazowo do siedziby Nadleśnictwa Augustów, ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów- w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Tak określony termin realizacji Zamówienia może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
• zrealizował co najmniej 2 odrębne dostawy polegające na dostawie sprzętu do monitoringu wraz z akcesoriami.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP Oferenci muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
- wskazanie co najmniej 2 odrębnych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się:
a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
b)Informacja o części zamówienia, jaka Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty.
c)oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ.
d)W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów. – Załącznik nr 3 do SIWZ
e)Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji i terminu wykonania – na formularzu oferty,
f)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.g)Oświadczenie Oferenta dotyczące RODO – załącznik nr - 7 do SIWZ.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
Zaleca się aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadkach przewidzianych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej podpisanej przez obie strony – pod rygorem nieważności.
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności:
a)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy;
b)wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dotyczące dostawy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na terminu realizacji zamówienia;
c)przesunięcie terminu wykonania umowy nastąpiło z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,
d)zmianie uległy stawki podatku VAT.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Oferent nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4Pzp.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Oferenta złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje Oferent uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że podlegają one ujawnieniu bez zastrzeżeń.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|