Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i obsługą serwisową oraz zakup drukarki do kart Mifare

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Instytut Psychiatrii i Neurologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567257-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienie jest usługa outsourcingu wydruków polegająca na dzierżawie fabrycznie nowych, wyprodukowanych maksymalnie 12 miesięcy przed datą dostawy, urządzeń wielofunkcyjnych; dostawie i wdrożeniu Systemu Autoryzacji i Rozliczania wydruków, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i Systemu przez cały okres trwania umowy łącznie z 25 sztuk urządzeń Kyocera FS-3640MFP będących w posiadaniu Zamawiającego oraz dostawa kolorowej drukarki do kart Mifare.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8de789a9-a2cc-4e67-b1ee-a7e2b7d5c4c5
Biuletyn 567257-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Psychiatrii i Neurologii
Regon 28850900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-957
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 582 528
Zamawiajacy fax 224 582 731
Zamawiajacy email marias@ipin.edu.pl
Adres strony url www.ipin.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowo Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia www.ipin.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipin.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, drogą pocztową, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych IPiN, 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i obsługą serwisową oraz zakup drukarki do kart Mifare
Numer referencyjny DZP/PN/43/014/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienie jest usługa outsourcingu wydruków polegająca na dzierżawie fabrycznie nowych, wyprodukowanych maksymalnie 12 miesięcy przed datą dostawy, urządzeń wielofunkcyjnych; dostawie i wdrożeniu Systemu Autoryzacji i Rozliczania wydruków, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i Systemu przez cały okres trwania umowy łącznie z 25 sztuk urządzeń Kyocera FS-3640MFP będących w posiadaniu Zamawiającego oraz dostawa kolorowej drukarki do kart Mifare.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. powtórzenia zamówienia podstawowego udzielanego na podstawie niniejszej SIWZ. Zamówienia uzupełniające (powtórzone) nie mogą przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego, a ich przedmiotem mogą być usługi zgodne z przedmiotem zamówienia.
Okres w miesiacach 48
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje na dzień składania oferty co najmniej: (min.) 5 serwisantami z 5 letnim stażem pracy (doświadczeniem) w firmie Wykonawcy, zatrudnionych w firmie Wykonawcy w oparciu o umowę o prace. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w sposób należyty wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi dzierżawy urządzeń drukujących.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; wykaz osób, zatrudnionych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty poświadczające, że usługa będzie wykonywana zgodnie z: -Normami: ISO 9001 lub równoważną oraz ISO 14001 lub równoważną, -Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star (lub równoważną) opisy, foldery, fotografie oraz inne podobne materiały z zaznaczeniem, której poz. Przedmiotu zamówienia dotyczą, i których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - Oświadczenie producenta że Wykonawca posiada autoryzację serwisową producenta urządzeń.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w kwocie: 21.000,00 (słownie : dwadzieścia jeden tysięcy) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 51 1140 1010 0000 5280 8400 1001 z dopiskiem ,,Wadium na (nazwa postępowania) ………….”, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9  dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii: email: iod@ipin.edu.pl  dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.;  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  w odniesieniu do podanych danych osobowych przysługuje prawo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje : − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena dzierżawy urządzeń
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena wykupu urządzeń
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Jakość materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena drukarki do kart Mifare
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Cena wydruków
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)