GuidZP400 |
8de789a9-a2cc-4e67-b1ee-a7e2b7d5c4c5
|
Biuletyn |
567257-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Psychiatrii i Neurologii
|
Regon |
28850900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-957
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 582 528
|
Zamawiajacy fax |
224 582 731
|
Zamawiajacy email |
marias@ipin.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ipin.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowo Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipin.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipin.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, drogą pocztową, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych IPiN, 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i obsługą serwisową oraz zakup drukarki do kart Mifare
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/43/014/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienie jest usługa outsourcingu wydruków polegająca na dzierżawie fabrycznie nowych, wyprodukowanych maksymalnie 12 miesięcy przed datą dostawy, urządzeń wielofunkcyjnych; dostawie i wdrożeniu Systemu Autoryzacji i Rozliczania wydruków, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i Systemu przez cały okres trwania umowy łącznie z 25 sztuk urządzeń Kyocera FS-3640MFP będących w posiadaniu Zamawiającego oraz dostawa kolorowej drukarki do kart Mifare.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. powtórzenia zamówienia podstawowego udzielanego na podstawie niniejszej SIWZ. Zamówienia uzupełniające (powtórzone) nie mogą przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego, a ich przedmiotem mogą być usługi zgodne z przedmiotem zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
48
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje na dzień składania oferty co najmniej: (min.) 5 serwisantami z 5 letnim stażem pracy (doświadczeniem) w firmie Wykonawcy, zatrudnionych w firmie Wykonawcy w oparciu o umowę o prace.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w sposób należyty wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi dzierżawy urządzeń drukujących.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
wykaz osób, zatrudnionych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty poświadczające, że usługa będzie wykonywana zgodnie z:
-Normami: ISO 9001 lub równoważną oraz ISO 14001 lub równoważną,
-Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star (lub równoważną)
opisy, foldery, fotografie oraz inne podobne materiały z zaznaczeniem, której poz. Przedmiotu zamówienia dotyczą, i których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego
- Oświadczenie producenta że Wykonawca posiada autoryzację serwisową producenta urządzeń.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w kwocie:
21.000,00 (słownie : dwadzieścia jeden tysięcy)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
51 1140 1010 0000 5280 8400 1001 z dopiskiem ,,Wadium na (nazwa postępowania) ………….”, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii: email: iod@ipin.edu.pl
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.;
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
w odniesieniu do podanych danych osobowych przysługuje prawo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje :
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|