Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biur WFOŚiGW w Katowicach.

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567224-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych przeznaczonych na wyposażenie stanowisk pracy pracowników WFOŚiGW w Katowicach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wita Stwosza 2 lub w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż mebli.
3. Montaż będzie polegał w szczególności na: złożeniu/skręceniu mebli i elementów, na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, a także na wycięciu w blatach biurek otworów na kable i zamontowaniu przepustów.
4. Rodzaj mebli oraz ilości przedstawiono w poniższym ujęciu tabelarycznym:
Lp. Rodzaj zestawu Ilość
1. Biurko na stelażu metalowym 20
2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20
3. szafa aktowa zamykana 40
4. Szafa aktowa niska zamykana 20
5. Szafa ubraniowa 10
6. Fotel obrotowy 20
7. Stolik okrągły 9
8. Krzesło konferencyjne 19
5. Prawo opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
Lp. Rodzaj zestawu Ilość
1. Biurko na stelażu metalowym 20
2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20
3. szafa aktowa zamykana 40
4. Szafa aktowa niska zamykana 20
5. Szafa ubraniowa 10
6. Fotel obrotowy 20
7. Stolik okrągły 9
8. Krzesło konferencyjne 19
6. Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji.
7. Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
8. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe.
10. Do dostawy mebli w ramach prawa opcji odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy (załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji) dotyczące mebli, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia (§5), warunki oraz terminy dostarczenia i odbioru mebli (§4), gwarancji (§7), uprawnienia z tytułu rękojmi (§6) oraz kar umownych (§8) oraz odstąpienia od umowy (§9) i zmiany umowy (§10).
11. Wartość mebli w prawie opcji odpowiadać będzie zaoferowanym cenom jednostkowym za meble w zamówieniu podstawowym.
12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu mebli podanych w ofercie Wykonawcy (spełniających wymagania określone w Załączniku 5 – opis przedmiotu zamówienia);
13. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w Załączniku nr 5.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w postępowaniu.
17. Wykonawca udzieli na dostarczone artykuły gwarancji na min. 24 miesiące.
18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w niniejszej Specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5aec1e33-d63d-4752-9607-4d188a441ce1
Biuletyn 567224-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Regon 27180698300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Plebiscytowa
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6032200
Zamawiajacy fax 32 6032201
Zamawiajacy email m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl
Adres strony url www.wfosigw.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wfosigw.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfosigw.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WFOŚiGW w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biur WFOŚiGW w Katowicach.
Numer referencyjny 12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych przeznaczonych na wyposażenie stanowisk pracy pracowników WFOŚiGW w Katowicach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wita Stwosza 2 lub w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż mebli. 3. Montaż będzie polegał w szczególności na: złożeniu/skręceniu mebli i elementów, na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, a także na wycięciu w blatach biurek otworów na kable i zamontowaniu przepustów. 4. Rodzaj mebli oraz ilości przedstawiono w poniższym ujęciu tabelarycznym: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 6. Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji. 7. Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 8. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 9. Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe. 10. Do dostawy mebli w ramach prawa opcji odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy (załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji) dotyczące mebli, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia (§5), warunki oraz terminy dostarczenia i odbioru mebli (§4), gwarancji (§7), uprawnienia z tytułu rękojmi (§6) oraz kar umownych (§8) oraz odstąpienia od umowy (§9) i zmiany umowy (§10). 11. Wartość mebli w prawie opcji odpowiadać będzie zaoferowanym cenom jednostkowym za meble w zamówieniu podstawowym. 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu mebli podanych w ofercie Wykonawcy (spełniających wymagania określone w Załączniku 5 – opis przedmiotu zamówienia); 13. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w Załączniku nr 5. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w postępowaniu. 17. Wykonawca udzieli na dostarczone artykuły gwarancji na min. 24 miesiące. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w niniejszej Specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow • Termin realizacji zamówienia podstawowego maksymalnie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. • Termin realizacji zamówienia opcjonalnego: maksymalnie do 3 tygodni od dnia zawiadomienia wykonawcy o skorzystaniu i zakresie z prawa opcji.. Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.1. lit. a - c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. VI.4.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w VI.4.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt V.2 SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowicee.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania (załącznik nr 2 do niniejszej Umowy), c) zakończenia serii produkcyjnej danej bryły meblowej fotela lub krzesła oraz rozpoczęcie produkcji mebla tego samego producenta o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania (załącznik nr 2 do niniejszej Umowy), d) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę, e) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)