DOSTAWA SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO I TELEINFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANA INFORMACJA GEODEZYJNA I KARTOGRAFICZNA WARMII I MAZUR W POWIECIE NIDZICKIM”

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Powiat Nidzicki
Miejscowość Nidzica
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567043-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 325000008, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu drukującego i teleinformatycznego na potrzeby realizacji projektu „Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim”:
Część 1
a) jedna sztuka serwera Rack,
b) jedna macierz dyskowa,
Część 2
a) jedno urządzenie UTM do ochrony sieci teleinformatycznej,
Część 3
a) jedna sztuka plotera wielkoformatowego,
b) dwie sztuki urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział 3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab0ba364-1d42-4aad-8af5-2262f2d9e815
Biuletyn 567043-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Nidzicki
Regon 51074250500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Nidzica
Zamawiajacy kod pocztowy 13-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 253 279
Zamawiajacy fax 896 253 279
Zamawiajacy email przetargi@powiatnidzicki.pl
Adres strony url www.bip.powiatnidzicki.pl
Adres strony internetowej www.bip.powiatnidzicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatnidzicki.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatnidzicki.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO I TELEINFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANA INFORMACJA GEODEZYJNA I KARTOGRAFICZNA WARMII I MAZUR W POWIECIE NIDZICKIM”
Numer referencyjny G.272.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu drukującego i teleinformatycznego na potrzeby realizacji projektu „Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim”: Część 1 a) jedna sztuka serwera Rack, b) jedna macierz dyskowa, Część 2 a) jedno urządzenie UTM do ochrony sieci teleinformatycznej, Część 3 a) jedna sztuka plotera wielkoformatowego, b) dwie sztuki urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział 3.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1. Posiada doświadczenie zawodowe – Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: Dotyczy części I: co najmniej jedną dostawę serwerów i/lub macierzy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Dotyczy części II: co najmniej jedną dostawę urządzeń typu UTM o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto. Dotyczy części III: co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących wielofunkcyjnych formatu A3 i/lub ploterów wielkoformatowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt I ppkt 2 siwz a następnie na podstawie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego „wykaz dostaw” oraz dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie - przedkładanych na wezwanie Zamawiającego. 2.Zdolność techniczna – Zamawiający nie ustala warunku udziału w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, b) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, c) deklaracja zgodności CE dla serwera i macierzy, d) formularz asortymentowy – zgodny z załącznikiem Nr 3 do formularza ofertowego. e) specyfikacja techniczna produktu równoważnego - składana tylko w przypadku zastosowania materiałów równoważnych do opisywanych w za pomocą znaków towarowych tj. procesora.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zaprzestaniu realizacji przez podwykonawcę niniejszej umowy zmianie ulegnie umowa w zakresie podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy z nowym podwykonawcą lub informacje na temat wykonania tej części umowy we własnym zakresie. b) zmienią się powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strona inicjująca zmianę wskaże na piśmie zakres zmian wynikający ze zmian przepisów prawa. Zamawiający ustali wysokość ceny brutto oferty w związku z dokonaniem koniecznych zmian. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, pok. 45, w dniu 9 lipca 2019 r. o godz. 11.00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa serwera i macierzy dyskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki serwera Rack oraz 1 sztuki macierzy dyskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 1 sztuki urządzenia UTM do ochrony sieci teleinformatycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki urządzenia UTM do ochrony sieci teleinformatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 1 sztuki plotera wielkoformatowego oraz dwóch sztuk urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki plotera wielkoformatowego oraz dwóch sztuk urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)