GuidZP400 |
ab0ba364-1d42-4aad-8af5-2262f2d9e815
|
Biuletyn |
567043-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nidzicki
|
Regon |
51074250500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nidzica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
896 253 279
|
Zamawiajacy fax |
896 253 279
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatnidzicki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatnidzicki.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.powiatnidzicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatnidzicki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatnidzicki.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO I TELEINFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANA INFORMACJA GEODEZYJNA I KARTOGRAFICZNA WARMII I MAZUR W POWIECIE NIDZICKIM”
|
Numer referencyjny |
G.272.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu drukującego i teleinformatycznego na potrzeby realizacji projektu „Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim”:
Część 1
a) jedna sztuka serwera Rack,
b) jedna macierz dyskowa,
Część 2
a) jedno urządzenie UTM do ochrony sieci teleinformatycznej,
Część 3
a) jedna sztuka plotera wielkoformatowego,
b) dwie sztuki urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ, Rozdział 3.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1. Posiada doświadczenie zawodowe – Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
Dotyczy części I: co najmniej jedną dostawę serwerów i/lub macierzy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
Dotyczy części II: co najmniej jedną dostawę urządzeń typu UTM o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto.
Dotyczy części III: co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących wielofunkcyjnych formatu A3 i/lub ploterów wielkoformatowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto.
Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt I ppkt 2 siwz a następnie na podstawie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego „wykaz dostaw” oraz dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie - przedkładanych na wezwanie Zamawiającego.
2.Zdolność techniczna – Zamawiający nie ustala warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
b) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
c) deklaracja zgodności CE dla serwera i macierzy,
d) formularz asortymentowy – zgodny z załącznikiem Nr 3 do formularza ofertowego.
e) specyfikacja techniczna produktu równoważnego - składana tylko w przypadku zastosowania materiałów równoważnych do opisywanych w za pomocą znaków towarowych tj. procesora.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zaprzestaniu realizacji przez podwykonawcę niniejszej umowy zmianie ulegnie umowa w zakresie podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy z nowym podwykonawcą lub informacje na temat wykonania tej części umowy we własnym zakresie.
b) zmienią się powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strona inicjująca zmianę wskaże na piśmie zakres zmian wynikający ze zmian przepisów prawa. Zamawiający ustali wysokość ceny brutto oferty w związku z dokonaniem koniecznych zmian.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, pok. 45, w dniu 9 lipca 2019 r. o godz. 11.00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa serwera i macierzy dyskowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki serwera Rack oraz 1 sztuki macierzy dyskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 sztuki urządzenia UTM do ochrony sieci teleinformatycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki urządzenia UTM do ochrony sieci teleinformatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 sztuki plotera wielkoformatowego oraz dwóch sztuk urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki plotera wielkoformatowego oraz dwóch sztuk urządzenia drukującego wielofunkcyjnego formatu A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ - rozdział 3.
|
| |