„Zakup monokularów z logo”

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568003-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup monokularów z logo na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ, w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) będących załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ , w ilości, terminach i na warunkach określonych w OPZ i IPU.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 558b1724-1ce2-419b-a21b-3366260b4570
Biuletyn 568003-N-2019
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup monokularów z logo”
Numer referencyjny DZZK.73.DKM.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup monokularów z logo na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ, w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) będących załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ , w ilości, terminach i na warunkach określonych w OPZ i IPU.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 23.08.2019r. szczegółowe informacje znajdują się w IPU.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informację zawarte są w IPU. 1. Zmiany Umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które w istotny sposób uniemożliwiają terminowe wykonanie Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu o okres wstrzymania prac z tego powodu. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą opóźnić wykonanie umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy. 5. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji do fakturowanej kwoty netto zostanie doliczony podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynikająca ze zmiany stawki VAT zmiana kwoty brutto nie stanowi zmiany Umowy. 8. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp. 9. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu objętego przedmiotem umowy, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. Zmiana wielkości opakowania, zmiana nazwy przez producenta, zastąpienie produktem innym z powodu braku produkcji lub innymi wymaganiami podanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia jest możliwa, z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej. 10. Zmiana opisana w ust. 9 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania. 11. Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, poza zmianami o których mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu. Każda ze zmian może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 12. Zamawiający dopuści wydłużenie terminu realizacji umowy z obiektywnych przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu, jednak nie później niż do dnia 28 sierpnia 2019r.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin składania ofert upływa w dniu 10.07.2019 r. o godz. 11:00. (dotyczy zarówno formy pisemnej, jak i elektronicznej). Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna (dla Departamentu Zarządzania Zakupami i Kontraktami) Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu , w którym upływa termin składania ofert, o godz. 11:30 w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12 (budynek CBF), wejście C, II piętro, pok. 263.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)