GuidZP400 |
558b1724-1ce2-419b-a21b-3366260b4570
|
Biuletyn |
568003-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
000017319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup monokularów z logo”
|
Numer referencyjny |
DZZK.73.DKM.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup monokularów z logo na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ, w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) będących załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ , w ilości, terminach i na warunkach określonych w OPZ i IPU.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 23.08.2019r.
szczegółowe informacje znajdują się w IPU.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany
do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego
Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz.
1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe informację zawarte są w IPU.
1. Zmiany Umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które w istotny sposób uniemożliwiają terminowe wykonanie Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu o okres wstrzymania prac z tego powodu. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą opóźnić wykonanie umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.
5. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji do fakturowanej kwoty netto zostanie doliczony podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynikająca ze zmiany stawki VAT zmiana kwoty brutto nie stanowi zmiany Umowy.
8. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
9. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu objętego przedmiotem umowy, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. Zmiana wielkości opakowania, zmiana nazwy przez producenta, zastąpienie produktem innym z powodu braku produkcji lub innymi wymaganiami podanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia jest możliwa, z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej.
10. Zmiana opisana w ust. 9 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania.
11. Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, poza zmianami o których mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu. Każda ze zmian może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
12. Zamawiający dopuści wydłużenie terminu realizacji umowy z obiektywnych przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu, jednak nie później niż do dnia 28 sierpnia 2019r.
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin składania ofert upływa w dniu 10.07.2019 r. o godz. 11:00. (dotyczy zarówno formy pisemnej, jak i elektronicznej).
Bank Gospodarstwa Krajowego
Kancelaria Ogólna (dla Departamentu Zarządzania Zakupami i Kontraktami)
Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu , w którym upływa termin składania ofert, o godz. 11:30 w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12 (budynek CBF), wejście C, II piętro, pok. 263.
|