Świadczenie usługi stałego dostępu internetu w budynkach internatowych w Międzyrzeczu, Wędrzynie, Świętoszowie i Żaganiu

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568012-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 724000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do internetu w budynkach internatowych w Międzyrzeczu ul. Wojska Polskiego nr 20 i 22, Wędrzynie nr 5 i 8, Świętoszowie ul. Kwiatowa 1, w Żaganiu ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części:
1) Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego nr 20 i 22,
2) Wędrzyn nr 5 i 8,
3) Świętoszów ul. Kwiatowa 1,
4) Żagań ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1.

3. Kod CPV 72400000-4 Usługi internetowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 393103c5-950b-4514-9130-862a1345b7c4
Biuletyn 568012-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Regon 11263946005750
Zamawiajacy adres ulica Al. Zjednoczenia
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 411 96 00,
Zamawiajacy fax 68 411 96 12
Zamawiajacy email w.stachura@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania. 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góraw, pokoju nr 1 – Biuro Obsługi Klienta, (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi stałego dostępu internetu w budynkach internatowych w Międzyrzeczu, Wędrzynie, Świętoszowie i Żaganiu
Numer referencyjny DZP-OZ.7720.245.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do internetu w budynkach internatowych w Międzyrzeczu ul. Wojska Polskiego nr 20 i 22, Wędrzynie nr 5 i 8, Świętoszowie ul. Kwiatowa 1, w Żaganiu ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części: 1) Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego nr 20 i 22, 2) Wędrzyn nr 5 i 8, 3) Świętoszów ul. Kwiatowa 1, 4) Żagań ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1. 3. Kod CPV 72400000-4 Usługi internetowe 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zdolności techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, tzn., że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 zamówienia obejmujące świadczenie usługi dostępu do internetu o wartości łącznej minimum: 20.000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a,4b do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w załączniku nr 2 do SIWZ określił również informacje, o których mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy w stosunku do podwykonawców. • Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. • Pisemne zobowiązanie – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy). • Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy o Pzp. Umowa może być zmieniona w niżej określonych przypadkach: a) zmiany obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz gdy zmiany określone w lit c), d) i e) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o udokumentowane koszty mające wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego nr 20 i 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego nr 20 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 36 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość dla abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, oraz maksymalny czas reakcji na zgłoszona awarię 24h maksymalnie od zgłoszenia • Zamawiający w budynku przy ul. Wojska Polskiego 20 dysponuje instalacja, którą można zweryfikować podczas wizji lokalnej • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego nr 22 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 36 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość dla abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię 24h od momentu zgłoszenia. • Zamawiający w budynku przy ul. Wojska Polskiego 22 dysponuje instalacją, którą można zweryfikować podczas wizji lokalnej, • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Wędrzyn nr 5 i 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II Wędrzyn budynek nr 5 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 31 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość dla abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, oraz maksymalny czas reakcji na zgłoszona awarię 24 h od momentu zgłoszenia • Zamawiający w budynku Wędrzyn nr 5 dysponuje instalacją, która można zweryfikować podczas wizji lokalnej. • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy Wędrzyn budynek nr 8 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 34 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość do abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię 24 h od momentu zgłoszenia • Zamawiający w budynku Wędrzyn nr 8 dysponuje instalacją, którą można zweryfikować podczas wizji lokalnej. • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Świętoszów ul. Kwiatowa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Świętoszów ul. Kwiatowa 1 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 126 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość dla abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, oraz maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię 24h od momentu zgłoszenia. • Zamawiający w budynku przy ul. Kwiatowej 1 w Świętoszowie dysponuje instalacją, którą można zweryfikować podczas wizji lokalnej. • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4) Żagań ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Żagań ul. 11 Batalionu Dowodzenia 1 W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • instalacji urządzeń (switch, router, patch panele etc.) zgodnych z co najmniej z KAT 5E, • instalacji UPSa podtrzymującego elementy aktywne sieci, • dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi w 54 pokojach mieszkalnych oraz świetlicy, • autoryzowany, indywidualny dla każdego urządzenia dostępowego w pokoju dostęp do sieci, • zamawiający wymaga aby minimalny transfer dla każdego łącza w każdym pokoju wyniósł: -przepustowość dla abonenta min 10Mb/s -brak miesięcznego limitu przesyłania danych • Serwisowania i napraw sprzętu, • Stosowanie się do określonego SLA (gwarancji dostępności usługi na poziomie 97% w skali roku, oraz maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię 24h od momentu zgłoszenia. • Zamawiający - w budynku przy ul. 11 Batalinu Dowodzenia 1 w Żaganiu, dysponuje okablowaniem RTV TV SAT, gniazdami RJ45 na każdy pokój i światłowodem modowym. • Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania montażu urządzeń wynosi 21 dni Wszelkie urządzenia (z wyłączeniem dostępnej istniejącej sieci teletechnicznej Zamawiającego) niezbędne do realizacji usługi będą stanowiły własność Wykonawcy. Powyższy sprzęt oraz usługa winna być realizowana na wykonanej instalacji LAN na obiekcie. Okres obowiązywania umowy: od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy
  

Criterion

Kryteria czas reakcji na zgłoszoną awarię
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania montażu
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)