Zakup odnowienia licencji bezpieczeństwa i wsparcia technicznego producenta dla urządzeń do ochrony sieci i przechowywania danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate; Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568178-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate.
Przedmiotowa część obejmuje zakup przedłużenia wsparcia i licencji bezpieczeństwa dla urządzeń do ochrony sieci – 2 urządzenia Firewall (Klaster HA), 1 urządzenie do analizy logów, 5 urządzeń wifi, dostarczenia mobilnych tokenów i licencji FortiGate Endpoint Telemetry & Compliance do urządzeń firewall oraz voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia – dla pracowników OUW. Odnowienie obejmuje okres 12 miesięcy.
Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w tabelach w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. Załącznika nr 1a do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry dotyczące tokenów mobilnych do urządzeń oraz Voucherów określone są w tabelach w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Załącznika nr 1a do SIWZ - OPZ.
ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH zaoferowana przez Wykonawcę stanowi jeden z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 69 pkt b) SIWZ.

Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.
Przedmiotowa część obejmuje zakup odnowienia wsparcia producenta na macierz OUW. Odnowienie winno obejmować okres 12 miesięcy.
Minimalne wymagania określone zostały w pkt. 1.1 Załącznika nr 1b do SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3531fdf-ec7c-4d66-bb77-7e9207d0ce2d
Biuletyn 568178-N-2019
Zamawiajacy nazwa Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Regon 51432500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 45 24 327
Zamawiajacy email bil_zp@opole.uw.gov.pl
Adres strony url https://www.opole.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy § 78. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE. 1. Informacje dotyczące administratora danych. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 774524125, email:bok@opole.uw.gov.pl 2. Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole lub poprzez adres email: iod@opole.uw.gov.pl 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), b. rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126) c. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4. Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Komu przekazujemy Państwa dane? a. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. b. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2018 poz. 1986 ze zm.) c. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. 7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; • prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw, • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2. 8. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2018 poz. 1986 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.e-wojewoda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.e-wojewoda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Opolski Urząd Wojewódzki, ul. Piastowska 14, 45-082
Nazwa nadana zamowieniu Zakup odnowienia licencji bezpieczeństwa i wsparcia technicznego producenta dla urządzeń do ochrony sieci i przechowywania danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate; Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.
Numer referencyjny BOU.V.272.11.2019.AT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate. Przedmiotowa część obejmuje zakup przedłużenia wsparcia i licencji bezpieczeństwa dla urządzeń do ochrony sieci – 2 urządzenia Firewall (Klaster HA), 1 urządzenie do analizy logów, 5 urządzeń wifi, dostarczenia mobilnych tokenów i licencji FortiGate Endpoint Telemetry & Compliance do urządzeń firewall oraz voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia – dla pracowników OUW. Odnowienie obejmuje okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w tabelach w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. Załącznika nr 1a do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry dotyczące tokenów mobilnych do urządzeń oraz Voucherów określone są w tabelach w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Załącznika nr 1a do SIWZ - OPZ. ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH zaoferowana przez Wykonawcę stanowi jeden z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 69 pkt b) SIWZ. Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim. Przedmiotowa część obejmuje zakup odnowienia wsparcia producenta na macierz OUW. Odnowienie winno obejmować okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania określone zostały w pkt. 1.1 Załącznika nr 1b do SIWZ – OPZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-05T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Cz. I – Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate - realizację przedmiotu zamówienia należy zakończyć najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2019 r. Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim - realizację przedmiotu zamówienia należy zakończyć najpóźniej do dnia 28 lipca 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.1 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.2 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.3 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ). Zdolność zawodowa: W zakresie Cz. I zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę odnowienia wsparcia technicznego dla systemów bezpieczeństwa sieci informatycznej na kwotę co najmniej 120 000 zł brutto – oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. W zakresie Cz. II zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
Zakresie warunkow udzialu dotyczy tylko Cz. I zamówienia: a) wykaz wykonanych głównych dostaw /zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ/ –– wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w sposób należyty. Główne dostawy – dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o którym mowa w Dziale VI SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku cz. I zamówienia - Certyfikat zgodności Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 podmiotu serwisującego - dokument składany wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; c) pełnomocnictwo.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dla CZ. I ZAMÓWIENIA: Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany w zakresie modelu oferowanego urządzenia z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, który spełniać będzie warunki techniczne określone w SIWZ i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty, b)gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony i wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. dla CZ. II ZAMÓWIENIA: Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy; 2. Zmiany umowy mogą nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony i wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufnego charakteru informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. W szczególności obowiązek dotyczy bezpieczeństwa teleinformatycznego tj. zastosowanych rozwiązań technicznych, technologicznych i konfiguracyjnych. Obowiązek dochowania tajemnicy nie dotyczy obowiązku ujawniania wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, jak również w przypadku, gdy jest celem wszczęcia lub prowadzenia postępowania karnego, cywilnego, administracyjnego. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać uzyskane informacje wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy. 3. W przypadku, jeżeli Wykonawca wejdzie w jakikolwiek sposób i w dowolnym czasie w posiadanie informacji poufnej, nawet jeżeli wiedza o poufności informacji dotarła do niego z opóźnieniem – nie zwalnia to w żadnym przypadku Wykonawcy z dochowania zasad poufności.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 128047,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate. Przedmiotowa część obejmuje zakup przedłużenia wsparcia i licencji bezpieczeństwa dla urządzeń do ochrony sieci – 2 urządzenia Firewall (Klaster HA), 1 urządzenie do analizy logów, 5 urządzeń wifi, dostarczenia mobilnych tokenów i licencji FortiGate Endpoint Telemetry & Compliance do urządzeń firewall oraz voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia – dla pracowników OUW. Odnowienie obejmuje okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w tabelach w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. Załącznika nr 1a do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry dotyczące tokenów mobilnych do urządzeń oraz Voucherów określone są w tabelach w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Załącznika nr 1a do SIWZ - OPZ. ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH zaoferowana przez Wykonawcę stanowi jeden z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 69 pkt b) niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 50124,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotowa część obejmuje zakup odnowienia wsparcia producenta na macierz OUW. Odnowienie winno obejmować okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania określone zostały w pkt. 1.1 Załącznika nr 1b do SIWZ – OPZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES WSPARCIA TECHNICZNEGO WYKONAWCY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)