| GuidZP400 | e3531fdf-ec7c-4d66-bb77-7e9207d0ce2d | 
							                							                									
						| Biuletyn | 568178-N-2019 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu | 
							                									
						| Regon | 51432500000000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Piastowska | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 14 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Opole | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 45-082 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | opolskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 77 45 24 327 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | bil_zp@opole.uw.gov.pl | 
							                									
						| Adres strony url | https://www.opole.uw.gov.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Nazwa projektu programu | nie dotyczy | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Informacje dodatkowe zamawiajacy | § 78.	KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE.
1. Informacje dotyczące administratora danych.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 774524125, email:bok@opole.uw.gov.pl
2. Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Z inspektorem  ochrony danych mogą się Państwo kontaktować listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole lub poprzez adres email: iod@opole.uw.gov.pl
3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne.
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
a.	ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień  publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),
b.	rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)
c.	ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
4. Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Komu przekazujemy Państwa dane?
a.	Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 
b.	Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w  szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2018 poz. 1986 ze zm.) 
c.	Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem  o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
•	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
•	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
•	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 
•	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe  zawarte są w punktach 1 i 2.
8. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2018 poz. 1986 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126). | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 1 | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.bip.e-wojewoda.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.e-wojewoda.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | PISEMNIE | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Opolski Urząd Wojewódzki, ul. Piastowska 14, 45-082 | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Zakup odnowienia licencji bezpieczeństwa i wsparcia technicznego producenta dla urządzeń do ochrony sieci i przechowywania danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate; Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim. | 
							                									
						| Numer referencyjny | BOU.V.272.11.2019.AT | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 1 | 
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 2 | 
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate.
Przedmiotowa część obejmuje zakup przedłużenia wsparcia i licencji bezpieczeństwa dla urządzeń do ochrony sieci – 2 urządzenia Firewall (Klaster HA), 1 urządzenie do analizy logów, 5 urządzeń wifi, dostarczenia mobilnych tokenów i licencji FortiGate Endpoint Telemetry & Compliance do urządzeń firewall oraz voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia – dla  pracowników OUW. Odnowienie obejmuje okres 12 miesięcy. 
Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w tabelach w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. Załącznika nr 1a do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry dotyczące tokenów mobilnych do urządzeń oraz Voucherów określone są w tabelach w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Załącznika nr 1a do SIWZ - OPZ.
ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH zaoferowana przez Wykonawcę stanowi jeden z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 69 pkt b) SIWZ.
Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.
Przedmiotowa część obejmuje zakup odnowienia wsparcia producenta na macierz OUW. Odnowienie winno obejmować okres 12 miesięcy.
Minimalne wymagania określone zostały w pkt. 1.1 Załącznika nr 1b do SIWZ – OPZ. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 32420000-3 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Data zakonczenia | 2019-08-05T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| Informacje na temat katalogow | Termin wykonania zamówienia: 
Cz. I – Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate - realizację przedmiotu zamówienia należy zakończyć najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2019 r.
Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim - realizację przedmiotu zamówienia należy zakończyć najpóźniej do dnia 28 lipca 2019 r. | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.1 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ). | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.2 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ). | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zdolność techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt.3 ustawy", na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolność zawodowa:
W zakresie Cz. I zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę odnowienia wsparcia technicznego dla systemów bezpieczeństwa sieci informatycznej na kwotę co najmniej 120 000 zł brutto – oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 
W zakresie Cz. II zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. | 
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 1 | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | dotyczy tylko Cz. I zamówienia:
a)	wykaz wykonanych głównych dostaw /zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ/ –– wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w sposób należyty. 
Główne dostawy – dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o którym mowa w Dziale VI SIWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | W przypadku cz. I zamówienia - Certyfikat zgodności Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 podmiotu serwisującego - dokument składany wraz z ofertą. | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;
b) Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
c) pełnomocnictwo. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | dla CZ. I ZAMÓWIENIA:
Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
	a) zmiany w zakresie modelu oferowanego urządzenia z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji
i zostanie zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, który spełniać będzie warunki techniczne określone w SIWZ i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty, 
	b)gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
2.	Zmiany umowy mogą nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony i wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej
w postaci aneksu do umowy.
dla CZ. II ZAMÓWIENIA:
Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy;
2.	Zmiany umowy mogą nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony i wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej
w postaci aneksu do umowy. | 
							                									
						| IV 6 1 sposob udostepniania | 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufnego charakteru informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. W szczególności obowiązek dotyczy bezpieczeństwa teleinformatycznego tj. zastosowanych rozwiązań technicznych, technologicznych i konfiguracyjnych. Obowiązek dochowania tajemnicy nie dotyczy obowiązku ujawniania wynikającego
z obowiązujących przepisów prawa, jak również w przypadku, gdy jest celem wszczęcia lub prowadzenia postępowania karnego, cywilnego, administracyjnego. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu. 
2.	Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać uzyskane informacje wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy. 
3.	W przypadku, jeżeli  Wykonawca wejdzie w jakikolwiek sposób i w dowolnym czasie w posiadanie informacji poufnej, nawet jeżeli wiedza o poufności informacji dotarła do niego z opóźnieniem – nie zwalnia to w żadnym przypadku Wykonawcy z dochowania zasad poufności. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2019-07-10T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 10:00 | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 1 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate; | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 32420000-3 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 128047,00 | 
																																			
									| Waluta zal | PLN | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2019-08-05T00:00:00+02:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Cz. I - Zakup przedłużenia na rok licencji za dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego na urządzenia FortiGate.
Przedmiotowa część obejmuje zakup przedłużenia wsparcia i licencji bezpieczeństwa dla urządzeń do ochrony sieci – 2 urządzenia Firewall (Klaster HA), 1 urządzenie do analizy logów, 5 urządzeń wifi, dostarczenia mobilnych tokenów i licencji FortiGate Endpoint Telemetry & Compliance do urządzeń firewall oraz voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia – dla  pracowników OUW. Odnowienie obejmuje okres 12 miesięcy. 
Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w tabelach w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. Załącznika nr 1a do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry dotyczące tokenów mobilnych do urządzeń oraz Voucherów określone są w tabelach w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 Załącznika nr 1a do SIWZ - OPZ.
ILOŚĆ TOKENÓW MOBILNYCH zaoferowana przez Wykonawcę stanowi jeden z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 69 pkt b) niniejszej SIWZ. | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 2 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Cz. II - Odnowienie roczne gwarancji producenta na sprzęt i oprogramowanie macierzy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim. | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 30233141-1 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 50124,00 | 
																																			
									| Waluta zal | PLN | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2019-07-28T00:00:00+02:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiotowa część obejmuje zakup odnowienia wsparcia producenta na macierz OUW. Odnowienie winno obejmować okres 12 miesięcy.
Minimalne wymagania określone zostały w pkt. 1.1 Załącznika nr 1b do SIWZ – OPZ. | 
														
						|  |  |